گوار کی پھلی کو معمولی سمجھ کر نظر انداز نہ کریں ۔۔ جانیں اس سستی پھلی وہ مہنگے فائدے، جو آپ کی صحت کیلیئے بہترین ہیں

کلسٹر پھلیاں، جسے عام طور پر گوار کہا جاتا ہے، ایک قسم کی پھلیاں ہیں جو ہندوستان اور پاکستان میں بہت عام ہیں۔ یہ پتلی، سبز پھلیاں بہت سے گھرانوں میں ایک مقبول سبزی ہے، گوار نہ صرف اس کے مزیدار ذائقے کے لیے بلکہ اس کے متعدد صحت کے فوائد کے لیے بھی قیمتی ہے۔ آئیے آپ کو گوار کی پھلی اور اس کے فوائد کے بارے میں آپ کو بتاتے ہیں۔

گوار کی پھلی کے صحت کے فوائد:

گوار کی پھلیاں کھانے سے کئی صحت کے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

وزن کم کرے: گوار کی پھلی میں فائبر کا زیادہ مواد آپ کو زیادہ دیر تک پیٹ بھرنے، مجموعی کیلوری کی مقدار کو کم کرنے اور وزن کم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

ہاضمہ صحت: گوار کی پھلی میں موجود فائبر قبض کو روکنے اور آنتوں کی باقاعدہ حرکت میں مدد دے کر صحت مند ہاضمہ کو فروغ دیتا ہے۔

بلڈ شوگر کنٹرول: گوار کی پھلی میں کم گلیسیمک انڈیکس ہوتا ہے اور یہ خون میں شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتا ہے، جس سے وہ ذیابیطس کے شکار افراد کے لیے مناسب خوراک کا انتخاب کرتے ہیں۔

دل کی صحت: گوار کی پھلی میں موجود پوٹاشیم بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے اور دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرکے دل کی صحت کو سہارا دیتا ہے۔

ہڈیوں کی صحت: گوار کی پھلی میں وٹامن کے اور کیلشیم ہوتا ہے، یہ دونوں ہڈیوں کو مضبوط اور صحت مند رکھنے کے لیے ضروری ہیں۔

اینٹی آکسیڈینٹ فوائد: گوار کی پھلیوں میں اینٹی آکسیڈنٹ ہوتے ہیں جو خلیوں کو آکسیڈیٹیو نقصان سے بچانے میں مدد کرتے ہیں، ممکنہ طور پر کینسر جیسی دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتے ہیں۔

Gawar Ki Phali Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Gawar Ki Phali Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Gawar Ki Phali Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2189 Views   |   28 Sep 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 16 June 2024)

گوار کی پھلی کو معمولی سمجھ کر نظر انداز نہ کریں ۔۔ جانیں اس سستی پھلی وہ مہنگے فائدے، جو آپ کی صحت کیلیئے بہترین ہیں

گوار کی پھلی کو معمولی سمجھ کر نظر انداز نہ کریں ۔۔ جانیں اس سستی پھلی وہ مہنگے فائدے، جو آپ کی صحت کیلیئے بہترین ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ گوار کی پھلی کو معمولی سمجھ کر نظر انداز نہ کریں ۔۔ جانیں اس سستی پھلی وہ مہنگے فائدے، جو آپ کی صحت کیلیئے بہترین ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔