خون کی کمی دور کرنے کے لئے بہترین، ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس کے لئے بھی مفید ۔۔ اونٹنی کا دودھ پینے کےغذائی فوائد آپ کو بھی حیران کردیں گے

آج کل جگہ جگہ آپ نے دیکھا ہوگا کہ دیہاتی افراد سڑک کنارے اپنی اونٹنیاں لیے بیٹھے ہوتے ہیں۔ اور اونٹنی کا دودھ بیچ رہے ہوتے ہیں۔ کیا یہ دودھ ہماری صحت کے لئے مفید ہے یا نقصان دہ ۔ یہاں ہم اس کا جائزہ لیں گے اور آپ کے لئے اس کی افادیت اورغذائیت پیش کریں گے۔

اونٹنی کے دودھ کے اہم صحت سے متعلق فوائد میں ذیابیطس کو کنٹرول کرنے ، مدافعتی نظام کو بہتر بنانے،خون کی گردش کو متحرک کرنے، الرجک رد عمل کو کم کرنے، نشوونما کو فروغ دینے، بعض الرجک رد عمل سے تحفظ ، اور دل کی صحت کو بہتر بنانے کی صلاحیت شامل ہے۔

آپ کے علاقے میں اونٹنی کے دودھ کی قابل اعتماد سپلائی تلاش کرنا مشکل ہو سکتا ہے، لیکن کچھ خاص فوڈ مارکیٹوں میں، آپ کو یہ ملنے کا امکان ہے۔ یہ پورے مشرق وسطیٰ اور شمالی افریقہ میں بھی دستیاب ہے۔ اونٹ کا دودھ ہمیں ایک مثالی غذائی مرکب فراہم کرتا ہے، اس میں آئرن اور وٹامن سی کی زیادہ مقدار کے ساتھ ساتھ کم چکنائی بھی شامل ہے۔

ذیابیطس کا انتظام:

ایک مطالعہ اینڈو کرائنولوجی اینڈ میٹابولزم کے بین الاقوامی جریدے سے پتہ چلتا ہے کہ اونٹنی کا دودھ خون میں شکر کی سطح کو کم کرکے، انسولین کے خلاف مزاحمت کو کم کرکے، اور لپڈ پروفائلز کو بھی بہتر بنا کر ذیابیطس پر سازگار اثرات مرتب کرتا ہے۔

قوت مدافعت بڑھاتا ہے:

جرنل آف ڈیری ریسرچ میں شائع ہونے والی تحقیق سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ اونٹنی کے دودھ میں حیرت انگیز طور پر اعلیٰ سطح کے پروٹین اور دیگر نامیاتی مرکبات پائے جاتے ہیں جن میں سے بعض میں اینٹی مائکروبیل صلاحیتیں بھی ہوتی ہیں۔ یہ ایک وجہ ہے کہ اونٹنی کا دودھ پینے سے جسم میں قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔

جسمانی نشونما کو فروغ دیتا ہے:

گائے کے دودھ کے مقابلے میں اونٹنی کے دودھ میں پائے جانے والے بعض امینو ایسڈز ( میتھیونین ، ویلائن، فینیلالینین، ارجنائن اور لیوسین) کی اعلیٰ سطح مناسب نشوونما میں مدد کر سکتی ہے، مثال کے طور پر، پروٹین جسم کے سب سے بنیادی بلڈنگ بلاکس میں سے ایک ہے، اور اس دودھ میں اس کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ درحقیقت، بہت سی ثقافتوں میں، یہ غذائیت کے شکار شیر خوار بچوں کو دیا جاتا ہے کیونکہ یہ ان کی صحت کو ڈرامائی طور پر بہتر بنا سکتا ہے۔ یہ دودھ بھی سب سے پہلے صحرا کے ذریعے سفر کو طول دینے کے لیے استعمال کیا گیا تھا جب خوراک اور سیال تک رسائی محدود تھی۔

خون کی گردش کو متحرک کرتا ہے:

اونٹنی کے دودھ میں پائے جانے والے آئرن کی اعلی مقدار اسے خون کی کمی کو روکنے کے لیے مثالی بناتی ہے۔ آئرن خون کے سرخ خلیات کا ایک اہم جز ہے، جس کا مطلب ہے کہ یہ آکسیجن کی نقل و حمل، ڈی این اے اور بہت کچھ کے لیے اہم ہے۔ بچے کی پیدائش، چوٹ، یا غذائیت کی کمی کے بعد، اونٹ کا دودھ صحت کو برقرار رکھنے میں نمایاں طور پر مدد کر سکتا ہے۔

دل کی صحت:

فیٹی ایسڈز کے ساتھ ، اونٹنی کا دودھ جسم میں کولیسٹرول کے توازن کو بہت بہتر بنا سکتا ہے۔ اونٹنی کے دودھ میں پایا جانے والا جز اوروٹک ایسڈ چوہوں اور انسانوں دونوں میں کولیسٹرول کو کم کرتا ہے۔ جسم میں خراب کولیسٹرول کو کم کرکے، یہ ایتھروسکلروسیس ، ہارٹ اٹیک، فالج کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور یہاں تک کہ ہائی بلڈ پریشر کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے ۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   462 Views   |   10 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about خون کی کمی دور کرنے کے لئے بہترین، ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس کے لئے بھی مفید ۔۔ اونٹنی کا دودھ پینے کےغذائی فوائد آپ کو بھی حیران کردیں گے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (خون کی کمی دور کرنے کے لئے بہترین، ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس کے لئے بھی مفید ۔۔ اونٹنی کا دودھ پینے کےغذائی فوائد آپ کو بھی حیران کردیں گے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.