کہیں یہ پی سی اوز تو نہیں؟ یہ خطرناک ہے خواتین میں کون سی علامات پی سی اوز کی نشاندہی کرتی ہیں۔۔ آپ بھی جانیے

پی سی اوز کا مطلب پولی سسٹک اووری سنڈروم ہے۔ اس مسئلے کی بڑھتی ہوئی شرح ان دنوں نوجوان خواتین میں زیادہ دیکھی جا رہی ہے۔ یہ بیماری عوامی نہیں بلکہ جینیاتی اور ہارمونل عدم توازن کی وجہ سے پیدا ہونے والا مسئلہ ہے۔ خواتین کو مسئلہ شروع ہونے سے پہلے کچھ مستقل علامات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ (خواتین کیا آپ پی سی اوز میں مبتلا ہیں، علامات جانیں)

لیکن کچھ خواتین ان علامات کو نظر انداز کر دیتی ہیں اور وقت پر علاج نہیں کروا پاتی ہیں۔ لیکن پھر جب مسئلہ ہاتھ سے نکل جاتا ہے توخواتین کو ہوش آتا ہے۔ تب تک بہت دیر ہو چکی ہوتی ہے۔ ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں کہ پی سی اوز کیا ہے اور اس کی صحیح علامات کیا ہیں۔

پی سی اوز کیا ہے؟

خواتین میں دو بیضہ دانی ہوتی ہے جو بچہ دانی سے جڑی ہوتی ہیں۔ پی سی اوز میں، عورت کی بیضہ دانی نطفہ پیدا کرتی ہے۔ لیکن چونکہ یہ بیج نہیں پھٹتا اس لیے حیض نہیں آتا۔ اس صورت میں، بیضہ دانی میں چھوٹے سسٹ (گانٹھ) بنتے ہیں۔ اگر بروقت علاج نہ کیا جائے تو عورت کو حاملہ ہونے میں بھی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

پی سی اوز کی علامات:

1۔ بیضہ دانی کی سوزش (بیضہ دانی کی سوجن) اووری

آپ کو اکثر غذائی نالی کی سوجن کی وجہ سے اپنے پیٹ میں درد محسوس ہوگا۔

2. پختہ بیج پیدا کرنے میں ناکامی (بالغ بیج پیدا کرنے میں ناکامی)

عورتوں کی بیضہ دانی ہر ماہ بیج پیدا کرتی ہے جس کی وجہ سے حیض ہوتے ہیں۔ اگر آپ پی سی اوز میں مبتلا ہیں تو، بالغ سپرم پیدا نہیں ہوتے ہیں۔

3۔ بے قاعدہ حیض:

خواتین کو ہر ماہ 4 سے 5 دن ماہواری آتی ہے۔ اگر آپ اس مسئلے کا شکار ہیں تو ماہواری کے دن کم ہوجاتے ہیں یا چند ماہ کے لیے آپ کو حیض آنا بند ہوسکتا ہے۔

4۔ جسم اور چہرہ:

پی سی اوزجسم اور چہرے پر دانے کا سبب بنتا ہے۔

5۔ ذیابیطس کا مسئلہ :

پی سی اوز ذیابیطس کا مسئلہ بھی پیدا کر سکتا ہے۔

6۔ موٹاپا:

آپ کو دن میں بھاری پن محسوس ہوتا ہے۔ مجھے کام کرنا پسند نہیں ہے۔ آپ کا دن شکایت سے شروع ہوتا ہے۔
جیسا کہ اوپر کچھ عام علامات دی گئی ہیں جو تمام خواتین میں نظر آتی ہیں۔ اگر آپ ان علامات میں سے کسی کا تجربہ کرتے ہیں تو، اپنے ڈاکٹر کو فوری طور پر چیک اپ کروائیں ۔ جتنا آپ اسے نظر انداز کریں گے، اتنا ہی آپ اپنی صحت میں فرق محسوس کریں گے۔ یہ یاد رکھیں ۔۔ صحت سب سے بڑی دولت ہے!!

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   543 Views   |   02 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about کہیں یہ پی سی اوز تو نہیں؟ یہ خطرناک ہے خواتین میں کون سی علامات پی سی اوز کی نشاندہی کرتی ہیں۔۔ آپ بھی جانیے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کہیں یہ پی سی اوز تو نہیں؟ یہ خطرناک ہے خواتین میں کون سی علامات پی سی اوز کی نشاندہی کرتی ہیں۔۔ آپ بھی جانیے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.