قوتِ مدافعت کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ موسمی بیماریوں سے بھی بچاؤ کا آسان طریقہ ۔۔ اجوائن اور کالی مرچ کا پانی کیا کمال دکھائے؟

اس بدلتے موسم میں، ہمیں اپنی قوت مدافعت کو واپس لانےکی ضرورت ہے۔ یہ دورانیہ ایسا ہوتا ہے کہ ہمارا جسم موسمی بیماریوں کا زیادہ سے زیادہ شکار ہوتا جاتا ہے، ہوا میں اچانک تبدیلی اسے مزید بگاڑ دیتا ہے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو ہر وقت ڈرنے کی ضرورت ہے۔ طرز زندگی کی چند اچھی عادات کے ساتھ ایک صحت مند، متوازن غذا آپ کے لیے موسمی انفیکشن کو دور رکھنا بہت آسان بنا سکتی ہے۔ مزید یہ کہ ہمارا باورچی خانہ جڑی بوٹیوں اورایسے مصالحوں سے بھرا ہوتا ہے جو نہ صرف آپ کی بیماری کو سنبھالنے میں مدد دے سکتی ہے بلکہ انفیکشن کے خطرے کو بھی ٹال سکتی ہے۔ آپ ان کو اپنے کھانے میں شامل کر سکتے ہیں، یا اس اجوائن کالی مرچ کے پانی کی طرح آسان نسخے بنا سکتے ہیں۔

اجوائن (کیرم کے بیج) اور کالی مرچ دونوں اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہیں جو خطرناک فری ریڈیکل سرگرمی سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ سلسلہ اکثر خلیات کی عمر بڑھنے اور قوت مدافعت کو کمزور کرنے کا باعث بنتے ہیں۔ مزید برآں، کالی مرچ وٹامن سی اور اینٹی سوزش خصوصیات سے بھی بھرپور ہوتی ہے، جو اکثر نزلہ زکام اور کھانسی سے منسلک علامات کو کم کرنے میں مدد کرتی ہے۔ یہ گلے کی خراش اور کھانسی کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے اوربند ناک کو کھولنے میں مدد کر دیتا ہے۔ شاید یہی وجہ ہے کہ کالی مرچ ایک آیورویدک علاج میں ترجیحی اجزاء میں سے ایک ہے، اجوائن کے ساتھ جو بدہضمی، گیس اور اپھارہ کا روایتی علاج بھی ہوتا ہے۔

وزن یں کمی لائے:

اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو روزانہ ایک ہی مقدار میں اجوائن اور کالی مرچ ملا کر نیم گرم پانی کے ساتھ لیں۔ اجوائن کھانے سے بھوک مٹ جاتی ہے۔ اجوائن میں فائبر موجود ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ کالی مرچ میں موجود پائپرین وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ آپ اس مرکب کو دن میں ایک بار کھا سکتے ہیں۔

ہاضمے کے لئے مفید:

اجوائن اور کالی مرچ کا مرکب نظام ہاضمہ کے لیے مفید ہے۔ کالی مرچ میں پائپرین پایا جاتا ہے جو ہاضمہ کو بہتر بناتا ہے۔ آپ آدھا چائے کا چمچ کیرم کے بیج اور کالی مرچ ڈال کر لیمونیڈ پی سکتے ہیں۔

وائرل انفیکشن کا علاج

اگر آپ وائرل انفیکشن کا علاج کرنا چاہتے ہیں تو آپ اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کا مرکب کھا سکتے ہیں۔ اس مرکب سے بنی چائے کا استعمال وائرل انفیکشن میں سب سے زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ چائے بنانے کے لیے اجوائن اور کالی مرچ پانی میں ملا لیں۔

جوڑوں کے درد کا علاج

اگر آپ کو جوڑوں کا درد ہے تو اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کا مکسچر ضرور آزمائیں۔ کالی مرچ میں سوزش اور اینٹی آرتھرٹک خصوصیات ہوتی ہیں۔ اس کے ساتھ اجوائن میں سوزش کو دور کرنے کی خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں۔ کیرم کے بیج اور کالی مرچ کا پاؤڈر بنا کر اس میں 2 چمچ نیم گرم پانی ملا کر پیسٹ بنائیں۔ اسے جوڑوں پر لگائیں۔ اس مکسچر کے استعمال سے درد سے نجات ملے گی۔
اجوائن، کالی مرچ اور ادرک سبھی کو آیوروید میں بہت زیادہ مانا جاتا ہے۔ بس یہی نہیں، اس جڑی بوٹیوں کے مشروب میں ادرک کی شفاء بخش خصوصیات بھی ہیں، جو کہ اپنے صحت کے فوائد کی طویل فہرست کی وجہ سے ہمیں متاثر کرتی ہیں۔

اجوائن اورکالی مرچ کا پانی بنانے کا طریقہ:

اجزاء:

ادرک کا ٹکڑا آدھا انچ
1چائے کا چمچ کالی مرچ پاؤڈر
1 چمچ اجوائن

طریقہ:

1۔ اس لذیذ ہربل ڈرنک کو بنانے کے لیے ایک برتن میں ایک کپ پانی، پھر کالی مرچ پاؤڈر، اجوائن یا (کیرم کے بیج) اور ادرک کا ٹکڑا ڈالیں۔ اسے ابالنے رکھ دیں۔
2۔ اسے دو سے تین منٹ تک پکنے دیں۔
3۔ ایک کپ میں چھان لیں، آپ تھوڑا سا شہد ڈال کر چائے کے طور پر پی سکتے ہیں یا اس مشروب کو تھرماس میں بھر کے دن بھر اس کے گھونٹ لیتے رہیں۔
یہ جڑی بوٹیوں والا مشروب یقینی طور پر آپ کو بے پناہ سکون فراہم کرے گا، لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ اپنی دوائیں چھوڑ دیں، اوراس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اپنی غذا کو بھی ہلکا نہ لیں۔
اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کے آمیزے سے آپ جوڑوں کے درد، وائرل انفیکشن، گیس کے مسائل اور بڑھتے وزن کا علاج کر سکتے ہیں۔
اس مشروب کو آزمائیں اور ہمیں بتائیں کہ آپ نے اس سے فائدہ اٹھایا؟

نوٹ:

یہ عام معلوماتی مضمون ہے، سنگین بیماری میں مبتلا افراد اپنے معالج کے مشورے سے استعمال کریں۔

Ajwain Aur Kali Mirch Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Ajwain Aur Kali Mirch Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Ajwain Aur Kali Mirch Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2128 Views   |   10 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 27 May 2024)

قوتِ مدافعت کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ موسمی بیماریوں سے بھی بچاؤ کا آسان طریقہ ۔۔ اجوائن اور کالی مرچ کا پانی کیا کمال دکھائے؟

قوتِ مدافعت کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ موسمی بیماریوں سے بھی بچاؤ کا آسان طریقہ ۔۔ اجوائن اور کالی مرچ کا پانی کیا کمال دکھائے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ قوتِ مدافعت کو بڑھانے کے ساتھ ساتھ موسمی بیماریوں سے بھی بچاؤ کا آسان طریقہ ۔۔ اجوائن اور کالی مرچ کا پانی کیا کمال دکھائے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔