کولیسٹرول کو کم کرنے سے لے کرہڈیوں کی مضبوطی تک ۔۔ چھوہارے ! نکاح کے علاوہ بھی کھانا صحت کے لئے فائدوں کا خزانہ

کھجوریں، خاص طور پر خشک کھجوریں یا چھوہارا غذائیت کا بہترین ذریعہ ہیں۔ خشک کھجور میں بہت زیادہ کیلوریز ہوتی ہیں، خاص طور پر کاربوہائیڈریٹ (74 گرام) فائبر کے ساتھ ساتھ اس میں کئی اہم وٹامنز اور معدنیات بھی شامل ہیں۔ کھجوریں اینٹی آکسیڈنٹس کی زیادہ مقدار رکھنے کے لیے مشہور ہیں، جو آپ کی سانس اور دل کی صحت کے لیے اچھی ہیں۔

خشک کھجور(چھوہارے) کی غذائیت:

ان کے غیر معمولی طور پر زیادہ کیلوری والے مواد کی وجہ سے، خشک کھجوریں ایک دلچسپ غذائیت رکھتی ہیں۔ ان میں کیلشیم، وٹامن بی، آئرن اور وٹامن سی اور کے بھی ہوتے ہیں۔ ان میں تمام ضروری معدنیات جیسے کاپر، آئرن، پوٹاشیم، سیلینیم، میگنیشیم اور دیگر عناصر بھی شامل ہوتے ہیں جن کے بغیر آپ کے جسم کے خلیے اپنا کام نہیں کر سکتے۔

چھوہارے کھانے کے فائدے:

چھوہارے میں کئی غذائی اجزاء شامل ہیں جو آپ کے جسم کی صحت پر مثبت اثرات مرتب کرتے ہیں، کولیسٹرول کو کم کرنے سے لے کر مضبوط ہڈیوں تک صحت کی ضمانت ہے۔

چھوہارا ہڈیوں کو مضبوط کرتا ہے:

یہ تانبے، سیلینیم اور میگنیشیم کا ایک بڑا ذریعہ ہیں جو کہ مضبوط ہڈیوں کو برقرار رکھنے اور ان سے جڑی بیماریوں سے بچنے کے لیے اہم عناصر ہیں۔ مزید برآں، اس میں بہت زیادہ وٹامن "کے"ہوتا ہے، جو ہڈیوں کے میٹابولزم کو آسان بناتا ہے اور خون کے جمنے کو منظم کرتا ہے۔ ہڈیوں کے ٹوٹنے کا زیادہ خطرہ ان لوگوں میں ہوتا ہے جن کو آسٹیوپوروسس ہوتا ہے۔ کھجور سے آپ کی ہڈیاں مضبوط اور مضبوط بن سکتی ہیں۔

دماغی صحت کو فروغ دیتا ہے:

ہر خشک کھجور میں کولین شامل ہوتا ہے، ایک وٹامن بی جو کہ الزائمر کے مرض میں مبتلا نوجوانوں کے لیے خاص طور پر مددگار ہوتا ہے جب یہ سیکھنے اور یادداشت کے لیے آتا ہے۔ باقاعدگی سے کھجور کھانے کا تعلق عمر رسیدہ لوگوں میں بہتر ادراک کی صلاحیتوں اور الزائمر کی بیماری جیسے نیوروڈیجینریٹو عوارض کے کم ہونے سے ہے۔ سوزش کو کم کرنے اور دماغ میں تختی کے جمع ہونے کو کم کرنے کے علاوہ، کھجور الزائمر کی بیماری کو روکنے کے لیے فائدہ مند ہے۔

ہاضمہ صحت کو بہتر بناتا ہے:

تقریباً 8 گرام قدرتی فائبر فی 100 گرام کھجور کے ساتھ، کھجور میں فائبر زیادہ ہوتا ہے۔ یہ قدرتی ریشہ آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دیتا ہے اور پورے نظام انہضام کی حالت کو بہتر بناتا ہے۔ مزید برآں، اچھا ہاضمہ آپ کے جسم کے دیگر نظاموں کو فائدہ پہنچاتا ہے، جیسے بہتر غذائی اجزاء، جگر اور گردے کا بہتر کام، اور ذہنی سکون۔ مزید برآں، روزانہ کھجور کا استعمال آپ کو قبض سے بچنے یا اس سے بھی نجات میں مدد دے گا۔

وزن کم کرنے میں فائدہ مند ہے:

ورزش کرنے سے پہلے، روزانہ صبح خالی پیٹ خشک کھجوریں کھانے سے آپ کو اچھا محسوس کرنے، توانائی میں اضافے اور صحت مند وزن میں کمی کو فروغ دینے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کی وجہ کھجور میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو بڑی آنت میں غذائی اجزاء کے جذب کو سست کر دیتی ہے۔ پیٹ بھرنے کے احساس کو بڑھا کر، آپ اضافی کھانا کھانے کی ضرورت کو کم کرکے مجموعی طور پر کم کیلوریز کھاتے ہیں۔ آپ کو استعمال کرنے سے زیادہ کیلوری جلانے کی ضرورت ہے۔

مردوں کے لیے خشک کھجور کے فوائد:

قدیم زمانے سے، مرد کھجور کو ایک لذیذ ناشتے کے طور پر استعمال کرتے رہے ہیں جو ان کی جنسی صحت کو بھی بہتر بناتا ہے۔ کچھ تحقیق کے مطابق چھوہارا مردوں کی جنسی قوت برداشت کو بڑھا سکتی ہے۔ فلیونائیڈز کا بھرپور ذریعہ ہیں، جن کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ وہ سپرم کی تعداد اور سپرم کے معیار کو بڑھاتے ہیں۔

خواتین کے لیے کھجور کے فوائد:

خشک کھجور، جسے چھوہارا بھی کہا جاتا ہے، خواتین میں آئرن کی کمی کو دور کرنے کے لیے خیال کیا جاتا ہے۔ جسم میں ہیموگلوبن کی کم سطح خواتین میں زیادہ عام ہے۔ اگر آپ میں آئرن کی کمی ہے تو آئرن سپلیمنٹس خریدنے کے بجائے بہترین انتخاب ہمیشہ یہ ہوتا ہے کہ سپلیمنٹس یا دوائیاں استعمال کرنے کے بجائے قدرتی طور پر پائے جانے والے آئرن کی مقدار زیادہ ہو۔ آئرن کی تجویز کردہ مقدار حاصل کرنے کے لیے روزانہ کھجور کے چار ٹکڑوں یا 100 گرام تک کھائیں۔

بالوں کی صحت:

کھجور، جس میں آئرن کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، کھوپڑی میں خون کے بہاؤ کو بڑھاتی ہے، جس سے بالوں کی تیزی سے نشوونما ہوتی ہے۔ کھجوریں کھا کر آپ تھوڑے ہی وقت میں بالوں کے فولیکلز کو مضبوط کرتے ہیں، ٹوٹنے اور بالوں کے گرنے سے بھی بچاتا ہے۔

صحت مند اور نرم جلد کو فروغ دیتی ہیں:

کھجور وٹامن سی اور ڈی کا ایک بڑا ذریعہ ہیں، جو کولیجن کی ترکیب کو فروغ دیتے ہیں اور لچک کو بڑھاتے ہیں۔ کھجور میں اینٹی آکسیڈنٹس خاص طور پر ٹیننز کی مقدار بھی ناقابل یقین حد تک زیادہ ہوتی ہے جو سوزش اور خلیے کے آکسیڈیشن کے ساتھ ساتھ نقصان کو روکنے میں بھی مدد کرتی ہے۔ کھجور میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو فری ریڈیکلز سے ہونے والے نقصان کو محدود کرتے ہیں اور جھریوں اور باریک لکیروں کی نشوونما کو ملتوی کرتے ہیں۔۔

Chohary Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Chohary Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chohary Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2914 Views   |   27 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 13 July 2024)

کولیسٹرول کو کم کرنے سے لے کرہڈیوں کی مضبوطی تک ۔۔ چھوہارے ! نکاح کے علاوہ بھی کھانا صحت کے لئے فائدوں کا خزانہ

کولیسٹرول کو کم کرنے سے لے کرہڈیوں کی مضبوطی تک ۔۔ چھوہارے ! نکاح کے علاوہ بھی کھانا صحت کے لئے فائدوں کا خزانہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کولیسٹرول کو کم کرنے سے لے کرہڈیوں کی مضبوطی تک ۔۔ چھوہارے ! نکاح کے علاوہ بھی کھانا صحت کے لئے فائدوں کا خزانہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔