کینسر کے خلاف مدافعت بھی، دماغی کارکردگی میں اضافے سے لے کرجلد کو تروتازہ بنانے تک ۔۔ انگور کے جوس کے 6 حیران کن فوائد

انگور کے جوس کا ایک مزیدار گلاس پینا ذائقہ ضرور فراہم کرتا ہے لیکن اس میں کچھ اہم غذائی اجزاء بھی ہوتے ہیں جو صحت کے لیے مختلف فوائد کا باعث بن سکتے ہیں۔

انگور کا رس کیا ہے؟

انگوروں کی 5,000 سے 10,000 کے درمیان مختلف ذیلی انواع و اقسام اور کھیتی ہیں ۔ لہذا، ہر ایک کا ذائقہ قدرے مختلف ہو سکتا ہے، خاص طور پر اگر یہ گھر میں بنایا گیا ہو۔ انگور کا رس طویل عرصے سے بالغوں اور بچوں کے لیے ایک مقبول مشروب رہا ہے، لیکن اس کا زیادہ تر حصہ آپ کو اسٹور میں ملتا ہے جو چینی سے بھرا ہوتا ہے ، جس سے یہ یقینی طور پر کم صحت مند ہوتا ہے۔

تاہم، گھر میں تیار کردہ انگور کا جوس بہت سے فائدہ مند اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے جیسا کہ خود انگور،حیرت انگیز طور پر بڑی تعداد میں ممکنہ صحت کے فوائد پیش کرتے ہیں۔ اگرچہ جوس میں غذائی اجزاء کا تناسب انگوروں کے مقابلے میں کم ہے، لیکن یہ ایک تیز اور لذیذ مشروب ہو سکتا ہے جو آپ کو توانائی بخشتا ہے۔ اس کا زیادہ تر حصہ گہرے، جامنی رنگ کے انگوروں سے بنایا جاتا ہے، جس میں اینٹی آکسیڈنٹس کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے، لیکن اس رس کی مختلف شکلیں بنانے کے لیے سفید، سبز اور سرخ انگور بھی استعمال کیے جاتے ہیں۔

انگور کا رس اور غذائیت:

انگور کا جوس وٹامن سی سے بھرپور غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے (فی کپ آپ کی روزانہ کی ضرورت کا 100% سے زیادہ) اور غذائی ریشہ ۔ اس میں آئرن ، کیلشیم اور پروٹین کی نمایاں سطح بھی ہوتی ہے ۔ اس جوس کے 1 کپ میں تقریباً 150 کیلوریز اور بمشکل کوئی چربی ہوتی ہے۔ اس جوس میں اینتھوسیاننز، ٹیننز، ریسویریٹرول اور دیگر فینولک مرکبات کی اعلیٰ سطح بھی ہوتی ہے، یہ سب جسم میں اینٹی آکسیڈنٹس کا کام کرتے ہیں۔

انگور کے رس کے فوائد:

انگور کے رس کے بہت سے فوائد ہیں جن میں بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے کے علاوہ جلد کے معیار کو بہتر بنانا، بالوں کی صحت، مدافعتی نظام اوردماغی صحت شامل ہیں۔

جلد کی دیکھ بھال:

کافی مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس کے ساتھ، یہ جوس عمر بڑھنے کی علامات کو روکنے اور آپ کی جلد کی ظاہری شکل کو بہتر بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ اگر آپ باقاعدگی سے گھر کا بنا ہوا انگور کا رس پیتے ہیں، تو آپ جھریوں اور عمر کے دیگراثرات کو روکنے میں مدد کر سکتے ہیں، نیز داغ دھبوں کی شفا یابی کو تیز کر سکتے ہیں۔

دماغی افعال کو بہتر بناتا ہے:

انگور کے رس میں پائے جانے والے اینتھوسیاننز اور ریسویریٹرول دونوں آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرکے دماغ صلاحیتوں کو بہتر بنانے سے جڑے ہوئے ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ سلائیڈ کے جمع ہونے کو کم کر سکتے ہیں اور نیوروڈیجنریٹیو حالات کو روکنے میں مدد کر سکتے ہیں۔

کینسر کے خلاف مدافعت:

انگور کا رس، ریسویریٹرول کا بھرپور ذریعہ ہے۔ یہ ایک پولی فینولک مرکب ہے جو اس کی ممکنہ اینٹی کینسر خصوصیات کو بڑھاتا ہے۔ شائع ہونے والی ایک حالیہ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات کے ساتھ یہ مرکب بڑی آنت کے کینسر سے تحفظ بھی فراہم کر سکتا ہے۔ اگرچہ مزید مطالعات سے اس کی تصدیق کی ضرورت ہے، خیال کیا جاتا ہے کہ ریسویریٹرول میں پروسٹیٹ، جلد، جگر اور چھاتی کے کینسر کے خلاف موثر ہونے کی صلاحیت ہے۔

بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتا ہے:

غذائی ریشہ کی تھوڑی مقدار اور پوٹاشیم کی صحت مند سطح کے ساتھ ، انگور کا رس دل کی صحت کو بہتر بنانے اور بلڈ پریشر کو کم کرنے کے لیے بہت اچھا ہے، جو آپ کو ایتھروسکلروسیس ، ہارٹ اٹیک اور فالج وغیرہ سے بچا سکتا ہے۔

بالوں کی حفاظت:

کچھ لوگ اس جوس کو براہ راست اپنے سر پر لگاتے ہیں، کیونکہ یہ سوزش کو کم کر سکتا ہے، لیکن دوسرے لوگ اسے پیتے ہیں۔ متعدد غذائی اجزاء اور معدنیات کا بہترین ذریعہ ہے جو بالوں کی صحت کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ ان کی مضبوطی کو بھی بہتر بنا سکتا ہے۔

توانائی کو بڑھاتا ہے:

اس پھل کے رس میں حیرت انگیز طور پر کاربوہائیڈریٹس کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے ، جو انگور کے رس کو ایک غیر معمولی توانائی بخشتا ہے۔ اس جوس کا ایک یا دو گلاس آپ کی صبح یا دوپہر تک آپ کو ترو تازہ رکھ سکتا ہے، لیکن چونکہ یہ قدرتی شکر بالآخر اثر دکھا سکتی ہے، اس لیے شوگر کے ممکنہ حادثے سے ہوشیار رہیں!

Angoor Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Angoor Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Angoor Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2168 Views   |   06 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 April 2024)

کینسر کے خلاف مدافعت بھی، دماغی کارکردگی میں اضافے سے لے کرجلد کو تروتازہ بنانے تک ۔۔ انگور کے جوس کے 6 حیران کن فوائد

کینسر کے خلاف مدافعت بھی، دماغی کارکردگی میں اضافے سے لے کرجلد کو تروتازہ بنانے تک ۔۔ انگور کے جوس کے 6 حیران کن فوائد ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کینسر کے خلاف مدافعت بھی، دماغی کارکردگی میں اضافے سے لے کرجلد کو تروتازہ بنانے تک ۔۔ انگور کے جوس کے 6 حیران کن فوائد سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔