زیادہ نمی سے چہرہ بے رونق اور مرجھا جاتا ہے ۔۔ جانیں مون سون موسم میں جلد کی حفاظت کے 6 بہترین طریقے

بارش ہر کسی کو اچھی لگتی ہے، لیکن زیادہ بارش ہمیشہ بہت سی چیزوں کے نقصان کے ساتھ ساتھ جلد کے لیے بھی خرابی کا باعث بنتی ہے۔ اس برسات کے موسم میں، ہم زیادہ تر تیل والی جلد، سیبم، ایکنی اور جلد پر چکنی ساخت کا سامنا کرتے ہیں۔ مگر خوش قسمتی سے ہم گھر بیٹھے بارش کا مزہ لیتے ہوئے ان پریشانیوں سے نجات پا سکتے ہیں۔

جلد کو باقاعدگی سے صاف کریں:

مون سون کے دوران، نمی کی سطح زیادہ ہوتی ہے، جس کی وجہ سے تیل اور پسینہ بڑھ جاتا ہے۔ گندگی، اضافی تیل اور پسینہ کو دور کرنے کے لیے اپنی جلد کو باقاعدگی سے صاف کرنا ضروری ہے۔ ایک نرم کلینزر استعمال کریں جو آپ کی اسکن کے مطابق ہو اور دن میں کم از کم 2 سے 3 بار اپنا چہرہ دھوئے۔

ایکسفولیٹ:

ایکسفولیئشن جلد کے مردہ خلیوں کو ہٹانے میں مدد کرتا ہے اور چھیدوں یعنی مساموں کو بند کرتا ہے، بریک آؤٹ کو روکتا ہے۔ تاہم، ایکسفولیٹ کرتے وقت نرمی سے کام لیں کیونکہ چہرے کو زیادہ رگڑنے سے قدرتی تیل چھین سکتا ہے۔ صحت مند چمک برقرار رکھنے کے لیے ہفتے میں ایک یا دو بار ہلکے اسکرب یا ایکسفولیئٹنگ کلینزر کا استعمال کریں۔

جلد کو موئسچرائز کریں:

موئسچرائزنگ کو نہ چھوڑیں، چاہے آپ کی جلد چکنی ہی کیوں نہ ہو۔ ہلکا پھلکا، چکنائی سے پاک موئسچرائزر کا انتخاب کریں جو آپ کی اسکن کے مطابق ہو۔ موئسچرائزر جلد کی ہائیڈریشن کی سطح کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے اور مون سون کے دوران ایئر کنڈیشنگ یا انڈور ہیٹنگ کی وجہ سے ہونے والی خشکی کو روکتا ہے۔

سورج سے بچیں اور سن اسکرین کا استعمال کریں:

ابر آلود موسم کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ سن اسکرین کو چھوڑ سکتے ہیں۔ یو وی شعاعیں بادلوں کے ذریعے گھس سکتی ہیں اور جلد کو نقصان پہنچا سکتی ہیں۔ ابر آلود دنوں میں بھی، ایس پی ایف 30 یا اس سے زیادہ کا اسپیکٹرم سن اسکرین لگائیں، اور اگر آپ طویل مدت کے لیے باہر ہیں تو ہر چند گھنٹے بعد دوبارہ لگائیں۔

اضافی تیل کو کنٹرول کریں:

مون سون آپ کی جلد کو تیل دار بنا سکتا ہے۔ نمی کو دور کیے بغیر اضافی تیل کو ہٹانے کے لیے تیل جذب کرنے والے شیٹ ماسک یا بلاٹنگ پیپرز کا استعمال کریں۔ مزید برآں، بھاری، چکنائی والی سکن کیئر مصنوعات سے پرہیز کریں اور پانی پر مبنی یا جیل پر مبنی فارمولیشنز کا انتخاب کریں۔

کم سے کم میک اپ کریں:

مون سون کے دوران، کم سے کم میک اپ کا انتخاب کریں کیونکہ بھاری میک اپ کا استعمال آپ کے مساموں میں بھر کر جلد کو خراب کرسکتا ہے ۔ ہلکے وزن والے، واٹر پروف فارمولے استعمال کریں، اور سونے سے پہلے اپنے میک اپ کو اچھی طرح سے ہٹانا یقینی بنائیں۔
یاد رکھیں، ہر ایک کی جلد منفرد ہوتی ہے، اس لیے ضروری ہے کہ آپ اس بات پر توجہ دیں کہ آپ کی جلد مختلف پروڈکٹس کو کیسے ردعمل دیتی ہے اور اس کے مطابق اپنے سکن کیئر روٹین کو ایڈجسٹ کریں۔

Chehry Se Nami Door Karne Ka Tarika

Discover a variety of Beauty and Skin Care articles on our page, including topics like Chehry Se Nami Door Karne Ka Tarika and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chehry Se Nami Door Karne Ka Tarika to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   2205 Views   |   07 Jul 2023
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 15 April 2024)

زیادہ نمی سے چہرہ بے رونق اور مرجھا جاتا ہے ۔۔ جانیں مون سون موسم میں جلد کی حفاظت کے 6 بہترین طریقے

زیادہ نمی سے چہرہ بے رونق اور مرجھا جاتا ہے ۔۔ جانیں مون سون موسم میں جلد کی حفاظت کے 6 بہترین طریقے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ زیادہ نمی سے چہرہ بے رونق اور مرجھا جاتا ہے ۔۔ جانیں مون سون موسم میں جلد کی حفاظت کے 6 بہترین طریقے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔