کیا آپ کو بھی کھانا کھانے کے بعد نیند آنے لگتی ہے؟ جانیں اس کیفیت سے بچنے کے چند طریقے جو کریں آپ کی صحت کی حفاظت

کیا آپ کو بھی کھانا کھانے کے بعد بہت بہت زیادہ سستی ہوتی ہے یا سونے کا دل کرتا ہے۔ بہت ممکن ہے آپ بھی فوڈ کوما کا شکار ہوں۔ فوڈ کوما، جسے پوسٹ پرانڈیل سومنولنس بھی کہا جاتا ہے، غنودگی اور سستی کی ایک عارضی حالت ہے جو بھاری کھانا کھانے کے بعد ہوتی ہے۔ یہ نیند، سستی اور توجہ مرکوز نہ ہونے کی کیفیات پیدا کرتی ہے۔

ڈاکٹر بلقیس کا بتایا ٹوٹکہ

ڈاکٹر بلقیس کہتی ہیں کہ فوڈ کوما سے نجات کے لئے میتھی دانہ، دار چینی اور کلونجی کو ہم وزن لے کر موٹا موٹا کوٹ لیں اور جو کھانا کھائیں اس پر چٹکی بھر چھڑک لیں۔ یہ سٍفوف ذہن کو بیدار رکھنے کے علاوہ ہاضمہ بھی تیز کرے گا۔
فوڈ کوما کو کم کرنے کے لیے کچھ آسان ٹوٹکے یہ ہیں:

کم کھانا کھائیں

ایک ساتھ بہت سارا کھانا کھانے کے بجائے دن بھر مختلف اوقات میں چھوٹے حصوں پر مشتمل کھانا کھایں۔ اس سے فوڈ کوما کے امکانات کو کم کیا جا سکتا ہے۔

متوازن کھانوں کا انتخاب کریں

ایسے کھانوں کا انتخاب کریں جو متوازن ہوں اور ان میں پروٹین، صحت مند چکنائی،اور فائبر شامل ہوں۔ یہ غذائی اجزاء خون میں شوگر کی سطح کو منظم کرنے اور مستقل توانائی فراہم کرنے میں مدد کرتے ہیں، ضرورت سے زیادہ تھکاوٹ محسوس کرنے کے امکانات کو کم کرتے ہیں۔

کھاتے وقت رفتار آہستہ کریں

اپنے کھانے کو اچھی طرح چبا کر کھائیں۔آہستہ آہستہ کھانا آپ کے جسم کو کھانے کو صحیح طریقے سے ہضم کرنے دیتا ہے۔ خون میں شکر کی سطح میں اچانک اضافے کو روکتا ہے جو کھانے کے بعد غنودگی کا باعث بنتی ہے۔

ہائیڈریٹڈ رہیں:

ااپنے کھانے سے پہلے، دوران اور بعد میں کافی مقدار میں پانی پائیں۔ پانی کی کمی تھکاوٹ کے احساسات کو بڑھا سکتی ہے۔ لہذا ہائیڈریٹ رہنا آپ کو زیادہ چوکنا اور بیدار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

بھاری، چکنائی والی غذاؤں سے پرہیز کریں

وہ غذائیں جن میں چکنائی اور چکنائی زیادہ ہوتی ہے انہیں ہضم ہونے میں زیادہ وقت لگتا ہے، جس کی وجہ سے سستی محسوس ہوتی ہے۔ ہلکے، غذائیت سے بھرپورکھانوں کا انتخاب کریں جو آپ کے نظام انہضام کے لیے بھی اچھے ہیں۔

جسمانی سرگرمی اپنائیں

ہلکی جسمانی سرگرمی میں مشغول ہوں۔ جیسے کہ کھانے کے بعد تھوڑی سی واک کرنا۔ ورزش خون کے بہاؤ اور عمل انہضام کو تیز کرنے میں مدد کرتی ہے، دماغ کو تیز کرتی ہے اور فوڈ کوما کے امکان کو کم کرتی ہے۔

Kia Ap Ko Bhi Khane Ke Baad Neend Ati Hai

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kia Ap Ko Bhi Khane Ke Baad Neend Ati Hai and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kia Ap Ko Bhi Khane Ke Baad Neend Ati Hai to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1840 Views   |   16 May 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 21 July 2024)

کیا آپ کو بھی کھانا کھانے کے بعد نیند آنے لگتی ہے؟ جانیں اس کیفیت سے بچنے کے چند طریقے جو کریں آپ کی صحت کی حفاظت

کیا آپ کو بھی کھانا کھانے کے بعد نیند آنے لگتی ہے؟ جانیں اس کیفیت سے بچنے کے چند طریقے جو کریں آپ کی صحت کی حفاظت ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کیا آپ کو بھی کھانا کھانے کے بعد نیند آنے لگتی ہے؟ جانیں اس کیفیت سے بچنے کے چند طریقے جو کریں آپ کی صحت کی حفاظت سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔