لیبارٹری میں جب مسواک پر تجربہ کیا تو۔۔ ماہر ڈاکٹر نے مسواک سے متعلق کیا حیرت انگیز انکشاف کیا؟ جانیں اسے استعمال کرنے کے فوائد

پیغمبر محمدﷺ نے منہ کی مناسب حفظان صحت کو برقرار رکھنے کے لیے مسواک کا استعمال کرنے کا حکم دیا ہے، اس لیے مسواک کو مسلمانوں کے نزدیک منہ کی صفائی میں دانتوں کا پہلا معلم سمجھا جاتا ہے۔ بہت سے مسلمان عبادت سے پہلے وضو کے ایک اہم حصے کے طور پر روزانہ پانچ بار مسواک کرتے ہیں۔

مسواک ایک قدرتی دانتوں کا برش ہے جو مختلف درختوں اور جھاڑیوں کی جڑوں یا شاخوں سے تیار کیا جاتا ہے۔ یہ سب سے زیادہ عام اور فائدہ مند سلواڈورہ پرسیکا کی جڑ ہے، ایک جنگلی صحرائی پودا جسے عربی میں اراک اور اردو میں پیلو کے نام سے جانا جاتا ہے۔

مسواک کا لیبارٹری ٹیسٹ:

ہوا کچھ یوں کہ پی سی ایس آئی آر لیبارٹری کے ایک سائنسدان، ایک مسجد میں وضو کررہے تھے انہوں نے دیکھا کہ وضو خانہ میں پڑی ہوئی مسواکیں لوگ اُٹھاتے ہیں اور دانت صاف کر کے وہیں رکھ دیتے ہیں۔ پھر کوئی دوسرا وضو کرنے والا اسی مسواک کا استعمال کرنا شروع کردیتا ہے ۔ا نہوں نے یہ مسواکیں اٹھائیں ان کا ٹیسٹ کیا اور مختلف لوگوں کو ایک ہی مسواک استعمال کرنے کو کہا اور ہر مرتبہ اس کا لیبارٹری ٹیسٹ کیا لیکن جب رزلٹ دیکھا تو حیران رہ گئے، کیونکہ کسی بھی مسواک میں جراثیم کا شائبہ تک نہ تھا۔ سبحان اللّٰہ!

مسواک استعمال کرنے کی اہمیت:

احادیث نبوی کے مفسرین کے مطابق، نبی کریمﷺ کی ایک مستقل عادت تھی جو سونے سے پہلے، اٹھنے کے بعد، گھر میں داخل ہونے کے بعد، کھانے سے پہلے اور بعد میں، روزے کے دوران اور نماز پڑھنے اور اسلامی صحیفوں کی تلاوت سے پہلے مسواک کا استعمال کرتے تھے۔

رسول اللہﷺ کی پیاری بیوی عائشہ رضی اللہ عنہا سے مروی ہے کہ، "جس نماز سے پہلے مسواک کی جائے وہ اس نماز سے ستر گنا زیادہ فضیلت رکھتی ہے جس سے پہلے مسواک نہیں کی جاتی۔"

ایک حدیث کے مطابق رسول اللہﷺ نے فرمایا: "مسواک کا باقاعدہ استعمال کرو، کیونکہ یہ منہ کے لیے صحت بخش ہے اور خالق کے لیے خوشنودی ہے (یعنی مسواک استعمال کرنے والے مسلمان سے اللہ راضی ہوتا ہے)۔"

فائدے:

۔ مسواک منہ میں خوشبو پیدا کرتی ہے اور بدبو کو ختم کرتی ہے اور ذائقہ کی حِس کو بہتر بناتی ہے، یادداشت کو تیز کرتی ہے، دانتوں کو چمکاتی ہے، بینائی کو تقویت دیتی ہے، ہاضمے میں مدد دیتی ہے اور آواز صاف کرتی ہے۔

۔ مسواک کے بڑے فوائد میں یہ شامل ہے کہ یہ مسوڑھوں کو مضبوط بناتا ہے اور دانتوں کی خرابی کو روکتا ہے، دانتوں کے درد کو ختم کرنے میں مدد کرتا ہے اور پہلے ہی شروع ہونے والے سڑن کو مزید بڑھنے سے روکتا ہے

Misvak Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Misvak Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Misvak Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1834 Views   |   24 Mar 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 April 2024)

لیبارٹری میں جب مسواک پر تجربہ کیا تو۔۔ ماہر ڈاکٹر نے مسواک سے متعلق کیا حیرت انگیز انکشاف کیا؟ جانیں اسے استعمال کرنے کے فوائد

لیبارٹری میں جب مسواک پر تجربہ کیا تو۔۔ ماہر ڈاکٹر نے مسواک سے متعلق کیا حیرت انگیز انکشاف کیا؟ جانیں اسے استعمال کرنے کے فوائد ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لیبارٹری میں جب مسواک پر تجربہ کیا تو۔۔ ماہر ڈاکٹر نے مسواک سے متعلق کیا حیرت انگیز انکشاف کیا؟ جانیں اسے استعمال کرنے کے فوائد سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔