حالت اتنی خراب تھی کہ کھڑے بھی نہیں ہو سکتا تھا ۔۔ لڑکے نے شادی کا وعدہ کیا تو پھر اسے کیسے نبھایا؟ ہسپتال میں شادی کی انوکھی داستان

Groom Down With Dengue Before Wedding Get Married In Hospital

کہتے ہیں کہ نبھانے والا ہر حال میں نبھا جاتا ہے اور اس کی سب سے اعلیٰ مثال بھارت سے تعلق رکھنے والا ایک 27 سالہ نوجوان ہے۔ جو اپنی شادی کے دن ڈینگی کے بخار میں مبتلا ہسپتال میں نہایت ہی بری حالت میں ایڈمٹ تھا۔

ہوا کچھ یوں کہ شادی سے چار دن پہلے، اویناش شدید بیمار ہو گیا، اور اسے ڈینگی کی تشخیص کے بعد اسے ہسپتال میں بھرتی کردیا گیا۔

شادی ملتوی کرنے کی کوششوں کے باوجود، اویناش کا بخار برقرار رہا، جس نے ان کے والد راجیش کمار کو اور تاخیر پر غور کرنے پر مجبور کیا۔ تاہم، جب انورادھا (دلہن) اور اس کے اہل خانہ اگلے دن اسپتال میں ان سے ملنے گئے، تو انہیں یہ خیال آیا کہ جوڑے کی شادی ابھی بھی اس مبارک دن اسپتال میں ایک مختصر تقریب میں ہوسکتی ہے۔

جس کے بعد انہوں نے ہسپتال انتظامیہ کو درخواست دی، جسے انہوں نے قبول کر لیا کیونکہ اویناش ہائی ڈیپنڈنسی یونٹ میں تھا۔

ایک بینکوئٹ ہال میں ہونے والی شادی کو ہسپتال کی پابندیوں کی پاسداری کرتے ہوئے، ایک کم سے کم جشن تک محدود کرنا پڑا۔ فرید آباد کے اسپتال میں پیشے سے نرس انورادھا نے کبھی اسپتال میں شادی کرنے کا نہیں سوچا تھا۔

شادی کی تقریب 27 نومبر کو میکس ویشالی اسپتال کے میٹنگ ہال میں منعقد ہوئی جس میں صرف 10 شرکاء تھے، جن میں قریبی خاندان اور طبی عملہ شامل تھا۔

اویناش تاحال علاج کے لیے ہسپتال میں موجود ہے، جبکہ ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ چند دنوں میں وہ ٹھیک ہو کر اپنے گھر چلا جائے گا۔

Groom Down With Dengue Before Wedding Get Married In Hospital

Discover a variety of News articles on our page, including topics like Groom Down With Dengue Before Wedding Get Married In Hospital and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Groom Down With Dengue Before Wedding Get Married In Hospital to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In News  |   0 Comments   |   855 Views   |   30 Nov 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 02 March 2024)

حالت اتنی خراب تھی کہ کھڑے بھی نہیں ہو سکتا تھا ۔۔ لڑکے نے شادی کا وعدہ کیا تو پھر اسے کیسے نبھایا؟ ہسپتال میں شادی کی انوکھی داستان

حالت اتنی خراب تھی کہ کھڑے بھی نہیں ہو سکتا تھا ۔۔ لڑکے نے شادی کا وعدہ کیا تو پھر اسے کیسے نبھایا؟ ہسپتال میں شادی کی انوکھی داستان ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ حالت اتنی خراب تھی کہ کھڑے بھی نہیں ہو سکتا تھا ۔۔ لڑکے نے شادی کا وعدہ کیا تو پھر اسے کیسے نبھایا؟ ہسپتال میں شادی کی انوکھی داستان سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔