چہرے پر قدرتی چمک کے لئے کریلے کا جوس پیتی ہوں.. مشہور ماہر غذائیت نے کریلے کا جوس پینے کے کون سے فائدے بتائے؟ جانیے

"چہرے پر ہمیشہ تازگی اور اچھی صحت کے لئے میں کریلے کا جوس پیتی ہوں"

یہ کہنا ہے بھارت سے تعلق رکھنے والی مشہور ماہر غذائیت دکشا پریہار کا جو یوٹیوب چینل بھی چلاتی ہیں اور صحت کے متعلق لوگوں کو مشورے بھی دیتی ہیں۔

آج کل کریلوں کا موسم عروج پر ہے جس میں اکثر لوگ اس کڑوی سبزی کے کچھ ایسے منفرد فائدے گنواتے ہیں جنھیں جان کر لوگ کریلے کا جوس بنا کر پینے کو فوقیت دیتے ہیں۔ پانی، ہلکا نمک، کالی مرچ اور لیموں کے ساتھ کریلے کا جوس بنا کر پینے سے اس کا ذائقہ بھی اچھا ہوجاتا ہے اور یہ نقصان بھی نہیں کرتا۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ کریلے کا صرف ایک گلاس جوس ہماری صحت پر کیا جادوئی اثر چھوڑتا ہے۔

کریلے کے جوس کی غذائی اہمیت

کریلا کا جوس خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کرنے کی صلاحیت کے لیے سب سے بہترین جوس کے طور پر مشہور ہے۔ اس میں ایسے مادے ہوتے ہیں جو انسولین جیسا اثر رکھتے ہیں اور خلیوں میں گلوکوز کی مقدار کو بہتر بنانے میں مدد کرتے ہیں۔ یہ ان لوگوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے جن کو ذیابیطس ہونے کا خطرہ ہے۔ البتہ ذیابیطس کے شکار افراد کو کریلا کا رس استعمال کرنے سے پہلے اپنے ہیلتھ کیئر فراہم کنندہ سے مشورہ کرنا چاہیے کیونکہ یہ ذیابیطس کی دوائیوں کے ساتھ کوئی ردعمل بھی دے سکتا ہے۔

وزن کم کرنے میں مددگار

کریلے کے جوس میں کیلوریز کم ہوتی ہیں اور اسے متوازن غذا کے طور پر پی کر وزن کم کیا جاسکتا ہے۔ اس کے علاوہ کچھ تحقیقات سے یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ اس سے جسم کی چربی کو کم کرنے اور میٹابولزم کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات

کریلا کا جوس اینٹی آکسیڈنٹس کا بھرپور ذریعہ ہے، اس میں وٹامن سی اور ای پائے جاتے ہیں جو جسم کے خلیوں کو آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچانے میں مدد فراہم کرتے ہیں۔ اینٹی آکسیڈینٹ مجموعی صحت میں اہم کردار ادا کرتے ہیں اور دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔

ہاضمہ بہتر بناتا ہے

کریلے کے جوس میں موجود فائبر آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو فروغ دے کر قبض کی تکلیف کو ختم کرتا ہے ۔ اس کے ساتھ ہی یہ بات بھی ثابت ہوئی ہے کہ یہ ہاضمے کے خامروں کے اخراج کو بڑھا کر ہاضمے کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔

مدافعتی نظام

کریلے کے جوس میں وٹامنز اور منرلز ہوتے ہیں جو مدافعتی نظام کو طاقت دیتے ہیں اور جسم کو انفیکشن اور بیماریوں سے لڑنے میں مدد دیتے ہیں۔

جلد کی صحت

کچھ لوگ جلد کی مخصوص بیماریوں جیسے مہاسوں، چنبل، اور ایکزیما کے علاج کے لیے کریلا کا رس استعمال کرتے ہیں۔ کریلے کے جوس میں سوزش اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہوتی ہیں جو جلد کے ان امراض میں شفا دیتی ہیں اور چہرہ صاف شفاف اور بے داغ ہوجاتا ہے

جگر کی صحت

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ کریلا کا رس جگر کو نقصان سے بچانے میں مدد کرتا ہے اور اس کے اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات جگر کے افعال کو درست رکھتے ہیں

Karela Juice Ke Fayde For Beauty

Discover a variety of Beauty and Skin Care articles on our page, including topics like Karela Juice Ke Fayde For Beauty and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Karela Juice Ke Fayde For Beauty to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   1823 Views   |   06 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

چہرے پر قدرتی چمک کے لئے کریلے کا جوس پیتی ہوں.. مشہور ماہر غذائیت نے کریلے کا جوس پینے کے کون سے فائدے بتائے؟ جانیے

چہرے پر قدرتی چمک کے لئے کریلے کا جوس پیتی ہوں.. مشہور ماہر غذائیت نے کریلے کا جوس پینے کے کون سے فائدے بتائے؟ جانیے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ چہرے پر قدرتی چمک کے لئے کریلے کا جوس پیتی ہوں.. مشہور ماہر غذائیت نے کریلے کا جوس پینے کے کون سے فائدے بتائے؟ جانیے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔