صرف رکھنے سے فائدہ نہیں ہوگا بلکہ اسے استعمال بھی کریں.. جانیں اجوائن کے بے شمار فائدے حاصل کرنے کے لئے اس کا قہوہ کیسے بنائیں؟

اجوائن کے بیجوں کا پانی ایک اور صحت بخش مشروب ہے جسے آپ گھر میں آسانی سے بنا سکتے ہیں۔ اجوائن کے بیج اجوائن کے پودے سے آتے ہیں اور ان میں ہماری صحت کے لئے بہت سے فوائد چھپے ہوتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم اپنے قارئین کو اجوائن کے بیجوں کا پانی بنانے کا طریقہ اور اس سے ملنے والے فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔

اجوائن کے بیجوں کا پانی کیسے بنایا جاتا ہے؟

اجزاء:

اجوائن کے بیج 2 کھانے کے چمچ
2 کپ پانی
ادرک، دار چینی کا ٹکڑا، شہد ایک چمچ
ایک دیگچی میں پانی ڈالیں اور اجوائن کے بیج، ادرک، دار چینی ڈالیں۔
اس مرکب کو ابال لیں اور پھر آنچ کو کم کر دیں۔
مکسچر کو تقریباً 10-15 منٹ تک پکنے دیں۔
دیگچی کا چولہا بند کردیں اور ٹھنڈا ہونے دیں۔ اجوائن کا پانک ٹھنڈا کر کے چھان لیں
بیجوں کو ہٹانے کے لیے مکسچر کو باریک میش اسٹرینر کے ذریعے چھان لیں۔

اجوائن کے بیجوں کے پانی کے فوائد:

سوزش ختم کرتا ہے

اجوائن کے بیجوں میں ایسے مرکبات ہوتے ہیں جن میں سوزش کم کرنے کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ اجوائن کے بیجوں کے پانی کا استعمال جسم میں سوزش کو کم کرنے اور دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

ہاضمے بہتر کرتا ہے

اجوائن کے بیجوں کا پانی ہاضمے کو بہتر بنانے اور قبض کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اجوائن کے بیجوں میں موجود فائبر اور پانی کی مقدار آپ کے نظام انہضام کو تیز کرتے ہیں۔

بلڈ پریشر

اجوائن کے بیجوں میں ایسے اجزاء ہوتے ہیں جو بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مفید ہیں۔ یہ ہائی بلڈ پریشر دل کی بیماری اور فالج کا خطرہ کم کرتے ہیں لہذا اجوائن کے بیجوں کا پانی باقاعدگی سے پینا آپ کی قلبی صحت کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

گردے کی صحت

اجوائن کے بیجوں کا پانی پیشاب آور ہوتا ہے جو جسم سے زہریلے مادوں اور اضافی پانی کو نکالنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ یہ گردے کے افعال کو صحت مند بنانے اور گردے کی پتھری کے خطرے کو کم کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

اینٹی مائکروبیل خصوصیات اجوائن کے بیجوں میں اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہوتی ہیں۔ اجوائن کے بیجوں کے پانی کا استعمال بیکٹیریل انفیکشن سے لڑنے اور آپ کے مدافعتی نظام کو بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

اینٹی کینسر خصوصیات

یہ کینسر کے خلاف کام کرتے ہیں۔ اجوائن کے بیجوں کے پانی کا استعمال بعض قسم کے کینسر کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

وزن میں کمی

اجوائن کے بیجوں کا پانی کیلوریز میں کم ہوتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ کھانے کی خواہشات کو کم کرنے اور زیادہ کھانے سے روکنے میں بھی مدد کر سکتا ہے، جس سے وزن بڑھتا ہے

اجوائن کے بیجوں کا پانی ایک اور صحت بخش مشروب ہے جسے آپ گھر میں آسانی سے بنا سکتے ہیں۔ یہ ممکنہ صحت کے فوائد کی ایک رینج پیش کرتا ہے، بشمول سوزش کو کم کرنا، ہاضمہ کو بہتر بنانا، بلڈ پریشر کو کم کرنا، گردے کی صحت کو فروغ دینا، بیکٹیریل انفیکشن سے لڑنا، کینسر کے خطرے کو کم کرنا، اور وزن میں کمی کو فروغ دینا۔ تاہم، یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اگرچہ اجوائن کے بیجوں کا پانی آپ کی خوراک میں صحت مند اضافہ ہو سکتا ہے، لیکن اسے طبی علاج یا ادویات کے متبادل کے طور پر استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ اگر آپ کو صحت سے متعلق کوئی پریشانی ہے تو، اپنی خوراک یا طرز زندگی میں کوئی تبدیلی کرنے سے پہلے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور معالج سے مشورہ کرنا بہتر ہے۔

Ajwain Ke Be Shumar Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Ajwain Ke Be Shumar Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Ajwain Ke Be Shumar Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1726 Views   |   27 Apr 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 July 2024)

صرف رکھنے سے فائدہ نہیں ہوگا بلکہ اسے استعمال بھی کریں.. جانیں اجوائن کے بے شمار فائدے حاصل کرنے کے لئے اس کا قہوہ کیسے بنائیں؟

صرف رکھنے سے فائدہ نہیں ہوگا بلکہ اسے استعمال بھی کریں.. جانیں اجوائن کے بے شمار فائدے حاصل کرنے کے لئے اس کا قہوہ کیسے بنائیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ صرف رکھنے سے فائدہ نہیں ہوگا بلکہ اسے استعمال بھی کریں.. جانیں اجوائن کے بے شمار فائدے حاصل کرنے کے لئے اس کا قہوہ کیسے بنائیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔