آپ پراٹھے کھا کر بھی وزن کم کر سکتے ہیں ۔۔ وزن کم کرنے کے لیےبس یہ ایک چیز اپنے پراٹھے میں شامل کریں!

کیا آپ مزیدار پراٹھوں کے شوقین ہیں، لیکن دبلے رہنے کے لیے ان سے پرہیز کرتے ہیں؟ پھر آپ کو اس مضمون کو پڑھنے اور اپنے خوف کو ختم کرنے کی ضرورت ہے! پراٹھا بلاشبہ سب سے لذیذ دیسی ناشتہ ہے، لیکن صحت اور تندرستی کے لئے آپ کو اس سے پرہیز کرنا پڑتا ہے۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ ریفائنڈ آٹے کے ساتھ گھی اور تیل کا استعمال اسے ایک شاندار کھانا بنا دیتا ہے۔ لیکن کیا یہ واقعی غیر صحت بخش ہے؟ آئیے معلوم کرتے ہیں۔

اس طرح آپ پراٹھوں کو صحت مند بنا سکتے ہیں؟

آپ اپنے پراٹھا کے اندر جو کچھ بھرتے ہیں اس میں آپ کے وزن میں کمی کے اہداف بنانے یا توڑنے کی طاقت ہوتی ہے۔ جبکہ، سب سے زیادہ پسند کیے جانے والے آلو کا پراٹھا میں تقریباً 177 کیلوریز ہوتی ہیں، آپ کے پراٹھوں کو غذائیت سے بھرپور ستو سے بھرنے میں تقریباً 124 کیلوریز ہوتی ہیں۔ تاہم، حصے پر کنٹرول رکھنے اور سمارٹ ٹرکس کو اپنانے سے بھی پراٹھے کی چکنائی کی مقدار کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ تاہم، ستو ایک ایسا جادوئی جزو ہے، جو نہ صرف اپنے دلکش ذائقے سے آپ کے دل کو تسلی دینے میں مدد کرتا ہے، بلکہ وزن کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

ستو وزن کم کرنے میں کس طرح مدد کرتا ہے؟

اپنے پراٹھوں میں ستو بھرنے سے کھانے کی غذائیت کو بڑھانے میں مدد ملتی ہے، اس کی وجہ یہ ہے کہ ستو بنگالی چنے کے ساتھ بنایا جاتا ہے، جس میں پروٹین، فائبر، میگنیشیم، سوڈیم اور آئرن کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، یہ تمام غذائی اجزاء جب صحیح تناسب میں شامل کیے جائیں تو قوت مدافعت کو بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہ میٹابولزم کو تیز کرتا ہے اور فائبرکی وجہ سے پیٹ بھرے ہونے کا احساس فراہم کرتا ہے، جو بھوک کی شدت کو کم کرتا ہے اور کھانے سے توانائی کے مستقل اخراج اور شوگر کی سطح کو کنٹرول میں رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔
یہاں آپ گھر پر سادہ ستّو کا پراٹھا کیسے بنا سکتے ہیں۔

گھر میں ستو پراٹھا بنانے کا طریقہ:

اس لذیذ اور صحت بخش پراٹھا کو بنانے کے لیے ایک بڑی ٹرے لیں اور ایک چھلنی کا استعمال کرتے ہوئے 2 کپ ہول ویٹ آٹے کو چھان لیں، حسبِ ذائقہ نمک ڈالیں اور گرم پانی ڈال کر آٹا گوندھ لیں۔
اس کے بعد ایک پیالہ لیں اور اس میں کٹی پیاز، کٹا لہسن، 1 چائے کا چمچ سرخ مرچ پاؤڈر، ½ چائے کا چمچ اجوائن اور 1 کپ ستو شامل کریں۔ اسے اچھی طرح مکس کریں اور ساتھ میں 1 کھانے کا چمچ گرم گھی ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔
آٹے کی پیڑے بنالیں، رولنگ پن کا استعمال کرتے ہوئے چھوٹی روٹی بیل لیں۔ سٹفنگ کو روٹی کے اندر رکھیں اور کونوں کو سیل کر دیں۔ اب تھوڑا سا آٹا ڈال کر پراٹھا کو چپٹا کر لیں۔
تیل یا گھی کا استعمال کم کرنے کے لیے برش کریں یا کچھ تیل چھڑکیں اور پھر پراٹھا رکھ دیں۔ اطراف کو پلٹ کر پکائیں اورکم کیلوریزوالے پراٹھوں سے لطف اندوز ہوں۔

Parathon Ki Madad Wazan Kam Krain

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Parathon Ki Madad Wazan Kam Krain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Parathon Ki Madad Wazan Kam Krain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2190 Views   |   10 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 03 March 2024)

آپ پراٹھے کھا کر بھی وزن کم کر سکتے ہیں ۔۔ وزن کم کرنے کے لیےبس یہ ایک چیز اپنے پراٹھے میں شامل کریں!

آپ پراٹھے کھا کر بھی وزن کم کر سکتے ہیں ۔۔ وزن کم کرنے کے لیےبس یہ ایک چیز اپنے پراٹھے میں شامل کریں! ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ آپ پراٹھے کھا کر بھی وزن کم کر سکتے ہیں ۔۔ وزن کم کرنے کے لیےبس یہ ایک چیز اپنے پراٹھے میں شامل کریں! سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔