نوڈلز آپ کو قبر تک پہنچا سکتے ہیں۔۔ ہفتے میں 2 سے 3 بار نوڈلز کھانا کون سی خطرناک بیماریوں کو جنم دیتا ہے؟

بچے ہوں یا نوجوان انسٹنٹ نوڈلز ہر کسی کو ہی پسند ہوتے ہیں، ایک تو یہ 2 منٹ میں بن کے تیار ہوجاتے ہیں اور دوسرا یہ کھانے میں بھی مزیدار ہوتے ہیں۔ اب تو الگ الگ کمپنیز نے نئے نئے فلیورز متعارف کروا دیئے ہیں اور ان میں سب سے زیادہ مقبول ان دنوں رامین نوڈلز چل رہے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں یہ آپ کی صحت کو بھی تباہ کر سکتے ہیں؟
جی ہاں! ایک نئی تحقیق نے اس بارے میں خبردار کیا ہے۔

امریکی سائنسدانوں نے ایک تحقیق کی جس میں انہوں نے پایا کہ، جو لوگ ہفتے میں دو سے تین بار انسٹنٹ نوڈلز ڈش کھاتے ہیں بشمول جاپانی نوڈلز سوپ ڈش رامین کے، ان میں کارڈیو میٹابولک سنڈروم ہونے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ اور اس کے نتیجے میں، ایک شخص میں دل کی بیماری اور دیگر حالات جیسے ذیابیطس اور فالج کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔

مطالعہ کے لیڈ مصنف ہیون جون شن نے کہا کہ، جرنل آف نیوٹریشن میں شائع ہونے والے یہ نتائج دنیا بھر میں غذائی عادت کے خطرات پر نئی روشنی ڈال سکتے ہیں۔

ڈاکٹر شن، جنہوں نے اس تحقیق کی قیادت کی، کہا کہ انسٹنٹ نوڈلز اور رامین خاص طور پر خواتین کی صحت کے لیے نقصان دہ معلوم ہوتے ہیں۔

چونکہ ایشیائی آبادی میں رامین کی کھپت نسبتاً زیادہ ہے، اس لیے تحقیق بنیادی طور پر جنوبی کوریا پر مرکوز تھی، جو دنیا میں سب سے زیادہ فوری نوڈلز استعمال کرنے والا ملک ہے۔

ڈاکٹر شن کے مطابق، حالیہ برسوں میں، جنوبی کوریائی باشندوں نے صحت کے مسائل، خاص طور پر دل کی بیماری، اور زیادہ وزن والے نوجوانوں کی بڑھتی ہوئی تعداد میں تیزی سے اضافہ دیکھا ہے۔

نوڈلز، جیسے بہت سے پروسیسڈ فوڈز میں نمک کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، اور معدنیات سے بھرپور غذا دل کی بیماری اور فالج کا خطرہ بڑھا سکتی ہے۔

اور اس سال کے شروع میں، بوسٹن کے میساچوسٹس جنرل ہسپتال کے معدے کے ماہر بریڈن کو نے پایا کہ جسم، خشک رامین نوڈلز کو ہضم کرنے کے لیے جدوجہد کر رہا ہے۔ تو انہوں نے ایک چھوٹے کیمرے کا استعمال کرتے ہوئے انسٹنٹ رامین نوڈلز کی ہاضمہ سرگرمی کو تازہ نوڈلز کے مقابلے میں دیکھا۔

انہوں نے کہا کہ، بہت سے انسٹنٹ رامین نوڈلز میں کیمیکل ٹرٹیری بٹائل ہائیڈروکوئنون (ٹی بی ایچ کیو) ہوتا ہے، جو کہ ایک فوڈ ایڈیٹیو ہے جو کہ بیوٹین کی دو مصنوعات ہے، جو پٹرولیم کی صنعت میں استعمال ہوتی ہے۔

نئی تحقیق میں، ڈاکٹر شن نے پایا کہ خاص طور پر خواتین کو نوڈلز کھانے سے صحت کے مسائل کا زیادہ سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ اس کی وجہ مردوں اور عورتوں کے درمیان حیاتیاتی فرق جیسے جنسی ہارمونز اور میٹابولزم سے منسوب کیا جا سکتا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ یہ تحقیق اہم ہے کیونکہ بہت سے لوگ ممکنہ صحت کے خطرات کو جانے بغیر فوری نوڈلز کھا رہے ہیں۔ میری امید ہے کہ یہ مطالعہ فوری نوڈلز کے استعمال کے صحت پر اثرات کے بارے میں مستقبل کی تحقیق کی بنیاد رکھ سکتا ہے۔

Noodles Qabar Tak Poncha Skta Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Noodles Qabar Tak Poncha Skta Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Noodles Qabar Tak Poncha Skta Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2801 Views   |   06 Mar 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 14 April 2024)

نوڈلز آپ کو قبر تک پہنچا سکتے ہیں۔۔ ہفتے میں 2 سے 3 بار نوڈلز کھانا کون سی خطرناک بیماریوں کو جنم دیتا ہے؟

نوڈلز آپ کو قبر تک پہنچا سکتے ہیں۔۔ ہفتے میں 2 سے 3 بار نوڈلز کھانا کون سی خطرناک بیماریوں کو جنم دیتا ہے؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ نوڈلز آپ کو قبر تک پہنچا سکتے ہیں۔۔ ہفتے میں 2 سے 3 بار نوڈلز کھانا کون سی خطرناک بیماریوں کو جنم دیتا ہے؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔