بھوک کم کرے، کیلوریز جلائے۔۔ چیونگم کھانے سے وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ کون سے 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں؟

یہ ابھی بھی ایک بحث ہے کہ کیا چیونگم واقعی آپ کے کچھ انچ کم کرنے پر مجبور کر سکتی ہے۔ ٹھیک ہے، آئیے معلوم کریں کہ آیا یہ افسانہ ہے یا حقیقت ۔ چیونگم ہماری صحت کے لیے اچھی ہو سکتی ہے اگر اسے ایک حد میں رکھا جائے۔ یہ نہ صرف ہماری سانسوں کو تروتازہ کر سکتا ہے، بلکہ یہ سگریٹ کی خواہش پر قابو پانے، ہماری یادداشت کو بہتر بنانے اور وزن کم کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

1۔ دل کی دھڑکن کو بڑھاتا ہے:

چہل قدمی کے دوران چیونگم چبانا دل کی دھڑکن بڑھانے اور کیلوری کو جلانے میں کام اتا ہے۔ جرنل آف فزیکل تھراپی سائنس میں شائع ہونے والی ایک تحقیق کے مطابق چہل قدمی کے دوران چیونگم لوگوں کو زیادہ تیزی سے چلنے اور تھوڑی زیادہ توانائی استعمال کرنے کی ترغیب دیتی ہے، جس سے لوگوں کو عمر بڑھنے کے ساتھ وزن بڑھنے سے بچنے میں مدد مل سکتی ہے۔

2۔ بھوک کو کم کرنا:

چیونگم بھوک کو کم کر سکتی ہے، پیٹ بھرنے کے احساس کو بڑھا سکتی ہے، اور کم کھانے کی ترغیب دے سکتی ہے، جس کی وجہ سے زیادہ کھانے کا امکان کم ہو سکتا ہے۔

3۔ خواہش(کریونگز)کے ساتھ مدد

ہماری توجہ ہٹانے سے، کھانے سے پہلے اور بعد میں گم کا ایک ٹکڑا چبانے سے اسنیکس یا میٹھے کھانے کی خواہش کم ہو جاتی ہے اور زیادہ کھانے سے بچنے میں مدد ملتی ہے۔ درحقیقت، فرنٹیئرز ان سائیکالوجی میں شائع ہونے والی ایک تحقیق نے اشارہ کیا ہے کہ چیونگم لوگوں میں زبردستی کھانے کی طلب یا خواہش کم کر سکتی ہے۔

4۔ کیلوریز جلائیں:

ایک تحقیق کے مطابق جو لوگ گم چباتے ہیں ان لوگوں کے مقابلے میں زیادہ کیلوریز (تقریباً 5 فیصد) جلتے ہیں۔ یہ روزانہ تھوڑی زیادہ کیلوری جلانے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔ تاہم، یہ واضح نہیں ہے کہ آیا ان میں سے کوئی بھی اثر زیادہ عرصے تک وزن میں کمی کا باعث بنے گا۔

5۔ کیا چیونگم وزن کم کرنے میں مددگار ہے؟

اگرچہ چیونگم کیلوری کو کم کرنے اور فربہ کرنے والے اسنیکس سے بچنے میں مدد کر سکتی ہے، لیکن یہ ضروری ہے کہ زیادہ مقدار میں نہ کھائے جائیں۔ اگرچہ چیونگم کے غذائیت سے متعلق بہت کم یا کوئی فائدہ نہیں ہے، اس لیے اسے کبھی بھی معمول کے کھانے کے متبادل کے طور پر استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ اس کے ضمنی اثرات یہ ہیں، دانتوں کا خراب ہونا، جبڑے میں درد، پیٹ کے مسائل جیسے اسہال، کچھ لوگوں کو شوگر فری چیونگم سے مسوڑھوں کے ساتھ بھی ہاضمے کے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ پھر بھی، اس بات کو یقینی بنائیں کہ سبزیاں، کم چکنائی والی ڈیری، اور پھل جیسے غذائیت سے بھرپور اسنیکس کو نہ بھولیں۔

Chewing Gum Se Wazan Kam Krain

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Chewing Gum Se Wazan Kam Krain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chewing Gum Se Wazan Kam Krain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1221 Views   |   30 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 April 2024)

بھوک کم کرے، کیلوریز جلائے۔۔ چیونگم کھانے سے وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ کون سے 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں؟

بھوک کم کرے، کیلوریز جلائے۔۔ چیونگم کھانے سے وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ کون سے 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ بھوک کم کرے، کیلوریز جلائے۔۔ چیونگم کھانے سے وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ کون سے 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔