4 سال انتظار کرنے کے بعد شادی ہو رہی تھی مگر ۔۔ شادی کی تقریب میں ایسا کیا ہوا 100 سے زائد لوگ لقمہ اجل بن گئے، ویڈیو

نینوا، عراق، 27 ستمبر، گزشتہ شب عراق کے صوبہ نینوا کے ضلع ہمدانیہ میں ایک شادی کی تقریب میں آگ لگنے سے 100 سے زائد افراد ہلاک اور 150 زخمی ہو گئے، اس تباہی نے بدھ (آج) کی صبح سویرے تک سول ڈیفنس کو اس عمارت کے جلے ہوئے ڈھانچے میں آپریشن جاری رکھنے پر مجبور کیا ہوا ہے۔

نینوا کے ڈپٹی گورنر حسن العلق نے بتایا کہ، 113 افراد کے ہلاک ہونے کی تصدیق ہو چکی ہے، سرکاری میڈیا نے مرنے والوں کی تعداد کم از کم 100 بتائی ہے اور 150 افراد زخمی ہیں۔

سرکاری میڈیا کے مطابق، مقامی شہری دفاع نے بتایا کہ جشن کے دوران آتش بازی کے بعد شمال مشرقی علاقے میں ایک بڑے ایونٹ ہال میں آگ بھڑک اٹھی۔

آگ سے بچ جانے والے 34 سالہ عماد یوہانہ نے کہا کہ، ہم نے ہال سے باہر نکلتے ہوئے آگ کو بھڑکتے ہوئے دیکھا۔ جو باہر نکلے وہ بچنے میں کامیاب ہوئے اور جو اندر تھے وہ پھنس گئے۔

ایک میڈیا نمائندے کی ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ آگ بجھانے والے عملے عمارت کے جلے ہوئے ملبے پر چڑھ دوڑ رہے ہیں، دھواں دار کھنڈرات پر روشنیاں چمکا رہے ہیں۔

سرکاری میڈیا کا کہنا ہے کہ ابتدائی معلومات سے پتہ چلتا ہے کہ عمارت انتہائی آتش گیر تعمیراتی مواد سے بنی تھی، جس نے اس کے تیزی سے گرنے میں اہم کردار ادا کیا۔

سرکاری بیانات کے مطابق، وفاقی عراقی حکام اور عراق کے نیم خودمختار کردستان کے علاقے کی طرف سے ایمبولینسز اور طبی عملے کو جائے وقوعہ پر روانہ کیا گیا۔

جائے وقوعہ پر موجود عینی شاہدین نے بتایا کہ عمارت میں رات 10:45 بجے کے قریب آگ لگی۔ اور یہ کہ واقعہ کے وقت سینکڑوں لوگ وہاں موجود تھے۔

Massive Fire In Iraq Wedding Hall

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Massive Fire In Iraq Wedding Hall and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Massive Fire In Iraq Wedding Hall to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   4078 Views   |   26 Sep 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 23 July 2024)

4 سال انتظار کرنے کے بعد شادی ہو رہی تھی مگر ۔۔ شادی کی تقریب میں ایسا کیا ہوا 100 سے زائد لوگ لقمہ اجل بن گئے، ویڈیو

4 سال انتظار کرنے کے بعد شادی ہو رہی تھی مگر ۔۔ شادی کی تقریب میں ایسا کیا ہوا 100 سے زائد لوگ لقمہ اجل بن گئے، ویڈیو ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ 4 سال انتظار کرنے کے بعد شادی ہو رہی تھی مگر ۔۔ شادی کی تقریب میں ایسا کیا ہوا 100 سے زائد لوگ لقمہ اجل بن گئے، ویڈیو سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔