بالوں کے گرنے سے پریشان ہیں؟ تو جانئےکوکنگ آئل کے استعمال سے بالوں کے جھڑنے کو روکنے کا خفیہ طریقہ

برسات کا موسم اپنے ساتھ چلچلاتی گرمی سے راحت لے کر آتا ہے، جو کسی خوشی سے کم نہیں۔ لیکن یہ وہ وقت بھی ہے جب ہمارا جسم، جلد اور بال بہت سی موسمی بیماریوں اور مسائل کا مقابلہ کرتے ہیں۔ ایسا ہی ایک روزمرہ کا مسئلہ برسات کی وجہ سے بالوں کا گرنا ہے۔ یہاں ایک قدیم کچن کی ٹپ موجود ہے، جو نہ صرف بالوں کے گرنے کو روکے گا بلکہ صرف چند ہفتوں میں بالوں کو دوبارہ اگنے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔

کوکنگ آئل کے استعمال سے بالوں کے جھڑنے کو روکنے کا خفیہ طریقہ:

بہت ساری مہنگی اور کیمیکل سے لدی کاسمیٹک پراڈکٹس ہیں جو صرف چند دنوں میں بالوں کے گرنے کو روکنے کا دعویٰ کرتے ہیں لیکن کڑوا سچ یہ ہے کہ ان میں سے اکثر کی وجہ سے حالت خراب ہوتی ہے اور اس کے نتیجے میں ایلوپیشیا، جلد کی الرجی اور سر درد جیسے کئی دیگر مسائل پیدا ہوتے ہیں۔ جیسا کہ وہ کہا جاتا ہے کہ بنیادی باتوں پر واپس آنے سے بہتر کوئی چیز نہیں ہے، اور اگر ہم آپ کو بتائیں کہ بنیادی باتیں آپ کے باورچی خانے میں صحیح ہیں۔ جی ہاں، ہم بات کر رہے ہیں سرسوں کے تیل کی!

سرسوں کا تیل بالوں کے لیے کیوں؟

کچی سرسوں کا تیل وہ پرانا بالوں کا علاج ہے، جو بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے بہترین ہے۔ روزمرہ انڈو پاک میں کھانا پکانے میں اکثر وبیشتراستعمال کیا جاتا ہے، اس تیل کا کمال مضبوطی اور تیز بو بالوں کے گرنے کو روکنے میں مدد کرتی ہے اور قدرتی طور پر بالوں کی دوبارہ نشوونما میں بھی مدد کرتی ہے۔ لیکن یہ کیسے کام کرتا ہے؟

سرسوں کا تیل بالوں کے گرنے کو روکنے میں کس طرح مدد کرتا ہے؟

1۔ سرسوں کا تیل اومیگا 3 فیٹی ایسڈ اور اومیگا 6 فیٹی ایسڈ سے بھرپور ہوتا ہے۔ درحقیقت، اس میں قدرتی طور پر بالوں کی نشوونما اور پرورش کے لیے درکار ان ضروری فیٹی ایسڈز کا کامل توازن موجود ہے۔ مزید یہ کہ سرسوں کے تیل میں وٹامن ای کی بھی اچھی مقدار ہوتی ہے جو کہ خلیوں کی تخلیق نو میں مدد کرتا ہے اور بالوں کے جڑوں کو پہنچنے والے نقصان کو بحال کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
2۔ آئرن، میگنیشیم، کیلشیم اور وٹامنز جیسے اے، ڈی، ای اور کے کا ایک اچھا ذریعہ، سرسوں کے تیل میں زنک، بیٹا کیروٹین اور سیلینیم کی موجودگی بالوں کی نشوونما کو بڑھانے میں مدد دیتی ہے اور قبل از وقت سفید ہونے سے بھی بچاتی ہے۔
3۔ ایک اور وجہ جس کی وجہ سے ماہرینِ حسن سرسوں کے تیل کو بالوں کے لیے حتمی علاج کے طور پر کہتے ہیں اس کی بھرپور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں، جو موسم یا کووِڈ کی وجہ سے گرنے والے بالوں کے بعد بھی بالوں کو دوبارہ اگانے کے لیے بہترین بناتی ہے۔

برسات میں بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے اس کا استعمال کیسے کریں؟

2 کھانے کے چمچ سرسوں کا تیل لیں، اسے ہلکی آنچ پر ایک پین میں ڈالیں اور 1 چائے کا چمچ سرسوں کے بیج(رائی) ڈالیں، جب بیج پھٹنے لگیں۔ آنچ بند کر دیں، اسے ٹھنڈا ہونے دیں اور بلینڈر میں بلینڈ کر لیں۔
اس کے بعد، بلینڈ کیے ہوئے تیل میں 2 چائے کے چمچ پانی ڈالیں، ایک کسی ڈنڈی یا چمچ کا استعمال کرتے ہوئے اسے اچھی طرح سے ہلائیں جب تک کہ مرکب گاڑھے مصالحے کی طرح کریمی نہ ہوجائے۔
تیل میں پانی ملا کر ہلانا سرسوں کے تیل کی گرم طاقت کو کم کرتا ہے اور اس کی طاقت کو ٹھنڈے آرام دہ تیل میں بدل دیتا ہے۔ بہترین نتائج کے لیے اسے سر پرلگائیں، مساج کریں اور رات بھرلگا رہنے دیں۔ بہتر نتائج کے لیے اسے کیمیکل فری شیمپو سے دھوئیں اور اس عمل کو ہفتے میں دو بار دہرائیں۔

Cooking Oil Se Bal Rokny Ka Tarika

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Cooking Oil Se Bal Rokny Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Cooking Oil Se Bal Rokny Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   2407 Views   |   03 Sep 2022

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

بالوں کے گرنے سے پریشان ہیں؟ تو جانئےکوکنگ آئل کے استعمال سے بالوں کے جھڑنے کو روکنے کا خفیہ طریقہ

بالوں کے گرنے سے پریشان ہیں؟ تو جانئےکوکنگ آئل کے استعمال سے بالوں کے جھڑنے کو روکنے کا خفیہ طریقہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بالوں کے گرنے سے پریشان ہیں؟ تو جانئےکوکنگ آئل کے استعمال سے بالوں کے جھڑنے کو روکنے کا خفیہ طریقہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔