کیا آپ کے بچے کا قد بھی کلاس میں سب سے چھوٹا ہے؟ جانیں بچوں کا قد بڑھانے کے لئے ڈاکٹر کے قیمتی مشورے

بچے کے قد میں اضافہ بنیادی طور پر جینیات اور مجموعی صحت کی وجہ سے ہوتا ہے۔ بچوں کا قد بڑھنے کی اصل عمر وہی ہوتی ہے جس میں وہ اسکول جارہے ہوتے ہیں اس لئے اس دوران ہی بچوں کی نشونما اور صحت پر بھرپور توجہ دیں۔ اس آرٹیکل میں کچھ ایسے عوامل کے بارے میں بتائیں گے جو بچے کے قد پر اثر انداز ہوسکتے ہیں۔

غذائیت

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے بچے کو ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور متوازن غذا ملے۔ اپنے کھانوں میں بڑی مقدار میں پھل، سبزیاں، دودھ کی مصنوعات، پروٹین اور اناج شامل کریں۔ کیلشیم اور وٹامن ڈی کی مناسب مقدار ہڈیوں کی صحت اور نشوونما کے لیے بہت ضروری ہے۔

بھرپور نیند

بچے کی نیند کا خیال رکھیں کیونکہ گروتھ ہارمون بنیادی طور پر گہری نیند کے دوران خارج ہوتا ہے۔ ان کی عمر کے لحاظ سے، فی رات 8-10 گھنٹے کی معیاری نیند کا معمول بنائیں۔

مناسب ورزش

اپنے بچے کو باقاعدہ جسمانی سرگرمیوں میں مشغول رہنے اور صحت مند وزن برقرار رکھنے کی ترغیب دیں۔ جسمانی سرگرمی مضبوط ہڈیوں اور پٹھوں کو بنانے میں مدد کرتی ہے۔

ہائیڈریشن

خیال رکھیں کہ آپ کا بچہ پورے دن میں کتنا پانی پیتا ہے تاکہ نشوونما سمیت مجموعی صحت بہتر ہوسکے۔

نشوونما کو روکنے والی عادات سے بچیں

تمباکو نوشی، کیفین کا زیادہ استعمال اور الکحل جیسی عادات کی حوصلہ شکنی کریں، جو قد بڑھانے کے عمل کو متاثر کرتی ہیں۔

باقاعدگی سے چیک اپ

اپنے بچے کی نشوونما پر نظر رکھنے اور کسی بھی خدشات کو دور کرنے کے لیے ماہر اطفال کے ساتھ باقاعدگی سے چیک اپ کا شیڈول بنائیں۔

تناؤ میں کمی

تناؤ بچے کی صحت اور قد کے بڑھنے پر برا اثر ڈال سکتا ہے۔ اپنے بچے کے لیے ایک معاون اور دباؤ سے پاک ماحول بنائیں۔

جینیات

ذہن میں رکھیں کہ جینیات بچے کے قد کا تعین کرنے میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اگر والدین دونوں کا قد چھوٹا ہے تو امکان ہے کہ بچہ بھی ایسا ہی ہوگا۔

Bachon Ka Qud Barhanay Kay Asan Tarikay

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Bachon Ka Qud Barhanay Kay Asan Tarikay and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Bachon Ka Qud Barhanay Kay Asan Tarikay to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   4499 Views   |   21 Sep 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 July 2024)

کیا آپ کے بچے کا قد بھی کلاس میں سب سے چھوٹا ہے؟ جانیں بچوں کا قد بڑھانے کے لئے ڈاکٹر کے قیمتی مشورے

کیا آپ کے بچے کا قد بھی کلاس میں سب سے چھوٹا ہے؟ جانیں بچوں کا قد بڑھانے کے لئے ڈاکٹر کے قیمتی مشورے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا آپ کے بچے کا قد بھی کلاس میں سب سے چھوٹا ہے؟ جانیں بچوں کا قد بڑھانے کے لئے ڈاکٹر کے قیمتی مشورے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔