بڑی الائچی کھائیں ۔۔ یہ آپ کے 8 بڑے مسائل کا حل چٹکیوں میں نکالے

کالی الائچی، لونگ، کالی مرچ، دارچینی، سبز الائچی وغیرہ گرم مصالحے میں شامل ہیں اور یہ کھانوں کو تیکھا ذائقہ دینے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ ان مصالحوں کے ساتھ کھانا پکانے سے آپ کے کھانے کو کچھ انوکھا ذائقہ مل سکتا ہے، اس کے علاوہ آپ کے جسم کوصحت کے حوالے سے بھی فوائد حاصل ہو سکتے ہیں۔

کالی الائچی کیا ہے؟

ہندوستان ، پاکستان میں اس مصالحے کو کالی الائچی یا بادی الائچی کہا جاتا ہے۔ کالی الائچی کو پہاڑی الائچی، گریٹر الائچی، نیپال الائچی یا بھوری الائچی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ کالی الائچی کی دو اہم اقسام ہیں۔ ان میں سے ایک قسم قدرے چھوٹے بیجوں کی پھلیاں پیدا کرتی ہیں اور یہ عام طور پر ہندوستانی، نیپالی اور پاکستانی کھانا پکانے میں پائی جاتی ہیں، جب کہ دوسری نسلیں بڑی پھلیاں پیدا کرتی ہیں جو عام طور پر چینی کھانوں میں پائی جاتی ہیں۔ ان پھلیوں کو پوری شکل میں ایک عام ذائقہ دار ایجنٹ کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے، یا اسے کھولا جا سکتا ہے، بیجوں کو نکالا جا سکتا ہے، اور مقبول پاؤڈر کی شکل میں پیس کر رکھا جا سکتا ہے۔ آپ کے مطلوبہ استعمال پر منحصر ہے، ان کالی الائچی کی پھلیوں کو مختلف طریقوں سے پروسیس اور محفوظ کیا جا سکتا ہے۔ کالی الائچی کا ذائقہ گہرا دھواں دار، مصالحہ دار ہوتا ہے۔

کالی الائچی کے صحت کے فوائد

کالی الائچی کے سب سے اہم صحت کے فوائد میں معدے کی صحت کو بہتر بنانے، نظام تنفس کی حفاظت، مدافعتی نظام کو فروغ دینے اور بعض کینسروں کو روکنے کی صلاحیت شامل ہے۔

1۔ جلد کی دیکھ بھال

اینٹی آکسیڈنٹس کی اعلیٰ سطح کے ساتھ ساتھ گلوٹاتھایون آزاد ریڈیکلز کو بے اثر کرنے اور عمر بڑھنے کی علامات جیسے جھریاں، داغ دھبے اور عمر کے اثرات کو روکنے میں مدد کرتے ہیں ۔

2۔ موزی بیماری

کالی الائچی میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور اتار چڑھاؤ والے مرکبات آکسیڈیٹیو تناؤ کو روکنے اور دائمی بیماری کے خطرے کو کم کرنے کے قابل ہوتے ہیں، بشمول دل کی بیماری، کینسر، اور یہاں تک کہ کچھ دماغی بیماریوں میں بھی کام کرتی ہے۔

3۔ منہ کی صحت

کچھ لوگ اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل اثرات سے فائدہ اٹھانے کے لیے الائچی کے بیجوں کو چباتے ہیں، بشمول سانس کی بو اور منہ یا دانتوں کی بیماریاں۔

4۔ سانس کی نالی کی سوزش

کالی الائچی نہ صرف سانس کی نالیوں میں سوزش کو دور کرنے میں مدد کرتی ہے بلکہ ان بنیادی انفیکشنز پر بھی حملہ کرتی ہے جو پہلے جگہ میں رکاوٹ اور دباؤ کا باعث بنتے ہیں۔

5۔ جسم سے زہریلے مادے نکالے

مطالعات سے پتہ چلا ہے کہ یہ مصالحہ گردوں اور جگر کو متحرک کرنے کے قابل ہے، جسم سے زیادہ زہریلے مادوں کو نکالنے میں مدد کرتا ہے۔

6۔ قوت مدافعت

اس بات کے شواہد موجود ہیں کہ کالی الائچی کا باقاعدگی سے استعمال کرنے والوں پر ایک طاقتور اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل اثر ہوتا ہے، جو باہر سے حملہ آور جراثیم کے خلاف مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے۔

7۔ ہاضمہ

اس مصالحے میں موجود فعال اجزاء کلیدی گیسٹرک جوس کے اخراج کو متحرک کرتے ہیں، جو آپ کے آنتوں میں تیزابیت کو متوازن کر سکتے ہیں، سوزش کو کم کر سکتے ہیں، اور آپ کے کھانے سے غذائی اجزاء کی مقدار کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

8۔ دل کی صحت

تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ یہ مصالحہ بلڈ پریشر کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ خون کے جمنے میں بھی کمی کا باعث بنتا ہے۔ یہ دل کے دورے اور فالج کے ساتھ ساتھ کورونری دل کی بیماری کو روک سکتا ہے۔

Bari Elaichi Ke Fawaid

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Bari Elaichi Ke Fawaid and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bari Elaichi Ke Fawaid to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2337 Views   |   05 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 June 2024)

بڑی الائچی کھائیں ۔۔ یہ آپ کے 8 بڑے مسائل کا حل چٹکیوں میں نکالے

بڑی الائچی کھائیں ۔۔ یہ آپ کے 8 بڑے مسائل کا حل چٹکیوں میں نکالے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بڑی الائچی کھائیں ۔۔ یہ آپ کے 8 بڑے مسائل کا حل چٹکیوں میں نکالے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔