لہسن والا دودھ پینے سے گٹھیا اور جوڑوں کا درد اور۔۔ لہسن کے استعمال کے یہ 5 طریقے جو کمال دکھائیں

گٹھیا ایک ایسا مرض ہے جس میں لوگ جوڑوں کے درد اور سوجن کا شکار ہوتے ہیں ، یہ مسئلہ عمر کے ساتھ ساتھ بڑھنے لگتا ہے۔ ایسی حالت میں مریض کو پہلے طبی علاج کروانا چاہیے اور دوسرا اپنا طرز زندگی بہتر بنانا چاہیے۔ مثال کے طور پر، اپنی خوراک میں ایسی غذائیں شامل کریں جو گٹھیا کے درد کو کم کرتی ہیں۔ ایسی ہی ایک چیز لہسن ہے۔ جوڑوں کے درد میں اس کا استعمال فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ یہ گٹھیا کے لیے بہترین گھریلو علاج میں سے ایک ہے۔ تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ گٹھیا کے اثر کو کم کرنے کے لیے لہسن کا استعمال کس طرح کرنا ہے۔

1۔ روزانہ نہار منہ لہسن کھائیں:

جوڑوں کے درد میں لہسن کھانے کے بہت سے فائدے ہیں۔ یہ سوزش کش خصوصیات سے بھرپور ہے۔ لہذا یہ درد کو کم کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔ یہ جسم میں سوزش والی سائٹوکائنز کے اثرات کو بھی محدود کرتا ہے۔ اس کی وجہ سے، لہسن سوزش سے لڑنے اور گٹھیا کی وجہ سے پٹھوں کو پہنچنے والے نقصان کو روکنے میں مدد کر سکتا ہے۔ لہسن کا ایک جوا (دانہ) روزانہ خالی پیٹ کھانے سے ہڈیوں کے ٹشوز کو پہنچنے والے نقصان کو روکا جا سکتا ہے اور گٹھیا کے اثرات کو کم کیا جا سکتا ہے۔

2۔ لہسن کا تیل :

لہسن کا تیل ہمیشہ ہڈیوں کے لیے کارآمد رہا ہے۔ یہ دو طریقوں سے کام کرتا ہے۔ آپ درد والی جگہ پر لہسن کا تیل لگا سکتے ہیں جس سے درد کم ہو سکتا ہے۔ دوسرا، یہ آپ کی ہڈیوں کے درمیان ٹوٹ پھوٹ کو کم کر سکتا ہے، جو گٹھیا کو کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔

3۔ لہسن کا پیسٹ :

لہسن کا پیسٹ درد کو دور کرتا ہے اور شدید درد سے نجات دلاتا ہے۔ اس کے لیے آپ کو صرف لہسن کو پیسنا ہے اور اس میں ہلدی ملا کر پیسٹ بنانا ہے۔ اب لہسن کے پیسٹ میں سرسوں کا تیل ڈال کر ہلکا سا گرم کریں۔ اب اسے درد والی جگہ پر اچھی طرح لگائیں۔ درد کم ہونے تک لگا رہنے دیں اور 1 گھنٹہ بعد صاف کر لیں۔

4۔ بھنا ہوا لہسن کھائیں:

رات کو سونے سے پہلے بھنے ہوئے لہسن کا استعمال آپ کے جسم کی قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے اور سوزش کے عوامل کو کم کرتا ہے۔ اس میں سوزش کی خصوصیات ہیں، لہذا لہسن درد اور سوزش کو کم کر سکتا ہے۔ ایسا باقاعدگی سے کرنے سے گٹھیا کے درد سے آرام ملتا ہے۔

5۔ لہسن والا دودھ پیئں:

لہسن کا دودھ پینے کے بہت سے فائدے ہیں یہ درد سے نجات دلاتا ہے۔ روزانہ 1 گلاس لہسن کا دودھ پینے سے نہ صرف آپ کا مدافعتی نظام مضبوط ہوتا ہے بلکہ یہ جسم میں سوزش اور درد کو بھی روکتا ہے۔ اس لیے اگر آپ جوڑوں کے درد میں مبتلا ہیں تو 1 گلاس دودھ میں لہسن ڈالیں، دودھ کو پین میں ڈالیں، لہسن کے چند جوے ڈال کر اچھی طرح ابال لیں۔ پھر اس کا استعمال کریں۔ اس طرح جوڑوں کے درد کے مریضوں کے لیے لہسن بہت مفید ثابت ہو سکتا ہے۔

Lehson Wala Doodh Peeny Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Lehson Wala Doodh Peeny Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Lehson Wala Doodh Peeny Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2694 Views   |   27 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 June 2024)

لہسن والا دودھ پینے سے گٹھیا اور جوڑوں کا درد اور۔۔ لہسن کے استعمال کے یہ 5 طریقے جو کمال دکھائیں

لہسن والا دودھ پینے سے گٹھیا اور جوڑوں کا درد اور۔۔ لہسن کے استعمال کے یہ 5 طریقے جو کمال دکھائیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ لہسن والا دودھ پینے سے گٹھیا اور جوڑوں کا درد اور۔۔ لہسن کے استعمال کے یہ 5 طریقے جو کمال دکھائیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔