کمزور مثانے گردے پر اثر انداز ہو سکتے ہیں ۔۔ جانیں وہ کون سے عادتیں ہیں جو گردوں کی خرابی کا سبب بن سکتی ہیں؟

گردے ہمارے جسم میں گمنام ہیرو کی طرح ہوتے ہیں جو کچرے اور اضافی مواد کو خارج کرتے ہیں جبکہ یہ نمک، پوٹاشیم اور ایسڈ لیول کو بھی کنٹرول کرتے ہیں، جس سے بلڈ پریشر معمول پر رہتا ہے، جسم میں وٹامن ڈی کی مقدار بڑھتی ہے اور خون کے سرخ خلیات بھی متوازن سطح پر رہتے ہیں۔ لیکن ہماری بعض عادتیں اور معمولات زندگی ہمارے گردوں کو خراب کرنے کا سبب بن سکتے ہیں۔

گردے کی بیماری کی اہم وجوہات:

گردے کی بیماری کی اہم وجوہات ذیابیطس اور ہائی بلڈ پریشر ہیں۔ جب آپ کے خون میں شکر کی سطح بہت زیادہ ہو جاتی ہے تو، ذیابیطس آپ کے جسم کے کئی اعضاء کو نقصان پہنچاتی ہے، بشمول آپ کے گردے اور دل کے ساتھ ساتھ آپ کی خون کی نالیاں، اعصاب اور آنکھیں۔ جب آپ کی خون کی نالیوں کی دیواروں کے خلاف آپ کے خون کا دباؤ بڑھ جاتا ہے، تو آپ کو ہائی بلڈ پریشر، یا ہائی بلڈ پریشر ہوتا ہے۔ ہائی بلڈ پریشر، چاہے بے قابو ہو یا ناقص کنٹرول، دل کے دورے، فالج اور گردوں کی دائمی بیماری کی بنیادی وجہ ہے۔ ہائی بلڈ پریشر گردوں کی دائمی بیماری کی علامت بھی ہو سکتا ہے۔

مثانے کے انفیکشن کو نظر انداز نہ کریں:

زیادہ تر کیسز میں گردے کا انفیکشن دراصل مثانے کے ابتدائی انفیکشن کی وجہ سے ہوتا ہے، اس لیے اگر آپ مثانے میں انفیکشن محسوس کریں تو قبل اس کے کہ وہ گردوں تک پہنچ جائے، اس کے علاج پر توجہ دیں۔

گردے کی صحت اور ہماری عادتیں:

۔ امریکا کے نیشنل کڈنی فاؤنڈیشن کا کہنا ہے کہ، گردوں کو معمول کے مطابق کام کرنے کے قابل رکھنے کے لیے ورزش کرنا بہت ضروری ہے، ورزش سے بلڈ پریشر اور کولیسٹرول گھٹتا ہے اور جسمانی وزن کم ہوتا ہے۔
۔ ورزش سے نیند آنے میں مدد ملتی ہے اور پٹھوں کو کام کرنے میں سہولت ہوتی ہے۔ یہ تمام عوامل گردوں کو معمول کے مطابق کام کرنے میں مدد دیتے ہیں۔
۔ ہم جو غذائی اشیا کھاتے یا مشروب پیتے ہیں ان کو جسم میں جذب کرنے کے لیے بھی ورزش کی ضرورت ہوتی ہے اور گردے اس کام میں مددگار ہوتے ہیں۔ جو لوگ موٹاپے کا شکار ہیں، انہیں لازماً ورزش کرنی چاہیئے۔
۔ گردوں کی خرابی کا ایک سبب نیند کی کمی بھی ہے۔ کیونکہ جب ہم سو رہے ہوتے ہیں، اس وقت گردوں کو اتنا وقت آسانی سے مل جاتا ہے کہ وہ ہمارے جسم میں موجود فاضل سیال مادوں کو پروسیس کرلیں یا چھان لیں اور آنے والے دن کی سرگرمیاں شروع کرنے سے پہلے کچھ آرام کرلیں۔
۔ گردوں کا فنکشن اس طرح ہے کہ وہ رات کو دن کے اوقات سے مختلف طریقے سے کام کرتے ہیں۔
۔ یہ بات ثابت شدہ ہے کہ نیند میں کمی سے نہ صرف گردے فیل ہو سکتے ہیں بلکہ امراض قلب اور ذیابیطس کا خطرہ بھی بڑھ سکتا ہے۔

Kamzor Masany Gurday Per Kese Asar Andaz Hotay Hain

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Kamzor Masany Gurday Per Kese Asar Andaz Hotay Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Kamzor Masany Gurday Per Kese Asar Andaz Hotay Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1649 Views   |   03 Jul 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

کمزور مثانے گردے پر اثر انداز ہو سکتے ہیں ۔۔ جانیں وہ کون سے عادتیں ہیں جو گردوں کی خرابی کا سبب بن سکتی ہیں؟

کمزور مثانے گردے پر اثر انداز ہو سکتے ہیں ۔۔ جانیں وہ کون سے عادتیں ہیں جو گردوں کی خرابی کا سبب بن سکتی ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کمزور مثانے گردے پر اثر انداز ہو سکتے ہیں ۔۔ جانیں وہ کون سے عادتیں ہیں جو گردوں کی خرابی کا سبب بن سکتی ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔