نہانے کے بعد یہ غلطی ہرگز نہ کریں ۔۔ نہا کر بالوں میں تولیہ لپیٹنے سے کیا بڑا نقصان ہو سکتا ہے؟

نہانے کے بعد غلطی سے بھی تولیہ بالوں میں نہ لپیٹیں نقصان کا باعث بنے گا۔ صبح نہانے کے بہت سے صحت کے فوائد ہیں۔ اس سے آپ کو تروتازہ بھی محسوس ہوتا ہے۔ لیکن کیا آپ نے دیکھا ہے کہ خواتین نہانے کے بعد اپنے بالوں کو رومال یا تولیے سے لپیٹتی ہیں۔ کہیں آپ بھی ان میں سے ایک تو نہیں؟ وہ بالوں کو جلد خشک کرنے کے لیے ایسا کرتی ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ بالوں میں رومال یا تولیہ لپیٹنا نقصان کا باعث بن سکتا ہے؟ اگر نہیں تو جان لیں اور آج سے ہی اس عادت کو چھوڑ دیں۔

آپ کے بال گر سکتے ہیں:

نہانے کے بعد بھی گیلے بالوں پر تولیہ لپیٹنے سے بال گر سکتے ہیں۔ جب آپ اپنے بالوں میں تولیہ لپیٹتے ہیں تو بال مڑجاتے ہیں۔ اس کے ساتھ بالوں میں کھنچاؤ کا احساس بھی ہوتا ہے۔ ایسا کرنے سے بالوں کی نسیں کمزور ہو جاتی ہیں اور ان کی چمک ختم ہو جاتی ہے۔

بال خشک اور روکھے کر سکتے ہیں:

اگر آپ بھی نہانے کے بعد بالوں میں تولیہ رگڑیں تو آپ کے بال خشک اور بے رونق ہوسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ بالوں میں تولیہ باندھنے سے بالوں کا قدرتی تیل بھی ختم ہو جاتا ہے۔ اس کی وجہ سے بال خشک ہوجاتے ہیں اور بالوں کی صحت خراب ہوجاتی ہے۔

چہرے پربھی تولیہ نہ رگڑیں:

اگر آپ اپنے بالوں میں تولیہ باندھتے ہیں تو اسے نقصان پہنچ سکتا ہے چاہے تولیہ آپ کی جلد یا چہرے پر رگڑا جائے۔ آپ کی جلد کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ اس لیے کوشش کریں کہ نہانے کے بعد اس کو چہرے پر نہ رگڑیں بلکہ تھپتھپا کر چہرے کو صاف کریں۔

By Afshan  |   In Tips and Totkay  |   0 Comments   |   793 Views   |   13 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about نہانے کے بعد یہ غلطی ہرگز نہ کریں ۔۔ نہا کر بالوں میں تولیہ لپیٹنے سے کیا بڑا نقصان ہو سکتا ہے؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (نہانے کے بعد یہ غلطی ہرگز نہ کریں ۔۔ نہا کر بالوں میں تولیہ لپیٹنے سے کیا بڑا نقصان ہو سکتا ہے؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.