اتنا چپچپا ہوتا ہے کہ نکلتا ہی نہیں۔۔ جانیں بالوں اور جلد پر کیسٹر آئل استعمال کرنے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جو خواتین نہیں جانتی ہیں

کیسٹر آئل صدیوں سے مختلف مقاصد کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے، بشمول جلاب کے طور پر، دواؤں کے مقاصد کے لیے، اور صنعتی مصنوعات میں ایک جزو کے طور پر۔ اس کی موئسچرائزنگ اور پرورش بخش خصوصیات کی وجہ سے یہ عام طور پر سکن کیئر اور بالوں کی دیکھ بھال کی مصنوعات میں بھی استعمال ہوتا ہے۔

یہ فیٹی ایسڈ سے بھرپور ہوتا ہے خاص طور پر ریسینوئلک ایسڈ سے، جو اس کے مختلف فوائد کے لیے ذمہ دار سمجھا جاتا ہے۔ کیسٹر آئل میں وٹامن ای، معدنیات اور دیگر غذائی اجزاء بھی زیادہ ہوتے ہیں جو صحت مند جلد اور بالوں کو فروغ دینے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

آج ہم آپ کو بتائیں گے کیسٹر آئل کو صحیح طرح سے استعمال کرنے کے وہ طریقے، جس سے تیل باآسانی نکل بھی جائے گا اور اثر بھی بہتر طور پر کرئے گا۔جلد پر کیسٹر آئل لگانے کے فائدے

موئسچرائزنگ:

کیسٹر آئل میں فیٹی ایسڈز کی زیادہ مقدار ہوتی ہے، جو جلد کو نمی بخشنے اور پرورش دینے میں مدد کر سکتی ہے۔

اینٹی سوزش: اس میں موجود ریسینوئلک ایسڈ میں سوزش کے خلاف خصوصیات ہیں، جو سوزش اور لالی کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

مہاسوں کا علاج: یہ مہاسوں کے گھریلو علاج کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے، کیونکہ یہ مساموں کو بند کرنے اور سوزش کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

صحیح طریقہ

اگر آپ جلد کے لیے کیسٹر آئل استعمال کر رہے ہیں تو بہتر ہے کہ اسے کیرئیر آئل جیسے ناریل کے تیل، بادام کے تیل یا پھر زیتون کے تیل میں ملا کر استعمال کریں۔ مثال کے طور پر 1 چمچ کیسٹر آئل کو 1 چمچ ناریل کے تیل میں ملا کر چہرے پر لگائیں اور 30 منٹ بعد منہ دھو لیں، یا پھر رات بھر لگا کر صبح میں منہ دھوئیں۔ ایسا کرنے سے آپ کی جلد اچھی ہوجائے گی۔

بالوں میں کیسٹر آئل لگانے کے فائدے

موئسچرائزنگ: کیسٹر آئل خشک، ٹوٹے ہوئے بالوں کو نمی بخشنے اور پرورش دینے میں مدد کر سکتا ہے، جو ٹوٹنے اور پھٹنے والے بالوں کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔

خشکی کا علاج:

یہ سر کی سوزش اور جلن کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے، جو خشکی کے علاج میں مددگار ہے۔

صحیح طریقہ

ایک کانچ کی برنی یا بوتل میں کیسٹر آئل ڈالیں اور اسکا آدھا حصہ کیرئیر آئل (بادام، زیتون، ناریل کا تیل) شامل کریں اور خوشبو کیلیئے 2 قطرے ایزینشل آئل ڈال دیں۔ اب ایک برتن میں پانی بوائل کر کے تیل والے جار کو اس میں 5 منٹ تک ابلنے دیں۔ اسکے بعد اس تیل سے سر کی مالش کر کے شاور کیپ پہن لیں اور 3 گھنٹے بعد سر کو دھولیں۔

Castor Oil Ke Chand Fayde

Discover a variety of Tips and Totkay articles on our page, including topics like Castor Oil Ke Chand Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Castor Oil Ke Chand Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   3464 Views   |   24 Feb 2023

Disclaimer: All material on this website is provided for your information only and may not be construed as medical advice or instruction. No action or inaction should be taken based solely on the contents of this information; instead, readers should consult appropriate health professionals on any matter relating to their health and well-being. The data information and opinions expressed here are believed to be accurate, which is gathered from different sources but might have some errors. KFoods.com is not responsible for errors or omissions. Doctors and Hospital officials are not necessarily required to respond or go through this page.

About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 May 2024)

اتنا چپچپا ہوتا ہے کہ نکلتا ہی نہیں۔۔ جانیں بالوں اور جلد پر کیسٹر آئل استعمال کرنے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جو خواتین نہیں جانتی ہیں

اتنا چپچپا ہوتا ہے کہ نکلتا ہی نہیں۔۔ جانیں بالوں اور جلد پر کیسٹر آئل استعمال کرنے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جو خواتین نہیں جانتی ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اتنا چپچپا ہوتا ہے کہ نکلتا ہی نہیں۔۔ جانیں بالوں اور جلد پر کیسٹر آئل استعمال کرنے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟ جو خواتین نہیں جانتی ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔