لمبی عمر پانا چاہتے ہیں تو انگور کھائیں ۔۔ روزانہ ایک کپ انگور کھانے کا فائدہ سائنسدان کیا بتاتے ہیں؟

حال ہی میں ’فوڈز‘ نامی جریدے میں ایک تحقیق شائع ہوئی ہے جس میں اس حقیقت پر روشنی ڈالی گئی ہے کہ انگور کا استعمال انتہائی حیران کن ثابت ہوسکتا ہے، کیونکہ یہ فرد کی عمر بڑھانے کے ساتھ ساتھ فیٹی لیور کو کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ انگور ہمارے ہاں پایا جانے والا ایک لذیذ پھل ہے، جو موسم میں ہر جگہ بآسانی دستیاب ہوتا ہے۔

مطالعہ کیا کہتا ہے؟

ڈاکٹر جان پیزوٹو اور ان کی ویسٹرن نیو انگلینڈ یونیورسٹی کی ٹیم نے حال ہی میں ایسی مطالعات شائع کیں جو انگور کے استعمال کے "حیران کن" اثرات کے ساتھ ساتھ صحت اور عمروں پر "قابل ذکر" اثرات کو ظاہر کرتی ہیں۔ تحقیق سے ثابت ہوا کہ مغربی ممالک کی عام زیادہ چکنائی والی خوراک میں انگوروں کو روزانہ صرف دو کپ سے کم مقدار میں شامل کر کے بہتر کیا جا سکتا ہے، جس کے نتیجے میں فیٹی لیور میں کمی اور عمر میں اضافہ ہوتا ہے۔

اگلی بار جب آپ کچھ تازہ پھلوں کو ترس رہے ہوں، تو آپ شاید کچھ انگور کھانا چاہیں گے ۔ ایک نئی تحقیق کے مطابق، یہ نہ صرف ایک لذیذ علاج ہیں، بلکہ یہ آپ کو طویل عرصے تک زندہ رہنے میں بھی مدد دے سکتے ہیں

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور:

اکٹر پیزوٹو، جس نے 600 سے زیادہ سائنسی ریسرچز لکھی ہیں، نے نوٹ کیا کہ "یہ واقعی حیرت انگیز ہے۔" انگور نے اینٹی آکسیڈینٹ جین کی سطح میں اضافہ کیا اور زیادہ چکنائی والی خوراک کے ساتھ مل کر قدرتی موت کو ملتوی کردیا۔ پیزوٹو نے کہا کہ ان کا بہترین اندازہ یہ ہے کہ مطالعہ میں نظر آنے والی تبدیلی انسانی زندگی میں اضافی 4-5 سال کے مساوی ہوگی۔ فوڈز جرنل کی طرف سے حال ہی میں شائع ہونے والی اس تحقیق میں جب روزانہ کی خوراک میں تقریباً دو کپ انگور شامل کیے گئے جس میں زیادہ چکنائی والی غذائیں شامل تھیں، تو اس کے نتیجے میں فیٹی لیور کے مسائل کم ہوئے، اینٹی آکسیڈنٹ جینز کی سطح میں اضافہ ہوا، ڈاکٹر جان پیزوٹو، جو ویسٹرن نیو انگلینڈ یونیورسٹی کی ٹیم کا حصہ تھے جس نے یہ مطالعہ کیا، اندازہ لگایا کہ ایک شخص ممکنہ طور پر ایسی زندگی سے لطف اندوز ہوسکتا ہے جو چار یا پانچ سال طویل ہوسکتی ہے۔ یہ دوسری صورت میں ہو سکتا ہے اگر وہ باقاعدگی سے انگور کھانا شروع کر دیں۔

دیگر مطالعات:

ڈاکٹر پیزوٹو اور ان کے گروپ کی ایک مختلف تحقیق میں، جو جرنل اینٹی آکسیڈنٹس میں شائع ہوئی تھی، یہ دریافت کیا گیا کہ انگور کے استعمال سے دماغ میں جینز کے اظہار کا طریقہ بدل جاتا ہے اور رویے کی پہچان میں بہتری آتی ہے، یہ دونوں چیزیں زیادہ چکنائی والی خوراک کی وجہ سے متاثر ہوتی ہیں۔ . ڈاکٹر جیفری آئیڈل کی ہدایت پر ایک گروپ کی تیسری تحقیقات سے یہ بات سامنے آئی کہ انگور نہ صرف جین کے اظہار بلکہ میٹابولزم کو بھی بدل دیتے ہیں۔

"جو چیز مجھے اس تحقیق اور موضوع کے بارے میں پرجوش کرتی ہے وہ یہ ہے کہ اینٹی آکسیڈنٹ اور عام طور پر بیماریوں کے انتظام اور روک تھام میں ان کے کردار پر مزید تحقیق کی جائے گی۔ اس سے لوگوں کو اپنی خوراک میں مختلف قسم کے کھانے پر توجہ دینے کی اور بھی زیادہ وجہ ملے گی۔"اس کا فائدہ یہ ہے کہ انگور میں متعدد اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جو متوازن غذا کے ساتھ مل کر فری ریڈیکلز سے لڑنے، آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرنے، اور اینٹی آکسیڈینٹ پیدا کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ تنا

"یہ مطالعہ، اور ساتھ ہی انگور کے اینٹی آکسیڈنٹس کے ساتھ کی گئی دیگر مطالعات یہ بھی بتاتے ہیں کہ اس میں بہت 'عام' مقدار کا استعمال کیا جا رہا ہے- یعنی آپ اپنے دن میں ایک یا دو کپ انگور شامل کر سکتے ہیں اور اینٹی آکسیڈینٹ کے فوائد حاصل کر سکتے ہیں-

Angoor Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Angoor Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Angoor Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1464 Views   |   16 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 April 2024)

لمبی عمر پانا چاہتے ہیں تو انگور کھائیں ۔۔ روزانہ ایک کپ انگور کھانے کا فائدہ سائنسدان کیا بتاتے ہیں؟

لمبی عمر پانا چاہتے ہیں تو انگور کھائیں ۔۔ روزانہ ایک کپ انگور کھانے کا فائدہ سائنسدان کیا بتاتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لمبی عمر پانا چاہتے ہیں تو انگور کھائیں ۔۔ روزانہ ایک کپ انگور کھانے کا فائدہ سائنسدان کیا بتاتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔