ہڈیوں سے ٹک ٹک کی آواز آتی ہے اور جوڑوں میں درد رہتا ہے تو۔۔ چند غذائیں جن سے کمزور ہڈیوں کو بھی مضبوط بنایا جاسکتا ہے

انسان کے جسم کا بنیادی حصہ ہڈیاں ہوتی ہیں۔ تمام اعضاء، گوشت اور خون جسم کے ڈھانچے پر ہی موجود ہوتے ہیں اس لئے اگر ہڈیاں کمزور ہوں تو باقی اعضاء بھی اچھی طرح کام نہیں کرپاتے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ چلتے یا اٹھتے بیٹھتے ہڈیوں سے ٹک ٹک کی آواز نہ آئے اور وہ مضبوط رہیں تو ہماری بتائی ہوئی چند غذاؤں کو اپنی خوراک کا حصہ بنالیں۔

دودھ کی مصنوعات

دودھ، دہی اور پنیر جیسی دودھ کی مصنوعات کیلشیم کا بہترین ذریعہ ہیں، جو ہڈیوں کی صحت کے لیے ایک اہم معدنیات ہے۔ یہ وٹامن ڈی سے بھی بھرپور ہوتے ہیں جو کیلشیم جذب کرنے کے لیے ضروری ہے۔

ہرے پتوں والی سبزیاں

سبز پتوں والی سبزیاں جیسے پالک، کالی، کولارڈ ساگ، اور بروکولی کیلشیم، میگنیشیم اور وٹامن K کا بہترین زریعہ ہیں۔ وٹامن K ہڈیوں کی صحت کے لیے اہم ہے کیونکہ یہ ہڈیوں میں کیلشیم کو منظم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

سالمن اور فیٹی فش

فیٹی مچھلی جیسے سالمن، میکریل اور سارڈینز وٹامن ڈی اور اومیگا تھری فیٹی ایسڈ سے بھرپور ہوتی ہیں۔ وٹامن ڈی جسم میں کیلشیم جذب کرنے میں مدد کرتا ہے، اور اومیگا 3 فیٹی ایسڈ میں سوزش کم کرنے کی خصوصیات ہوتی ہیں جو ہڈیوں کی صحت کو فروغ دیتی ہیں۔

گری دار میوے اور بیج

بادام، چیا کے بیج، فلیکسیڈ، اور تل کے بیجوں میں کیلشیم، میگنیشیم اور دیگر معدنیات زیادہ ہوتے ہیں جو ہڈیوں کی صحت کو بہتر بنانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

فورٹیفائیڈ فوڈز:

بہت سی غذائیں جیسے اناج اور پودوں پر مبنی دودھ کے متبادل، کیلشیم اور وٹامن ڈی کی بڑی مقدار اپنے اندر رکھتے ہیں اور یہ ہڈیوں کے لئے فائدہ مند بھی ہوتے ہیں خاص طور پر ان افراد کے لیے جو لییکٹوز کو ہضم نہیں کرپاتے یا صرف سبزی خور ہوتے ہیں۔

پروٹین کے ذرائع

پروٹین سے بھرپور غذائیں، جیسے دبلا گوشت، مرغی، پھلیاں، دال اور توفو، ہڈیوں کی کثافت اور ہڈیوں کی مجموعی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری امینو ایسڈ فراہم کرتے ہیں۔

Foods For Healthy Bones

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Foods For Healthy Bones and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Foods For Healthy Bones to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   6186 Views   |   10 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 19 May 2024)

ہڈیوں سے ٹک ٹک کی آواز آتی ہے اور جوڑوں میں درد رہتا ہے تو۔۔ چند غذائیں جن سے کمزور ہڈیوں کو بھی مضبوط بنایا جاسکتا ہے

ہڈیوں سے ٹک ٹک کی آواز آتی ہے اور جوڑوں میں درد رہتا ہے تو۔۔ چند غذائیں جن سے کمزور ہڈیوں کو بھی مضبوط بنایا جاسکتا ہے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ ہڈیوں سے ٹک ٹک کی آواز آتی ہے اور جوڑوں میں درد رہتا ہے تو۔۔ چند غذائیں جن سے کمزور ہڈیوں کو بھی مضبوط بنایا جاسکتا ہے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔