مہنگی چینی چھوڑیں سستا پودا خرید لیں ۔۔۔ جانیں یہ کون سا پودا ہے جس کو گھر میں رکھنے سے چینی خریدنے کے ضرورت ہی نہ پڑے؟

چینی آپ کی گروسری لسٹ میں ایک مہنگی چیز ہے کیونکہ کہیں 150 روپے کلو میں مل رہی ہے تو کہیں 120 اور کئی اس قیمت سے بھی زیادہ، اور اگر اس کا زیادہ استعمال کیا جائے تو یہ آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ بھی ہوسکتا ہے۔ لیکن ایک ایسا پود ابھی ہے سج کی مدد سے آپ چینی کو خو دگھر بیٹھے ہی بنا سکتی ہیں۔

سٹیویا ایک سستی قدرتی مٹھاس ہے جسے آسانی سے اگایا جا سکتا ہے اور چینی کے متبادل کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ سٹیویا چینی سے زیادہ میٹھی ہے۔ اسلیے اس کی کم مقدار میں زیادہ ذائقہ حاصل کیا جا سکتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ نہ صرف پیسے بچا سکتے ہیں، بلکہ آپ اپنی مجموعی چینی کی مقدار کو بھی کم کر سکتے ہیں اور اس کے صحت مندانہ فوائد سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ تو کیوں نہ آج ہی اپنا اسٹیویا پلانٹ اگانے پر غور کریں اور اس قدرتی، سستی میٹھے کے میٹھے ذائقے سے لطف اندوز ہوں؟

سٹیویا، سٹیویا ریباڈیانا پلانٹ کے پتوں سے حاصل کردہ ایک میٹھا، صفر کیلوری والا، کم کاربوہائیڈریٹ چینی کا متبادل ہے جو جنوبی امریکہ میں صدیوں سے استعمال ہو رہا ہے۔ اگرچہ یہ اسٹورز میں مختلف شکلوں میں دستیاب ہے، لیکن اسٹیویا کے پودے کو خود اگانا اور اس کے پتوں کو چینی کے متبادل کے طور پر استعمال کرنا بھی ممکن ہے۔ اس طرح، آپ نہ صرف قدرتی، صحت مند میٹھے سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں، بلکہ آپ اسے اسٹور سے خریدنے کے بجائے خود تیار کر کے پیسے بچا سکتے ہیں۔

اپنی چینی یعنی سٹیویا پودا خود اگائیں اور اپنے کھانے یا پینے کے مشروبات کو میٹھا کرنے کے لیے پتوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔ سٹیویا کے پودے گملوں میں یا باغ میں اگایا جا سکتا ہے۔ اور ان کی دیکھ بھال کرنا نسبتاً آسان ہے۔ بس پتوں کو خشک کریں اور انہیں ایک پاؤڈر بنا لیں اور چینی کی طرح ہی استعمال کرتے جائیں۔ سٹیویا کو زیادہ تر ریگولیٹری ایجنسیوں بشمول یو ایس فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (FDA) کے ذریعے استعمال کے لیے محفوظ سمجھا جاتا ہے۔

Cheeni Chorain Ye Poda Lagayn

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Cheeni Chorain Ye Poda Lagayn and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Cheeni Chorain Ye Poda Lagayn to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Humaira  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2602 Views   |   10 Mar 2023
About the Author:

Humaira is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Humaira is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 June 2024)

مہنگی چینی چھوڑیں سستا پودا خرید لیں ۔۔۔ جانیں یہ کون سا پودا ہے جس کو گھر میں رکھنے سے چینی خریدنے کے ضرورت ہی نہ پڑے؟

مہنگی چینی چھوڑیں سستا پودا خرید لیں ۔۔۔ جانیں یہ کون سا پودا ہے جس کو گھر میں رکھنے سے چینی خریدنے کے ضرورت ہی نہ پڑے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ مہنگی چینی چھوڑیں سستا پودا خرید لیں ۔۔۔ جانیں یہ کون سا پودا ہے جس کو گھر میں رکھنے سے چینی خریدنے کے ضرورت ہی نہ پڑے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔