وزن اور شوگر بڑھانے کے ساتھ ہڈیاں بھی کمزور کرسکتا ہے۔۔ کینو بہت شوق سے کھاتے ہیں تو اس کے یہ نقصان بھی جان لیں

کینو سردیوں کا خاص پھل ہے جو رسیلا بھی ہوتا ہے اور فائدوں سے بھرپور بھی مگر کہتے ہیں نا کہ ہر چیز اعتدال میں ہی فائدہ کرتی ہے۔ اس لئے آج ہم آپ کو کینو کے کچھ ایسے نقصانات کے بارے میں بتائیں گے جو زیادہ کینو کھانے کی صورت میں آپ کو بھی ہوسکتے ہیں۔

شوگر بڑھا سکتا ہے

کچھ لوگ سنگترہ یا کینو کا نہار منہ جوس پینا پسند کرتے ہیں۔ اگر یہ تجویز ڈاکٹر نے دی ہے تب تو ٹھیک ہے لیکن اگر طریقہ کار آپ نے خود ہی اپنا لیا ہے تو اس بارے میں دوبارہ سوچنے کی ضرورت ہے کیوں کہ پھل میں موجود گلوکوز آپ کے خون میں شوگر کی سطح ایک دم بڑھا سکتا ہے۔

ہڈیاں

نیوز بسٹ نامی ویب سائٹ کے مطابق کینو میں وٹامن سی کافی مقدار میں موجود ہوتا ہے جس کی زیادتی بھی جسم میں کیلشیم کی کمی پیدا کرتی ہے۔ نتیجہ آسٹیوپوروسس کے مرض کی صورت میں نکلتا ہے

وزن بڑھنا

کینو میں پایا جانے والا وٹامن سی میٹابولزم تو بڑھاتا ہے مگر اگر یہی وٹان زیادہ لے لیا جائے تو میٹابالزم بگڑ جاتا ہے جس سے وزن بڑھنے لگتا ہے۔ نیز یہ فائبر اور کاربوہائیڈریٹس کی مقدار بھی بڑھادیتا ہے۔

تیزابیت

کھٹی ڈکاروں کے علاوہ کینو کی زائد مقدار معدے میں تیزابیت پیدا کرتی ہے جس سے گیس کی تکلیف، سینے کی جلن اور موڈ خراب ہونے جیسے مسائل پیدا ہوسکتے ہی۔

کتنے کینو کھانے چاہئیں؟

ٹائمز آف انڈیا کے مطابق ماہرین تجویز کرتے ہیں کہ کینو زادہ سے زیادہ ایک دن میں 2 کھانا مناسب ہے۔ جوس بھی صرف 2 کینو کا پینا ہی مناسب ہے اس کے علاوہ کوشش کریں کہ سونے سے پہلے کینو کا استعمال نہ کریں تاکہ اسے ہضم ہونے کے لئے کچھ وقت مل سکے۔

Keenu Khane Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Keenu Khane Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Keenu Khane Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   8705 Views   |   20 Dec 2022
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 03 March 2024)

وزن اور شوگر بڑھانے کے ساتھ ہڈیاں بھی کمزور کرسکتا ہے۔۔ کینو بہت شوق سے کھاتے ہیں تو اس کے یہ نقصان بھی جان لیں

وزن اور شوگر بڑھانے کے ساتھ ہڈیاں بھی کمزور کرسکتا ہے۔۔ کینو بہت شوق سے کھاتے ہیں تو اس کے یہ نقصان بھی جان لیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ وزن اور شوگر بڑھانے کے ساتھ ہڈیاں بھی کمزور کرسکتا ہے۔۔ کینو بہت شوق سے کھاتے ہیں تو اس کے یہ نقصان بھی جان لیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔