جوس پینے سے بلڈ پریشر کنٹرول ہوسکتا ہے ۔۔ جانیں وہ 3 مشروبات کون سے ہیں جو ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کیلیئے مفید ہیں؟

صحت مند غذا اور طرز زندگی کے ساتھ ساتھ، تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ کچھ مشروبات ہیں جو جسم میں صحت مند طریقے سے بلڈ پریشر کی سطح کو نارمل رکھنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

کہا جاتا ہے کہ ایک متوازن غذا، جو صحیح وقت پر کھائی جاتی ہے، صحت کے متعدد خطرات کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے، خاص طور پر وہ جو کہ خراب طرز زندگی کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ ہائی بلڈ پریشر ایک ایسی ہی حالت ہے جو پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے رہی ہے۔

غذائی ماہر ڈاکٹر لونیت نے 3 ڈرنک آئیڈیاز شیئر کئے ہیں جو آپ کے بلڈ پریشر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں، ساتھ ہی ہائی بلڈ پریشر، دل کے مسائل اور گردے کی خرابی کے خطرات کو ختم کر سکتے ہیں۔

آملہ اور ادرک کا جوس:

ترکیب کے لیے آپ کو ایک انچ ادرک اور دو آملے چاہئیں۔ اجزاء کو ایک ساتھ بلینڈ کریں، جوس نکالیں اور اپنے مشروب کو تیار کرنے کے لیے پانی کے ساتھ ملا کر پی لیں۔

فائدے:

آملہ ہمارے جسم کے تمام جسمانی افعال کو درست طریقے سے منظم کرنے کے لیے تقریباً ہر ضروری غذائیت سے بھرپور ہے، بشمول بلڈ پریشر کی سطح۔ یہ غذائی اجزاء مناسب خون اور آکسیجن کے بہاؤ کے لیے ہماری خون کی نالیوں کو بھی وسیع کرتے ہیں اور ناپسندیدہ دباؤ کو مزید کنٹرول کرتے ہیں۔

ثابت دھنیا کا پانی:

ایک چائے کا چمچ دھنیا رات بھر پانی میں بھگو دیں اور اگلی صبح اچھی طرح پکائیں۔ پانی چھان کر پی لیں۔

فائدے:

خشک ثابت دھنیا جسم سے اضافی سوڈیم اور پانی کو باہر نکالنے میں مدد کرتا ہے۔ اس سے بلڈ پریشر کو کم کرنے، کولیسٹرول کو منظم کرنے اور دل کے خطرات کو روکنے میں مزید مدد مل سکتی ہے۔ یہ جسم میں بلڈ شوگر کی سطح کو منظم کرنے کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔

چقندر اور ٹماٹر کا جوس:

دو سے تین ٹماٹر اور ایک چقندر لیں۔ ایک ساتھ بلینڈ کریں، جوس چھان کر پی لیں۔ آپ ذائقہ کے لیے کچھ لیموں کا رس، پودینے کے پتے اور چٹکی بھر راک نمک شامل کر سکتے ہیں۔

فائدے:

چقندر کا جوس جسم کے ہائی بلڈ پریشر کی سطح کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ دل کے مسائل جیسے حالات کو منظم کرنے کے لیے جانا جاتا ہے۔ جبکہ ٹماٹر پوٹاشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے، جو جسم میں بلڈ پریشر کی سطح کو کم کرنے میں کردار ادا کرتا ہے۔

Bp Control Karne Waly Mashroob

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Bp Control Karne Waly Mashroob and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bp Control Karne Waly Mashroob to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Shahzad  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1466 Views   |   13 Jul 2023
About the Author:

Shahzad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Shahzad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 29 February 2024)

جوس پینے سے بلڈ پریشر کنٹرول ہوسکتا ہے ۔۔ جانیں وہ 3 مشروبات کون سے ہیں جو ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کیلیئے مفید ہیں؟

جوس پینے سے بلڈ پریشر کنٹرول ہوسکتا ہے ۔۔ جانیں وہ 3 مشروبات کون سے ہیں جو ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کیلیئے مفید ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جوس پینے سے بلڈ پریشر کنٹرول ہوسکتا ہے ۔۔ جانیں وہ 3 مشروبات کون سے ہیں جو ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کیلیئے مفید ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔