کہیں آپ ماں تو نہیں بننے والی ہیں۔۔ حاملہ ہونے کی 6 نشانیاں جن سے عورت خود بھی بےخبر ہوتی ہے

یقیناً حمل کی خبر ایک ماں کے لیے دنیا کی سب سے بڑی خوشی ہوتی ہے، لیکن اکثر اس کی آمد بہت ہی عجیب اور ناخوشگوار علامات کے ساتھ ہوتی ہے۔ ان میں سے کچھ علامات بہت جلد ظاہر ہو سکتی ہیں، یہاں تک کہ آپ کے حمل کے ٹیسٹ کے مثبت آنے سے بھی پہلے۔

ٹوائلٹ سیٹ کا رنگ نیلا ہوجانا

اگر کوئی خاتون ٹوائلٹ سیٹ سے اٹھنے کے بعد اس کا رنگ نیلا ہوتا دیکھے تو ممکن ہے وہ پہلے یہ سمجھیں کہ شاید ان کا لباس ان کی جلد پر یہ رںگ چھوڑ رہا ہے جو ٹوائلٹ سیٹ پر بھی آگیا ہے- لیکن ایک حد تک یہ حمل کی علامت بھی ہوسکتا ہے- اگرچہ اس کی کوئی سائنسی وضاحت نہیں لیکن اکثر ماؤں نے یہ نوٹس کیا ہے کہ ان کی ٹوائلٹ سیٹ نیلی ہوجاتی ہے- اس کی ایک وجہ آپ کے ٹوائلٹ سیٹ پر اینٹی بیکٹیریل کوٹنگ ہو سکتی ہے جو آپ کے حمل کے ہارمونز کے ساتھ اپنا رد عمل یا ری ایکشن ظاہر کرتی ہے۔ آپ کا قبل از پیدائش کے وٹامن بھی آپ کے جسم میں ہارمونل تبدیلیوں کا سبب بن سکتے ہیں، جس کے نتیجے میں آپ کی ٹوائلٹ سیٹ کا رنگ متاثر ہو سکتا ہے۔

دھاتی ذائقہ محسوس ہونا

حاملہ خواتین کو کھانے کی بہت عجیب خواہش پیدا ہو سکتی ہے لیکن اگر آپ اپنے منہ میں کسی دھات کا ذائقہ محسوس کرتی ہیں تو اس کے پیچھے دراصل ایک سائنسی وجہ ہے۔ حمل کے ہارمونز آپ کے جسم کو مختلف طریقوں سے متاثر کرتے ہیں، اور ایسٹروجن اور پروجیسٹرون میں اضافہ آپ کے منہ میں دھاتی ذائقہ کا باعث بن سکتا ہے۔ خوش قسمتی سے، آپ گم چبا کر یا نمکین ملا کر آسانی سے اس سے چھٹکارا پا سکتی ہیں۔

مسوڑھوں میں سوجن

اگر آپ کو یہ لگنے لگتا ہے کہ آپ کے مسوڑھے پہلے سے کہیں زیادہ حساس واقع ہورہے ہیں تو آپ کے حاملہ ہونے کے امکانات ہیں۔ حمل آپ کے جسم میں خون کے بہاؤ کو متاثر کرتا ہے، جس کی وجہ سے آپ کے مسوڑھوں میں سوجن اور خون آتا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ دن میں کم از کم ایک بار فلاس کریں اور علامات کو دور کرنے کے لیے نرم برسلز والا دانتوں کا برش استعمال کریں۔

سینے میں جلن

زیادہ مصالحہ دار کھانا کھانے کے بعد آپ کے سینے کے بیچ میں تکلیف دہ جلن ہو سکتی ہے، لیکن یہ حمل کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔ درحقیقت، حمل کے دوران بدہضمی بہت عام ہے کیونکہ بڑھتا ہوا بچہ آپ کے پیٹ کو دباتا رہتا ہے۔ اس تکلیف کو دور کرنے کے لیے، کیفین کو کم کرنے کی کوشش کریں اور دن میں 3 بار زیادہ کھانے کے بجائے اکثر تھوڑا کھانا کھائیں۔

چکر آنا

بستر سے اٹھتے وقت آپ کو جو چکر آ رہا ہے وہ حمل کی ابتدائی علامات میں سے ایک ہو سکتا ہے۔ خون کے بہاؤ میں اضافہ آپ کے بلڈ پریشر کو متاثر کر سکتا ہے، جس کی وجہ سے آپ ایسا محسوس کر سکتے ہیں۔ اگرچہ ہر بار جب آپ حرکت کرتے ہیں تو ایسا محسوس ہوتا ہے کہ کمرہ گھوم رہا ہے یقیناً اچھا نہیں ہے، لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ یہ تشویش کا باعث نہیں ہے۔

اپھارہ پن محسوس ہونا

اپھارہ حمل کی ابتدائی علامات میں سے ایک ہو سکتا ہے۔ جب آپ توقع کر رہے ہوتے ہیں، تو آپ کے پروجیسٹرون کی سطح آسمان کو چھونے لگتی ہے، جس کی وجہ سے آپ حمل کے بالکل شروع میں بھی خود کو پھولے ہوئے محسوس کرتے ہیں۔ پروجیسٹرون آپ کے ہاضمے کے نظام کو سست کر دیتا ہے، جس سے آپ کے بچے کو کھانے سے زیادہ سے زیادہ غذائی اجزاء حاصل ہوتے ہیں اور آپ کو پھولا ہوا یا اپھارہ پن محسوس ہوتا ہے۔

By Musaddiq    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1703 Views    |    22 Nov 2022

Related Articles

Comments/Ask Question

Read Blog about کہیں آپ ماں تو نہیں بننے والی ہیں۔۔ حاملہ ہونے کی 6 نشانیاں جن سے عورت خود بھی بےخبر ہوتی ہے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (کہیں آپ ماں تو نہیں بننے والی ہیں۔۔ حاملہ ہونے کی 6 نشانیاں جن سے عورت خود بھی بےخبر ہوتی ہے ) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.