جسے گردن کا میل سمجھتے تھے وہ تو بیماری نکلی۔۔ کیا آپ کے جسم کے حصے پر بھی ایسے سیاہ نشان ہیں؟ جانیں ڈاکٹر اس کا کیا علاج بتاتے ہیں

اکثر لوگوں کے جسم کے کچھ حصے اچانک سیاہ پڑ جاتے ہیں۔ ان حصوں میں خا طور پر گردن سب سے زیادہ متاثر ہوتی ہے اور خواتین اس بات کی زیادہ شکایت کرتی نظر آتی ہیں اور اسے گردن کا میل سمجھتی ہیں جبکہ یہ تاثر درست نہیں۔ آج کے آرٹیکل میں ہم آپ کو بتائیں گے یہ حالت کس بیماری کی طرف اشارہ کرتی ہے۔

Acanthosis nigricans (A) ایک ڈرمیٹولوجیکل حالت ہے جو عام طور پر جسم کے ان حصوں کو متاثر کرتا ہے جن میں تہوں یا کریزیں ہوتی ہیں، جیسے گردن، بغلوں، نالیوں اور چھاتیوں کے نیچے۔ اس حالت کی بہت ساری وجوہات میں سب سے عام وجہ ذیابیطس ہے۔

acanthosis nigricans اور ذیابیطس کے درمیان تعلق انسولین کی مزاحمت س=ہے ۔ انسولین لبلبہ کے ذریعہ تیار ہونے والا ایک ہارمون ہے جو خون میں شکر (گلوکوز) کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ذیابیطس، خاص طور پر ٹائپ 2 ذیابیطس میں، جسم کے خلیے انسولین کے اثرات کے خلاف مزاحم ہو جاتے ہیں، جس سے خون میں شکر کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ بلڈ شوگر میں اضافے کے ردعمل کے طور پر، لبلبہ زیادہ انسولین پیدا کرتا ہے۔

جلد کے خلیات پر انسولین اور انسولین جیسے گروتھ فیکٹر ریسیپٹرز بھی موجود ہوتے ہیں۔ انسولین کے خلاف مزاحمت کی وجہ سے جلد کی تہوں پر اس کے اثرات نمودار ہونے لگتے ہیں جس کی وجہ سے جلد کی ساخت گاڑھا اور سیاہ ہو جاتی ہے۔

اگر آپ یا آپ کا کوئی جاننے والا ایکانتھوسس نگریکنز کا سامنا کر رہا ہے، خاص طور پر اگر اس کے ساتھ دیگر علامات بھی موجود ہیں جیسے ضرورت سے زیادہ پیاس لگنا، بار بار پیشاب آنا، وزن میں غیر واضح کمی، یا ذیابیطس کی خاندانی تاریخ ، تو یہ ضروری ہے کہ طبی معالج سے مشورہ کیا جائے۔

بنیادی وجوہات کا پتہ لگائیں

اگر ایکانتھوسس نگریکنز انسولین مزاحمت یا ذیابیطس کی وجہ سے ہورہا ہے تو خون میں شکر کی سطح کو کم کرنا بہت ضروری ہے۔ آپ کو متوازن خوراک، باقاعدہ علاج اور ورزش کو روٹین بنانا چاہیے۔

ادویات

بعض صورتوں میں ان علامتوں کو کم کرنے کے لئے دواؤں کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ اگر آپ کو ذیابیطس ہے تو، آپ کا ڈاکٹر خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کے لیے دوائیں یا انسولین تجویز کر سکتا ہے۔

سیاہی کا علاج

بعض صورتوں میں، آپ کا ڈرمیٹولوجسٹ متاثرہ جلد کی ظاہری شکل کو بہتر بنانے کے لیے علاج تجویز کرسکتا ہے ان میں ریٹینائڈز یا الفا ہائیڈروکسی ایسڈ جیسے اجزاء پر مشتمل کریمیں شامل ہوسکتی ہیں۔ تاہم، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ یہ علاج کاسمیٹک بہتری پر مرکوز ہیں نہ کہ بنیادی بیماری کے علاج پر۔

وزن

اگر زیادہ وزن انسولین کے خلاف مزاحمت کی وجہ ہے تو تو صحت مند کھانے اور باقاعدہ جسمانی سرگرمی کے ذریعے وزن کم کرنے سے انسولین کی حساسیت کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے اور ممکنہ طور پر ایکانتھوسس نگریکنز میں کمی کی جاسکتی ہے۔

Acanthosis Nigricans And Its Treatment

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Acanthosis Nigricans And Its Treatment and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Acanthosis Nigricans And Its Treatment to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1548 Views   |   22 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

جسے گردن کا میل سمجھتے تھے وہ تو بیماری نکلی۔۔ کیا آپ کے جسم کے حصے پر بھی ایسے سیاہ نشان ہیں؟ جانیں ڈاکٹر اس کا کیا علاج بتاتے ہیں

جسے گردن کا میل سمجھتے تھے وہ تو بیماری نکلی۔۔ کیا آپ کے جسم کے حصے پر بھی ایسے سیاہ نشان ہیں؟ جانیں ڈاکٹر اس کا کیا علاج بتاتے ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ جسے گردن کا میل سمجھتے تھے وہ تو بیماری نکلی۔۔ کیا آپ کے جسم کے حصے پر بھی ایسے سیاہ نشان ہیں؟ جانیں ڈاکٹر اس کا کیا علاج بتاتے ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔