ہڈیاں بھی مضبوط ہوتی ہیں اور جسم کی نشوونما بھی بہترین ۔۔ 5 منٹ کی تیل کی مالش آپ کوفِٹ بنا سکتی ہے

مالش کرنے سے جسم میں توانائی آتی ہے جبکہ عام بیماریوں میں مبتلا شخص کو مالش سے صحت کے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس کی بیماری ٹھیک ہو جاتی ہے۔ جسم کو طاقت ملتی ہے۔ بیماریوں سے لڑنے کے لیے قوت مدافعت بڑھتی ہے۔ اس سے نہ صرف ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں اور جسم کی نشوونما ہوتی ہے بلکہ اچھی نیند بھی آتی ہے ، آئیے جانتے ہیں مالش کرنے کے کیا فوائد ہیں۔

مالش عام طور پر صرف سرسوں کے تیل سے کی جاتی ہے لیکن اگر ممکن ہو تو کبھی دیسی گھی، زیتون کے تیل یا بادام روغن سے مالش کریں۔ زیادہ فائدہ ہو گا۔

مساج بھی ایک ایسی ہی ورزش ہے جو بہت آسان اور فائدہ مند ہے۔

مالش کرنے سے جسم میں حرارت پیدا ہوتی ہے جس کی وجہ سے پورے جسم میں خون کی گردش تیزی سے ہوتی ہے۔

جب خون کی روانی بڑھ جاتی ہے تو خون اور جسم میں موجود گندگی اور پسینہ کاربن ڈائی آکسائیڈ کی صورت میں باہر نکلتا ہے۔ یہ جسم کو طاقت دیتا ہے۔

5 منٹ کی تیل کی مالش آپ کو تندرست اور تندرست بنا دے گی۔

مساج کی خاصیت یہ ہے کہ یہ جلد اور رنگت کو نکھارتا ہے اور خوبصورت چمک دیتا ہے۔

روزانہ مالش کرنے سے کبھی قبض نہیں ہوتی اور طاقت ملتی ہے۔ ہاضمہ تیز ہوتا ہے۔

جو شخص اپنے سر کی مالش کرتا ہے اس کا دماغ بھی تیز ہو جاتا ہے۔

اگر کسی چھوٹے یا بڑے عضو کی نشوونما رک گئی ہو تو دن میں تین بار مالش کرنے سے عضو کی نشوونما معمول پر آسکتی ہے۔

چوٹ کی صورت میں مالش کرنے سے سوجن نہیں ہوتی۔

مساج کے فوراً بعد جسم کو ڈھانپ لیں۔ ضرورت سے زیادہ ہوا نہ چلنے دیں۔

Malish Karne Ke Fayde

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Malish Karne Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Malish Karne Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   2515 Views   |   21 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 28 May 2024)

ہڈیاں بھی مضبوط ہوتی ہیں اور جسم کی نشوونما بھی بہترین ۔۔ 5 منٹ کی تیل کی مالش آپ کوفِٹ بنا سکتی ہے

ہڈیاں بھی مضبوط ہوتی ہیں اور جسم کی نشوونما بھی بہترین ۔۔ 5 منٹ کی تیل کی مالش آپ کوفِٹ بنا سکتی ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہڈیاں بھی مضبوط ہوتی ہیں اور جسم کی نشوونما بھی بہترین ۔۔ 5 منٹ کی تیل کی مالش آپ کوفِٹ بنا سکتی ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔