۔۔ 7 ایسی فائدے جن کو جان کر آپ بھی یہ چھلکے سنبھال کر رکھیں گے آلو کے چھلکے غلطی سے بھی نہیں پھینکیے

ہمارے گھرانوں میں، ہمیں سبزیوں کے چھلکوں کو یہ سمجھے بغیر پھینک دینے کی عادت ہے کہ وہ غذائی اجزاء کا پاور ہاؤس ہیں۔ آلو کا چھلکا وہ چھلکا ہے جوفوراً ہی کوڑے دان کی نظر ہوجاتا ہے۔ آلو کے چھلکوں میں بیماریوں سے لڑنے کی بہت سی صلاحیتیں ہوتی ہیں اور یہ سبزیوں سے کہیں زیادہ فائدہ مند ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ یہ کس طرح فائدہ مند ہے۔

قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے:

وہ وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ہیں اور ایک طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ ایجنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں۔ آلو کے چھلکے کیلشیم اور بی کمپلیکس وٹامنز سے بھی بھرپور ہوتے ہیں جو مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں مدد دیتے ہیں۔/p>

کینسر سے بچاتا ہے:

آلو کے چھلکے فائٹو کیمیکلز سے بھرپور ہوتے ہیں جو طاقتور اینٹی آکسیڈنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ ان میں کلوروجینک ایسڈ ہوتا ہے جو جسم کو کینسر سے بچاتا ہے۔

خون کے کولیسٹرول کو کم کرتا ہے:

ان میں فائبر اور اینٹی آکسیڈنٹس، پولی فینول اور گلائکوالکلائیڈز کی بھرپور مقدار ہوتی ہے جو خون میں کولیسٹرول کو کنٹرول میں رکھتے ہیں۔

دل کی حفاظت کرتا ہے:

یہ پوٹاشیم سے بھرپور ہوتے ہیں، جو دل کے دورے اور فالج کا خطرہ کم کرتے ہیں۔

سیاہ دھبوں کو ہلکا کرتا ہے:

جلد پر ان کا استعمال صحت مند سمجھا جاتا ہے، کیونکہ ان میں اینٹی بیکٹیریل، فینولک اور اینٹی آکسیڈنٹ مرکبات ہوتے ہیں جو ہلکے بلیچنگ کا عمل کرتے ہیں اور سیاہ دھبوں کو ہلکا کرتے ہیں۔

ہڈیوں کے لیے اچھا ہے:

ان میں آئرن، پوٹاشیم، میگنیشیم، فاسفورس، کیلشیم، کاپر اور زنک پایا جاتا ہے۔ اور یہ سب مل کر ہڈیوں کی کثافت کو برقرار رکھنے اور خواتین میں آسٹیوپوروسس کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

بالوں کی دیکھ بھال کے لیے اچھا ہے:

ماہرین کے مطابق آلو کے چھلکے کے رس سے سر کی مالش کرنے سے بالوں میں چمک اور رونق آتی ہے اور ان کو تیزی سے بڑھنے میں بھی مدد ملتی ہے۔

Alu Ke Chilkon Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Alu Ke Chilkon Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Alu Ke Chilkon Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1882 Views   |   08 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 June 2024)

۔۔ 7 ایسی فائدے جن کو جان کر آپ بھی یہ چھلکے سنبھال کر رکھیں گے آلو کے چھلکے غلطی سے بھی نہیں پھینکیے

۔۔ 7 ایسی فائدے جن کو جان کر آپ بھی یہ چھلکے سنبھال کر رکھیں گے آلو کے چھلکے غلطی سے بھی نہیں پھینکیے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ۔۔ 7 ایسی فائدے جن کو جان کر آپ بھی یہ چھلکے سنبھال کر رکھیں گے آلو کے چھلکے غلطی سے بھی نہیں پھینکیے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔