ذیابیطس کا شکار بھی ہوسکتے ہیں اور ۔۔ ضرورت سے زیادہ سونا کون سی بیماریوں کی وجہ بن سکتا ہے؟

جسم کی تھکاوٹ دور کرنے کے لیے ہر کوئی سونا پسند کرتا ہے۔ لیکن بہت زیادہ نیند آپ کی بہت سی بیماریوں کا سبب بھی بن سکتی ہے۔ ماہرین کے مطابق 8 گھنٹے سے زیادہ سونے سے جسم میں کئی بیماریاں بڑھ سکتی ہیں۔ اچھی صحت کے لیے مناسب نیند ضروری ہے، جب کہ بہت زیادہ نیند صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتی ہے۔ تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ بہت زیادہ سونے سے کون سی بیماریاں لاحق ہوتی ہیں۔

کمر میں درد :

بہت زیادہ سونے سے کمر میں درد ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو کندھوں اور گردن میں درد بھی ہو سکتا ہے۔ اگر آپ گردن، کندھے اور کمر کے درد سے نجات چاہتے ہیں تو دن میں 7-8 گھنٹے کی نیند ضرور لیں۔ نیند کی وجہ سے جسم میں کوئی جسمانی سرگرمی نہیں ہوتی جس سے کمر کا درد بڑھ جاتا ہے۔

ڈپریشن:

بہت زیادہ نیند بھی آپ کو ڈپریشن کا شکار بنا سکتی ہے۔ اس کے علاوہ جسم میں سستی بھی آتی ہے۔ جس کی وجہ سے وہ شخص کسی بھی کام میں توجہ نہیں دے پاتا اور آپ خود کو تنہا محسوس کرتے ہیں۔ اس لیے زیادہ سونے کی عادت سے بچیں۔

ذیابیطس کا مسئلہ:

7-8 گھنٹے سے زیادہ سونے سے بھی جسم میں ذیابیطس کا مسئلہ پیدا ہوسکتا ہے۔ ماہرین کے مطابق اگر کوئی شخص زیادہ دیر تک سوتا ہے تو اس کا شوگر لیول بڑھنے لگتا ہے۔ زیادہ دیر تک سونے سے جسم میں کوئی سرگرمی نہیں ہوتی۔ جس کی وجہ سے آپ ذیابیطس کا شکار بھی ہو سکتے ہیں۔

سردرد میں اضافہ:

سر درد سر درد بہت زیادہ سونے سے بھی ہو سکتا ہے۔ زیادہ دیر تک سونے سے جسمانی ورزش نہیں ہوتی اور آپ کچھ بھی نہیں کھا پاتے جس سے آپ کو سر درد بھی ہو سکتا ہے۔

تھکاوٹ:

زیادہ سونے سے آپ اپنے آپ میں تروتازہ محسوس نہیں کرتے جس کی وجہ سے آپ کا جسم تھکا ہوا رہ سکتا ہے۔ اس کے علاوہ زیادہ دیر تک سونے سے کھانے میں بھی زیادہ وقفہ آتا ہے جس کی وجہ سے آپ کے جسم میں توانائی کی کمی آتی ہے۔ لہذا اگر آپ اپنے جسم کو صحت مند رکھنا چاہتے ہیں تو صرف 7-8 گھنٹے کی نیند لیں۔

Ziada Sone Ke Nuqsanat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Ziada Sone Ke Nuqsanat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Ziada Sone Ke Nuqsanat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1382 Views   |   14 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 27 February 2024)

ذیابیطس کا شکار بھی ہوسکتے ہیں اور ۔۔ ضرورت سے زیادہ سونا کون سی بیماریوں کی وجہ بن سکتا ہے؟

ذیابیطس کا شکار بھی ہوسکتے ہیں اور ۔۔ ضرورت سے زیادہ سونا کون سی بیماریوں کی وجہ بن سکتا ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ذیابیطس کا شکار بھی ہوسکتے ہیں اور ۔۔ ضرورت سے زیادہ سونا کون سی بیماریوں کی وجہ بن سکتا ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔