بادیان کا پھول خریدتے وقت اس بات کا دھیان رکھیں ۔۔ جانیں بادیان کے پھول کو کن چیزوں میں استعمال کرسکتے ہیں اور اسکے فائدے کیا ہیں؟

بادیان کا پھول ستارہ سونف کا ہندی یا اردو نام ہے۔ بادیان ایک خشک مصالحہ ہے جو اپنی مخصوص ستارے کی شکل کی وجہ سے جانا جاتا ہے اور جنوبی ایشیائی کھانوں بشمول ہندوستانی اور پاکستانی کھانا پکانے میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے۔ یہ اپنے خوشبودار اور قدرے میٹھے ذائقے کے لیے جانا جاتا ہے۔

بادیان کا کون سا پھول خریدنا چاہیئے؟

بادیان کے پھول خریدتے وقت یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ وہ کس طرح دکھتے ہیں کیونکہ جاپانی بادیان کے پھول (جن کے کنارے نوکدار ہوتے ہیں) نقصان دہ ہوتے ہیں اور انہیں استعمال نہیں کیا جانا چاہیے۔ ہمیشہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنے کھانوں اور نسخوں کیلیئے چائنیز بادیان کے پھول (جن کے کنارے کُھردُرے ہوتے ہیں) استعمال کریں وہ فائدہ مند ہوتے ہیں۔

آئیے اب جانتے ہیں بادیان کے پھول کے کچھ مختلف استعمال اور اسکے صحت مندانہ فوائد کے بارے میں۔

بادیان کے پھول کے مختلف استعمال:

سیزننگ: بادیان کے پھول کو مختلف قسم کے پکوانوں، جیسے سوپ، اسٹو اور چاولوں میں بطور مصالحہ استعمال کیا جاتا ہے۔

بیکنگ: اسے بیکڈ اشیاء جیسے کوکیز، کیک اور روٹی کو ذائقہ دینے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

میٹھے: بادیان کو عام طور پر میٹھے میں ذائقہ ڈالنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے، جیسے کہ پکائے ہوئے پھل، کسٹرڈ اور آئس کریم۔

چائے: بادیان کو خوشبودار اور قدرے میٹھی چائے بنانے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

صحت کیلیئے اسکا استعمال اور فائدے:

ماہواری کے درد سے نجات: بادیان کے پھول کو ماہواری کی تکلیف اور درد کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ اسے اکثر چائے کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے یا اس مقصد کے لیے پاک پکوانوں میں استعمال کیا جاتا ہے۔

ہاضمے میں مدد: بادیان کے پھول روایتی طور پر بدہضمی، اپھارہ اور گیس میں مدد کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔

سانس کی صحت: یہ روایتی ادویات میں کھانسی، زکام اور فلو کی علامات کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

جلد کی صحت: بادیان میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس، آکسیڈیٹیو تناؤ کے اثرات کو کم کرکے اور کولیجن کی پیداوار کو سپورٹ کرکے صحت مند جلد کو فروغ دے سکتے ہیں، جس سے آپ کی جلد زیادہ جوان نظر آسکتی ہے۔

Badyan Ka Phool Ke Fayde Or Pehchan

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Badyan Ka Phool Ke Fayde Or Pehchan and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Badyan Ka Phool Ke Fayde Or Pehchan to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2062 Views   |   27 Sep 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

بادیان کا پھول خریدتے وقت اس بات کا دھیان رکھیں ۔۔ جانیں بادیان کے پھول کو کن چیزوں میں استعمال کرسکتے ہیں اور اسکے فائدے کیا ہیں؟

بادیان کا پھول خریدتے وقت اس بات کا دھیان رکھیں ۔۔ جانیں بادیان کے پھول کو کن چیزوں میں استعمال کرسکتے ہیں اور اسکے فائدے کیا ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بادیان کا پھول خریدتے وقت اس بات کا دھیان رکھیں ۔۔ جانیں بادیان کے پھول کو کن چیزوں میں استعمال کرسکتے ہیں اور اسکے فائدے کیا ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔