کہیں آپ کے جسم پر بھی سفید داغ تو نہیں؟ کیا چیزیں کھانے سے یہ داغ پھیل سکتے ہیں؟

آپ نے اکثر دیکھا ہوگا کہ کچھ لوگوں کے چہرے یا جسم کے دیگر حصوں پر سفید دھبے پڑ جاتے ہیں، اسے انگریزی میں وٹیلیگو کہتے ہیں۔ یہ جلد کی بیماری ہے اور یہ جلد کی بدلتی رنگت کا باعث بنتی ہے۔ سفید دھبے نمودار ہوتے ہیں۔ ہیئر لائن ڈرمیٹائٹس آپ کے جسم کے بالوں کو سفید کرنے کا سبب بھی بن سکتی ہے۔ یہ حالت اس وقت ہوتی ہے جب جسم کا مدافعتی نظام میلانوسائٹس کو تباہ کر دیتا ہے۔ میلانوسائٹس جلد کے خلیات ہیں جو میلانن پیدا کرتے ہیں۔ میلامیو وہ کیمیکل ہے جو آپ کی جلد کو اس کا رنگ دیتا ہے۔

وٹیلگو کی بیماری عام طور پر چند چھوٹے سفید دھبوں سے شروع ہوتی ہے جو مہینوں کے عرصے میں آہستہ آہستہ پورے جسم میں پھیل سکتے ہیں۔ جب کہ جلد کی سوزش عام طور پر ہاتھوں، پیروں اور چہرے پر شروع ہوتی ہے، لیکن یہ جسم کے کسی بھی حصے بشمول آنکھوں اور اندرونی کان پر پھیل سکتی ہے۔

بعض اوقات یہ دھبے پھیل جاتے ہیں، لیکن وہ عام طور پر برسوں تک ایک جگہ پر رہتے ہیں۔ چھوٹے میکولز حرکت کرتے ہیں اور وقت کے ساتھ اپنی پوزیشن تبدیل کرتے ہیں، کیونکہ جلد کے کچھ حصے اپنا روغن کھو دیتے ہیں اورکچھ اپنا رنگ دوبارہ حاصل کر لیتے ہیں۔ وٹیلیگو سے متاثرہ جلد کی ساخت مختلف ہوتی ہے، کچھ مریضوں کے جسم پر سفید دھبے کم ہوتے ہیں اور دوسروں کے زیادہ دھبے ہوتے ہیں۔

کن چیزوں سے پرہیز کیا جانا چاہیے:

اگرچہ وٹیلیگو کے مریضوں کے لیے طبی طور پر قبول شدہ کوئی مخصوص طریقہ کار نہیں ہے، لیکن کئی مطالعات سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ کچھ لوگوں کو بعض غذائیں کھانے سے منفی اثرات کا سامنا کرنا پڑتا ہے، خاص طور پر وہ جو ہائیڈروکوئنون کو کم کرتی ہیں۔ ہر ایک کا جسم مختلف ہوتا ہے اوربعض کھانوں پر مختلف ردعمل کا اظہار کر سکتا ہے۔

الکوحلک ڈرنکس، بلوبیری، کافی، دہی، مچھلی، ترش پھلوں کے رس، آملہ، انگور، اچار، انار، سرخ گوشت، ٹماٹر، گندم کی مصنوعات اور کھٹی چیزیں۔ ان چیزوں سے جلد پر ری ایکشن ہوسکتا ہے اس لئے گریز کریں یا جائزہ لیں کہ اس کے کھانے سے آپ کی جل پر کچھ منفی اثرات تو مرتب نہیں ہورہے۔

Jism Per Sufaid Dhabby Kiyun Hotay Hain

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Jism Per Sufaid Dhabby Kiyun Hotay Hain and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Jism Per Sufaid Dhabby Kiyun Hotay Hain to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In News  |   0 Comments   |   2595 Views   |   03 Oct 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 February 2024)

کہیں آپ کے جسم پر بھی سفید داغ تو نہیں؟ کیا چیزیں کھانے سے یہ داغ پھیل سکتے ہیں؟

کہیں آپ کے جسم پر بھی سفید داغ تو نہیں؟ کیا چیزیں کھانے سے یہ داغ پھیل سکتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کہیں آپ کے جسم پر بھی سفید داغ تو نہیں؟ کیا چیزیں کھانے سے یہ داغ پھیل سکتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔