اچانک دل کا دورہ پڑنے سے موت واقع ہوگئی ۔۔ یہ 8 علامات جسم میں ظاہرہوں تو نظرانداز نہ کریں ورنہ آپ کی جان بھی خطرے میں پڑ سکتی ہے

ہمارے خراب طرز زندگی اور کھانے پینے کی خراب عادات کی وجہ سے دنیا بھر میں دل کے مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہو رہا ہے لیکن کئی بار لوگ فٹ نظر آنے کے باوجود اس طرح کے مسائل سے دوچار ہوتے ہیں۔ آپ نے سنا ہوگا کئی مشہور شخصیات حالیہ دنوں میں دل کا دورہ پڑنے سے چل بسی ہیں۔ دل کی بیماری کی علامات کو بروقت پہچاننا بہت ضروری ہے ورنہ آپ کی جان بھی خطرے میں پڑ سکتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ جب آپ کا دل کمزور ہونا شروع ہو جائے تو اسے کیسے پہچانا جائے۔

کمزور دل کی علامات:

1) سینےمیں درد:

اگر آپ کو اکثر سینے میں درد یا بھاری پن محسوس ہوتا ہے تو آپ سمجھ جائیں گے کہ سب کچھ ٹھیک نہیں ہے، ایسی صورت میں فوری طور پر ڈاکٹر سے رابطہ کریں اور ضروری ٹیسٹ کروائیں، آپ کو دل کی بیماری ہو سکتی ہے. بروقت علاج کروائیں۔ کسی بھی قسم کے سینے کے درد کو سنجیدگی سے لینا چاہیے۔ دل کی خرابی بھی سینے میں درد کا سبب بن سکتی ہے۔ کورونا وائرس ہمارے پھیپھڑوں اور جسم کے دیگر حصوں کو متاثر کر رہا ہے جس سے سینے میں درد بھی ہو سکتا ہے۔ بعض اوقات کورونا سے صحت یاب ہونے کے بعد بھی علامات ظاہر ہوتی ہیں۔ سینے میں درد دل کے دورے کا خطرہ بہت بڑھا دیتا ہے۔

2) الٹیاں:

بعض اوقات سینے میں درد کے بعد الٹی آنا شروع ہو جاتی ہے، یہ ایک خطرناک علامت ہے جو دل کی بیماری کی نشاندہی کرتی ہے، ایسی صورتحال میں ذرا سی لاپرواہی خطرناک ثابت ہو سکتی ہے۔

3) پیٹ میں درد:

اگرچہ پیٹ میں درد کئی وجوہات کی وجہ سے ہوسکتا ہے، لیکن یہ دل کی بیماری کی انتباہی علامت بھی ہوسکتی ہے، اسے ہلکے سے نہ لیں اور اس کی صحیح وجہ معلوم کریں۔

4) تھکاوٹ اور کمزوری:

اگر آپ بہت کمزوری اور تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں تو آپ کا دل کمزور ہوسکتا ہے۔ دراصل ہمارا دل پورے جسم میں خون لے جاتا ہے۔ لیکن خون کی گردش کمزور ہونے پر زیادہ وقت لیتی ہے۔ اس سے آپ کو زیادہ تھکاوٹ محسوس ہوتی ہے۔ ایسے معاملات میں ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

5) سانس کی تکلیف:

کورونا سے صحت یاب ہونے کے بعد بھی آپ کو کچھ دنوں تک اپنی آکسیجن لیول چیک کرتے رہنا چاہیے۔ طویل عرصے بعد بھی کورونا وائرس کا اثر ہمارے دل پر پڑ سکتا ہے جس سے سانس لینے میں دشواری ہو سکتی ہے۔ اس لیے کورونا سے صحت یاب ہونے کے بعد بھی اپنی آکسیجن لیول کو بار بار چیک کرتے رہیں۔ اگر آپ کو سانس لینے میں دقت ہو تو ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

6) جبڑے میں درد:

اگر آپ کو جبڑے میں بار بار درد ہوتا ہے تو اس کا تعلق دل کی بیماری سے ہو سکتا ہے، اس کی فوری تحقیقات کی ضرورت ہے، ورنہ یہ جان لیوا ثابت ہو سکتا ہے:

7) اچانک بے تحاشہ پسینہ:

جم میں ورزش کے دوران اچانک بے تحاشہ پسینہ آنا عام بات ہے لیکن اگر آپ کا جسم اے سی روم اور بغیر محنت کے پسینہ آنے لگے تو یہ ہارٹ اٹیک کی علامت ہے۔

8) تیز دل کی دھڑکن:

عام زندگی میں ہمیں دل کی دھڑکن محسوس نہیں ہوتی لیکن اگر آپ کے دل کی دھڑکن اچانک بہت تیز ہو جائے اور آپ دل کی دھڑکن آسانی سے محسوس کر سکیں۔ اس لیے اسے نظر انداز نہ کریں۔ یہ آپ کے دل کی کمزوری کی علامت ہو سکتی ہے۔ اس کے لیے اپنے دل کی دھڑکن کو آکسی میٹر سے چیک کرتے رہیں۔ عام طور پر نبض 60-100 کے درمیان ہونی چاہیے لیکن اگر یہ زیادہ یا کم ہو تو آپ کو اپنے ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1662 Views   |   27 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

اچانک دل کا دورہ پڑنے سے موت واقع ہوگئی ۔۔ یہ 8 علامات جسم میں ظاہرہوں تو نظرانداز نہ کریں ورنہ آپ کی جان بھی خطرے میں پڑ سکتی ہے

اچانک دل کا دورہ پڑنے سے موت واقع ہوگئی ۔۔ یہ 8 علامات جسم میں ظاہرہوں تو نظرانداز نہ کریں ورنہ آپ کی جان بھی خطرے میں پڑ سکتی ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ اچانک دل کا دورہ پڑنے سے موت واقع ہوگئی ۔۔ یہ 8 علامات جسم میں ظاہرہوں تو نظرانداز نہ کریں ورنہ آپ کی جان بھی خطرے میں پڑ سکتی ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔