سبز مرچ کھانے میں تیکھی لیکن فوائد میں لاجواب

صدیوں سے انسان ذائقہ دار اشیاء کا دلداہ رہا ہے چٹ پٹی اشیاء کو پسند کرتا ہے- یوں تو سرخ مرچ اور کالی مرچ بھی ہیں لیکن سبز مرچ جو کہ ایک سبزی بھی ہے اور ہمارے ہاں ہر کھانے میں استعمال کی جاتی ہے-

اس کے استعمال سے کھانوں میں ایک نیا ذائقہ آ جاتا ہے اور اس کے ساتھ ساتھ ہمیں اس کے فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔سبز مرچ دیکھنے میں بھلی لیکن کھانے میں بہت تھیکی ہوتی ہے لیکن اسے کھانے سے بے شمار فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

سبز مرچ ہمیں سرد موسم میں اس کے اثرات سے محفوظ رکھتی ہے اس لیے سوپ وغیرہ میں اس کا استعمال ضرور کریں- سبز مرچ میں وٹامن اے، وٹامن بی، وٹامن سی ، آئرن، پروٹین، کاپر، کاربوہائیڈریٹس، تانبا اور پوٹاشیم شامل ہے اور یہ تمام وٹامنز اور اجزاء صحت کے حوالے سے انتہائی ضروری ہیں-

ہم نے آپ کو صحت مند رکھنے کا ایک نیا سلسلہ شروع کیا ہے تاکہ آپ جو کچھ بھی کھاتے ہیں اس کے فوائد سے بھی واقف ہوں۔ ایک بات یاد رکھیں کہ مرچوں کا استعمال اعتدال سے ہی کرنا ہے ایک دن میں ایک سے دو مرچ کافی ہیں کیونکہ اگر آپ ان کا استعمال حد سے زیادہ کریں گے تو یہ معدے کو نقصان پہنچاسکتی ہیں۔

خواتین کے لیے ضروری ہے کہ جب مرچوں کی کٹائی کریں اسے کسی ماربل یا لکڑی کے دستے پر رکھ ہی کاٹیں تاکہ ان کے ہاتھ اس سے محفوظ رہیں ورنہ اس سے ہاتھوں میں جلن ہو سکتی ہے اب اس کے فوائد دیکھتے ہیں۔

٭ہری مرچ میں وٹامن اے کافی مقدار میں ہوتا ہے اس لیے یہ ہماری آنکھوں کے لیے بہت مفید ہے آنکھوں کی بیئنائی بھی تیز ہوتی ہے اور آنکھوں کی تھکاوٹ اور درد سے بھی نجات مل جاتی ہے ۔
٭وٹامن سی کی موجودگی مرچ کو ہماری جلد کے لیے مفید بناتی ہے سبز مرچ کا مسلسل استعمال آپ کی جلد کو چمکدار بناتا ہے ٭سبز مرچ ہاضمہ کو درست رکھتی ہے
٭سبز مرچ ہمارے قوت معدافعت کو مظبوط بناتی ہے اور اس کی کارکردگی بہتر ہو جاتی ہے
٭سبز مرچ کا روزانہ استعمال کرنے والے افراد میں پھیپھڑوں کا کینسر نہیں ہوتا
٭سبز مرچ ہماری ہڈیوں کو مضبوط بناتی ہے
٭سبز مرچ کا استعمال کرنے والوں پر بڑھاپا دیر سے آتا ہے
٭سبز مرچ جسم سے فاضل مادوں کے اخراج میں مددگار ہے
٭سبز مرچ استعمال کرنے والوں کو قبض جیسی موذی بیماری نہیں ہوتی
٭سبز مرچ کو کھانوں کے علاوہ سلاد اور رائیتہ میں بھی استعمال کیا جا سکتا ہے
٭سبز مرچ کے استعمال سے ہماری آنتیں درست کام کرتی ہیں
٭سبز مرچ کا روزانہ کا استعمال وزن میں کمی کا سبب بنتا ہے
٭سبز مرچ موڈ کو خوشگوار بنانے میں مدد کرتی ہے ٭سبز مرچ معدے کی بیماریوں سے نجات دلاتی ہے
٭سبز مرچ کھانے سے منہ میں لعاب بنتا ہے۔

Sabz Mirch Ke Fawaid

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Sabz Mirch Ke Fawaid and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Sabz Mirch Ke Fawaid to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Aqib Shahzad  |   In Health and Fitness  |   2 Comments   |   18503 Views   |   14 Mar 2020
About the Author:

Aqib Shahzad is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Aqib Shahzad is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 April 2024)

Green chillies have totally zero calories, making them the ideal flavor element for those concentrated on a solid eating diet. They can likewise accelerate your digestion as much as half for as long as three hours in the wake of eating, guaranteeing a sound and fit way of life.

  • hafsa noman, Gilgit

Mint tea helps eliminate feelings of indigestion and relieves other digestive problems. Soak a tea bag of mint tea in a cup of water and cover it for 10 minutes and then drink. Well Information, I have tried

  • sana amjad , Mansehra

سبز مرچ کھانے میں تیکھی لیکن فوائد میں لاجواب

سبز مرچ کھانے میں تیکھی لیکن فوائد میں لاجواب ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ سبز مرچ کھانے میں تیکھی لیکن فوائد میں لاجواب سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔