مرگی کا دورہ ، دمہ اور گٹھیا کے مرض میں مفید ۔۔ بادیان کے پھول کا تیل اور اس کے ناقابل یقین فوائد

قدیم زمانے سے، بادیان بہت سے کھانے اور مشروبات کے لیے ایک مصالحے اور ذائقہ دار ایجنٹ کے طور پر استعمال ہوتا رہا ہے۔ اسے ذائقہ دارمشروب بنانے کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ اس جڑی بوٹی کی دواؤں کی خصوصیات قدیم مصر، یونان اور روم میں بہت پہلے سے استعمال ہوتی تھیں۔

بادیان کے تیل کے صحت سے متعلق فوائد

آئیے دیکھتے ہیں کہ بادیان کے بارے میں کیا جانا جاتا ہے اور اب تک کون سی دواؤں کی خصوصیات دریافت ہو چکی ہیں۔

مرگی اور ہسٹیریا میں پراثر :

چونکہ بادیان کے تیل کا نشہ آور اور سکون آور اثر ہو سکتا ہے، اس لیے اگر زیادہ مقدار میں استعمال کیا جائے تو یہ خون کی گردش، سانس، اور اعصابی ردعمل کو کم کر کے مرگی اور ہسٹریک حملوں کو پرسکون کر سکتا ہے۔ یہ اعصابی پریشانیوں، ہائپرری ایکشنز، اور آکشیپ کو دور کرنے میں بھی کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ اس پراپرٹی کو ایک طویل عرصے سے جانا جاتا ہے اور استعمال کیا جاتا ہے۔ تاہم، اس خاصیت کو احتیاط کے ساتھ استعمال کیا جانا چاہئے، کیونکہ بھاری خوراک کے منفی اثرات ہو سکتے ہیں، خاص طور پر بچوں میں۔

گٹھیا اور جوڑوں کے درد سے نجات:

یہ تیل خون کی گردش کو متحرک کرکے، اور متاثرہ علاقوں میں درد کے احساس کو کم کرکے گٹھیا اور جوڑوں کے درد سے نجات دلا سکتا ہے۔

ایک جراثیم کش دوا:

اس ایسنشئیل تیل میں جراثیم کش خصوصیات بھی ہو سکتی ہیں جو زخموں کو انفیکشن کے خلاف ایک مؤثر حفاظتی تہہ فراہم کر سکتی ہیں جس کے نتیجے میں زخم تیزی سے بھر جاتے ہیں۔

سانس کی نالی اور سینے کے درد میں مفید:

اینٹھن سانس کی نالیوں، پٹھوں، اعصاب، خون کی نالیوں اور اندرونی اعضاء کا ضرورت سے زیادہ سکڑ جانا ہے جس کے نتیجے میں شدید کھانسی، درد، آکشیپ، خون کی گردش میں رکاوٹ، پیٹ اور سینے میں درد اور دیگر علامات پیدا ہوتی ہیں۔ اینٹھن کی وجہ سے پیدا ہونے والے حالات یا بیماریاں درد، کھانسی، درد، اسہال ، اعصابی تکلیف اور آکشیپ ہیں۔ یہ تیل، قدرتی طور پر ایک آرام دہ اور اینٹی اسپاسموڈک ہونے کی وجہ سے، ان تکالیف کو آرام دینے اور اوپر بیان کردہ بیماریوں سے نجات دلانے میں مدد کر سکتا ہے۔

بد ہضمی سے نجات:

گیس کی تکلیف میں مبتلا وہی لوگ جانتے ہیں کہ اس سے چھٹکارا حاصل کرنا کیسا سکون ہے۔ یہ ایک بہت سنگین بیماری ہے اور اس کا بروقت علاج کیا جانا چاہیے۔ یہ بدہضمی، پیٹ پھولنا، سینے میں شدید درد، پیٹ میں درد، پٹھوں میں درد اور درد، طویل مدت میں گٹھیا، بھاری پن، ہائی بلڈ پریشر، اور یہاں تک کہ بالوں کے گرنے اور بینائی میں کمی جیسے مسائل کو جنم دیتا ہے اگر یہ دائمی ہوجائے۔ بادیان کا ضروری تیل گیسوں کے خاتمے کو فروغ دے سکتا ہے۔ ہاضمہ کے طور پر، یہ گیس بننے نہیں دیتا، کیونکہ بدہضمی اضافی گیس کی وجہ ہے۔

دمہ اور پھیپھڑوں کے مرض میں مفید:

بادیان کا یہ تیل دمہ اور برونکائٹس جیسے حالات کے لیے پھیپھڑوں اور سانس کی نالیوں کی سکڑن کو دور کرنے میں بہت کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ یہ پھیپھڑوں اور سانس کی نالیوں میں جمع بلغم کو ڈھیلا کر سکتا ہے اور کھانسی، سینے میں بھاری پن، سانس لینے میں دشواری، دمہ، برونکائٹس، اور سانس کے دیگر امراض سے نجات دلا سکتا ہے۔

ایک کیڑے مار دوا کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے

بادیان کا تیل کیڑوں اور چھوٹے جانوروں کے لیے زہریلا ہو سکتا ہے، اس لیے اس کی بو کیڑوں کو دور رکھتی ہے۔ اس وجہ سے، اس تیل کو فیومیگینٹ، بخارات اور اسپرے میں استعمال کرکے کیڑوں کو بھگانے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

ایک طاقتور سکون آور دوا:

اس کے کسی حد تک نشہ آور یا بے حسی کے اثرات کی وجہ سے، اسے اضطراب ، اعصابی پریشانیوں، ڈپریشن ، غصے اور تناؤ کے ساتھ ساتھ اس کے پرسکون اور آرام دہ اثرات کی وجہ سے بے خوابی جیسی علامات کے لیے بطور سکون آور استعمال کیا جا سکتا ہے ۔ یہ اثر خاص طور پر اس وقت نظر آتا ہے جب اسے زیادہ مقدار میں استعمال کیا گیا ہو کیونکہ بہت کم خوراکوں میں یہ ایک محرک کے طور پر کام کرتا ہے۔ تاہم، اس کے نشہ آور اثرات کو مدنظر رکھتے ہوئے اسے بھاری مقدار میں دیتے وقت انتہائی احتیاط برتنی چاہیے۔

احتیاطی تدابیر:

اس کے نشہ آور اثرات ہوتے ہیں اور سانس اور خون کی گردش کو سست کر دیتے ہیں۔ یہ بعض چھوٹے جانوروں اور پرندوں کے لیے زہریلا ہے اس لیے بچوں کو زیادہ خوراک نہیں دی جانی چاہیے۔ مزید برآں، یہ جلد کی بعض اقسام میں جلن کا سبب بن سکتا ہے ۔ حمل کے دوران اس سے بچنا بہتر ہے۔ یہ ایسٹروجن ہارمون پر اس کے اثر کی وجہ سے ہونے والے کینسر کی کچھ اقسام کو بھی بڑھا سکتا ہے۔

Badyan Oil Benefits In Urdu

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Badyan Oil Benefits In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Badyan Oil Benefits In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   3547 Views   |   26 Feb 2023
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

مرگی کا دورہ ، دمہ اور گٹھیا کے مرض میں مفید ۔۔ بادیان کے پھول کا تیل اور اس کے ناقابل یقین فوائد

مرگی کا دورہ ، دمہ اور گٹھیا کے مرض میں مفید ۔۔ بادیان کے پھول کا تیل اور اس کے ناقابل یقین فوائد ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ مرگی کا دورہ ، دمہ اور گٹھیا کے مرض میں مفید ۔۔ بادیان کے پھول کا تیل اور اس کے ناقابل یقین فوائد سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔