کیا دودھ پینا محفوظ ہے؟ دودھ کی وجہ سے آپ بیمارتو نہیں ہو رہے ہیں؟

کیا آپ ان لوگوں میں سے ہیں جو باقاعدگی سے دودھ پیتے ہیں؟ پھر آپ کو اس عادت کو روکنے اوراس آرٹیکل کو پڑھنے کی ضرورت ہے! دودھ ہماری روزمرہ کی خوراک کا ایک لازمی حصہ ہے۔ قوت مدافعت بڑھانے سے لے کر ہڈیوں اور دانتوں کو مضبوط بنانے سے لے کر میٹابولزم کو بہتر بنانے تک، سونے سے پہلے یا دن کے آغاز تک دودھ پینا زیادہ ترگھرانوں میں ایک لازمی امر ہے، لیکن اگر ہم آپ کو بتائیں کہ غذائیت سے بھرپور یہ دودھ آپ کی صحت کے مسائل کی وجہ بن سکتا ہے۔ اگر آپ اسے صحیح طریقے سے نہیں پی رہے ہیں۔ آئیے معلوم کرتے ہیں۔

کیا کچا دودھ پینا محفوظ اور صحت مند ہے؟

کوئی تعجب کی بات نہیں کہ ہمارا جسم کچے دودھ سے غذائی اجزاء جذب کرتا ہے کیونکہ اسے گھاس کھلائی گئی گائے بھینسوں سے نکالا جاتا ہے، اس طرح یہ دودھ انزائمز اور صحت بخش پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ تاہم، پاسچرائزیشن کا عمل جراثیم اور بیکٹیریا کو مارنے کے لیے کیا جاتا ہے، لیکن یہ الرجک رد عمل کو بھی متحرک کر سکتا ہے اور دل کی کئی بیماریوں کا باعث بن سکتا ہے۔

دودھ ایک بہترین فیٹ کیوں ہے؟

ہم ہمیشہ سے دودھ پینے کے فائدے بتاتے آئے ہیں لیکن نقصانات کا کیا ہوگا؟ اس سے انکارنہیں کیا جاسکتا کہ دودھ قدرتی طور پر کیلشیم، فاسفورس، بی وٹامنز، پوٹاشیم اور وٹامن ڈی جیسے غذائی اجزاء سے بھرا ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ پروٹین کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے، جو ہڈیوں کی صحت، خلیوں اور بافتوں کی نشونما، دماغ کو بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ کام کرنا اور مجموعی صحت کو بہتر بنانا۔ لیکن کیا آپ اسے صحیح طریقے سے پی رہے ہیں؟

دودھ پینے کا صحیح طریقہ کیا ہے؟

دودھ ، شیک، اسموتھیز، چائے، میٹھے اور مختلف چیزیں بنانے میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتا ہے! دودھ پینے کا صحیح طریقہ ایک فرد سے دوسرے میں مختلف ہو سکتا ہے، لیکن ایسے لوگ ہیں جو کچا دودھ پینا پسند کرتے ہیں، جس کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ یہ دودھ کی خالص ترین شکل ہے کیونکہ یہ بغیر فلٹر کے ہوتا ہے، لیکن کیا اسے پینا واقعی محفوظ ہے؟ روایتی طور پر، یہ خیال کیا جاتا تھا کہ اس کی کچی شکل میں دودھ پینا انتہائی صحت بخش ہے اور اسے بغیر پاسچر کے کھایا جاتا تھا۔ درحقیقت نہ صرف ہمارے یہاں بلکہ عالمی سطح پر بھی بغیر کسی پروسیسنگ کے جانوروں کا دودھ پینے کو غذائیت سے بھرپور سمجھا جاتا تھا۔ سالوں کی تحقیق کے بعد اب یہ خیال بدل گیا ہے اور اب کچا دودھ پینا محفوظ نہیں سمجھا جاتا ہے۔

کچا دودھ پینے سے کیا ہوتا ہے؟

کچا دودھ پینا زیادہ نقصان دہ ہے کیونکہ اس میں بیکٹیریا اور جرثومے جیسے لیسٹیریا، ای کولی، کوکسیلا، سالمونیلا، کیمپیلو بیکٹر، یرسینیا شامل ہو سکتے ہیں جو کہ صحت اور ہاضمے کے کئی مسائل کا باعث بن سکتے ہیں۔ بعض صورتوں میں کچا دودھ پینا بھی شدید بیماری کا سبب ہو سکتا ہے، اگر جانور کے جسم میں کچھ انفیکشن ہو۔ یہ متلی، ہاضمہ کی بیماریوں کا سبب بن سکتا ہے، حاملہ اور دودھ پلانے والی ماؤں کی صحت کو متاثر کر سکتا ہے، اور ایک تحقیق کے مطابق ہیمولیٹک یوریمک سنڈروم،کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ تاہم، روایتی ادویات کے مطابق یہ خیال کیا جاتا ہے کہ کچے دودھ میں اینٹی بائیوٹک خصوصیات اور فائدہ مند انزائمز ہوتے ہیں جو ہاضمے کو بڑھا سکتے ہیں۔ توپھر، انتخاب آپ کا ہے!

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    583 Views    |    12 Aug 2022

Comments/Ask Question

Read Blog about کیا دودھ پینا محفوظ ہے؟ دودھ کی وجہ سے آپ بیمارتو نہیں ہو رہے ہیں؟ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کیا دودھ پینا محفوظ ہے؟ دودھ کی وجہ سے آپ بیمارتو نہیں ہو رہے ہیں؟) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.