ٹھہریئے! کیا آپ بھی آلو کھانے کے شوقین ہیں ۔۔ آلو کئی بیماریاں لا سکتا ہے، جانیے نئی تحقیق

غذائیت سے بھرپور آلو کو سبزیوں کا بادشاہ کہا جاتا ہے۔ اگر کسی بھی سبزی میں آلو ڈالا جائے تو اس کا ذائقہ ہی مختلف ہو جاتا ہے۔ زمین میں اگائے جانے والے آلو کی غذائیت بھی سب کو معلوم ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ آلو ہماری صحت کے لیے کئی طریقوں سے خطرناک ثابت ہو سکتے ہیں۔ اور آلو میں موجود کاربوہائیڈریٹ اس مسئلے کو مزید بڑھا دیتا ہے۔

بلڈ شوگر میں اضافہ:

ہارورڈ ہیلتھ کے مطابق آلو میں کاربوہائیڈریٹس کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے۔ جسے ہمارا جسم بہت جلد ہضم کرتا ہے۔ لیکن یہ ہمارے جسم کی بلڈ شوگر اور انسولین کو بہت زیادہ بڑھاتا ہے اور اچانک کم ہوجاتا ہے۔ تکنیکی طور پر، جڑوں والی سبزیوں کا گلیسیمک انڈیکس زیادہ ہوتا ہے۔
گلیسیمک انڈیکس کاربوہائیڈریٹ سے بھرپور خوراک کے لیے ایک درجہ بندی کا نظام ہے جو اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ کوئی کھانا آپ کے جسم میں بلڈ شوگر (گلوکوز) کی سطح کو کتنی جلدی متاثر کرتا ہے۔ خوراک تیزی سے خون میں گلوکوز میں ٹوٹ جاتی ہے۔ اس کا بلڈ شوگر کی سطح پر اور بھی زیادہ اثر پڑتا ہے۔ یہ جسم میں ٹائپ ٹو ذیابیطس کے خطرے کے لیے ریڈ لائٹ ہے۔

امراض قلب کا خطرہ:

اس کے علاوہ، ایک شخص کو زیادہ گلائسیمک کھانے کے بعد جلد ہی دوبارہ بھوک لگ سکتی ہے۔ ہارورڈ ہیلتھ نے انتباہ جاری کیا ہے کہ اس چیز کو زیادہ کھانے سے آپ کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ اس لیے اسے خوراک میں متوازن رکھنا ضروری ہے۔ ماہرین کے مطابق آلو یا تیز ہضم ہونے والی کاربوہائیڈریٹس والی کسی بھی چیز کا طویل استعمال موٹاپے، ذیابیطس اور امراض قلب کا خطرہ بڑھا سکتا ہے۔

وزن میں تیزی سے اضافہ:

نیو انگلینڈ جرنل آف میڈیسن میں ایک تحقیق یہ بھی سامنے آئی ہے جس میں تقریباً 20 سال سے ایک لاکھ 20 ہزار افراد کی خوراک اور طرز زندگی پر ریسرچ کی گئی۔ محققین کے مطابق فرائز، بیکڈ یا میشڈ آلوؤں سے لوگوں کا وزن بہت تیزی سے بڑھتا ہے۔ اس کے علاوہ لوگوں کو اپنی خوراک میں ان چیزوں کا استعمال کم کرنا چاہیے۔ محققین پہلے ہی لوگوں میں وزن بڑھنے کے مسئلے پر تشویش کا اظہار کر چکے ہیں۔
۔یہ ان لوگوں میں زیادہ ہے جو ابلے ہوئے، میشڈ اور بیک ہوئے آلو، چپس ہفتے میں چار یا اس سے زیادہ بار کھاتے ہیں ان لوگوں کے مقابلے جو مہینے میں ایک بار کھاتے ہیں۔

ہائی بلڈ پریشر کا خطرہ:

محققین کا یہ بھی کہنا ہے کہ جو لوگ ہفتے میں چار یا اس سے زیادہ بار ابلے ہوئے، میشڈ یا بیکڈ آلو کھاتے ہیں ان میں دیگر لوگوں کے مقابلے میں ہائی بلڈ پریشر کا خطرہ 11 فیصد زیادہ ہوتا ہے۔ جبکہ فرنچ فرائز کھانے والوں میں ہائی بلڈ پریشر کا خطرہ مہینہ میں ایک بار کھانے والوں کے مقابلے میں 17 فیصد زیادہ تھا۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1427 Views   |   13 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 27 September 2023)

ٹھہریئے! کیا آپ بھی آلو کھانے کے شوقین ہیں ۔۔ آلو کئی بیماریاں لا سکتا ہے، جانیے نئی تحقیق

ٹھہریئے! کیا آپ بھی آلو کھانے کے شوقین ہیں ۔۔ آلو کئی بیماریاں لا سکتا ہے، جانیے نئی تحقیق ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ٹھہریئے! کیا آپ بھی آلو کھانے کے شوقین ہیں ۔۔ آلو کئی بیماریاں لا سکتا ہے، جانیے نئی تحقیق سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔