کان کے درد میں تیل ڈالنا درست ہے یا خطرناک؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں ۔۔۔

بہت سے لوگوں کو کان کی بیماریوں کی وجہ سے بہت تکلیف اٹھانی پڑتی ہے۔ بعض اوقات وہ کسی کے مشورے کے مطابق گھریلو علاج اپنانا شروع کر دیتے ہیں۔ جو کہ بعض اوقات خطرناک ہو سکتا ہے اور آپ کی سماعت ہمیشہ کے لیے ختم ہو سکتی ہے۔ اس لیے ایسا کچھ کرنے سے پہلے کسی اچھے ڈاکٹر یا ماہر سے بات کرنی چاہیے۔ ہمارے بزرگ کان میں درد یا کسی بھی قسم کی پریشانی کی صورت میں کان میں تیل ڈالنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ لیکن کیا کانوں میں تیل ڈالنا درست ہے؟ کیا ہم کان میں تیل ڈال سکتے ہیں؟ خاص طور پر اگر کان میں گندگی ہو؟ اس موضوع پر معلومات کے لیے مختلف ماہرین کیا کہتے ہیں آئیے جانتے ہیں:

ای این ٹی کے ماہر ڈاکٹرزکا کہنا ہے کہ کانوں میں تیل نہیں ڈالنا چاہیے۔ دراصل، تیل میں بہت سے قسم کے بیکٹیریا ہوتے ہیں۔ جس کی وجہ سے کان میں انفیکشن کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔ اس سے کان میں کئی مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی کانوں میں گرد وغبار اور مٹی جمع ہونے کا امکان بھی بڑھ جاتا ہے۔ اس کے علاوہ کان میں تیل لگانے سے بہت سے نقصانات ہو سکتے ہیں۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں:-

کان میں تیل لگانے کے نقصانات:

٭کان میں تیل لگانے سے آپ کو بہت درد ہو سکتا ہے۔ کچھ لوگوں میں یہ صورتحال کان کے پردے کو بھی نقصان پہنچا سکتی ہے۔ اس لیے کان میں تیل ڈالنے سے پہلے کسی ماہر سے ضرور مشورہ کریں۔
٭ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ کان میں تیل ڈالنے سے آپ کو آٹومیکوسس ہونے کا خطرہ لاحق ہو جاتا ہے جس سے سماعت مستقل طور پر ختم ہو سکتی ہے۔ ٭بعض اوقات کان میں بہت زیادہ تیل ڈالنے سے گردوغبار اور مٹی گل جاتی ہے۔ اس سے کان میں جمع گندگی کو نکالنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔ اس لیے کوشش کریں کہ کان میں تیل نہ ڈالیں۔
٭اس کے علاوہ چھوٹے بچوں کے کانوں میں تیل نہ ڈالنے کا خیال رکھیں۔ خاص طور پر ماہرین کے مشورے کے بغیر ایسی غلطی نہ کریں۔ اس سے ان کے پردے کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔
٭کان میں تیل ڈالنے سے نمی بڑھ جاتی ہے جس سے پیپ کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1277 Views   |   16 Sep 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about کان کے درد میں تیل ڈالنا درست ہے یا خطرناک؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں ۔۔۔ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find ( کان کے درد میں تیل ڈالنا درست ہے یا خطرناک؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں ۔۔۔) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.