گردے میں پتھری کی وجہ سے پیشاب میں تکلیف ہوتی ہے تو۔۔ چند غذائیں جن کا استعمال گردے میں پتھری بننے کا خطرہ بڑھا دیتی ہیں

گردے میں پتھری کا درد کافی تکلیف دہ ہوتا ہے۔ اکثر اس تکلیف کا شکار لوگوں کو روز مرہ کے کام کرنے میں بھی مشکل ہوتی ہے۔ اس آرٹیکل میں آپ کو حالیہ تحقیق کے مطابق چند ایسی غذاؤں کے بارے میں بتایا جائے گا جو ان پتھریوں کی وجہ بنتی ہیں تاکہ آپ گردوں کی تکلیف سے کسی حد تک خود کو بچا سکیں۔

مشہور طبی ویب سائٹ ’فرنٹیئرز نیوٹریشن‘ میں شائع ہونے والی تحقیق کے مطابق امریکی ماہرین نے 28 ہزار سے زائد افراد پر 11 سال تک تحقیق کی جس کے نتائج سے معلوم ہوا کہ اپنی غذائیت کا 25 فیصد سے زیادہ حصہ میٹھی چیزیں کھانے اور پینے والے افراد کے گردوں میں پتھری پیدا ہونے کے امکانات 88 فیصد تک بڑھ جاتے ہیں۔

گردے کی پتھری اس وقت بنتی ہے جب پیشاب میں کچھ معدنیات اور نمکیات مل کر چپک جاتے ہیں، جس سے چھوٹے، سخت پتھر بنتے ہیں ان کا پیشاب کی نالی سے گزرنا تکلیف دہ ہو سکتا ہے۔ اگرچہ گردے کی پتھری کی وجوہات ہر شخص میں مختلف ہو سکتی ہیں، لیکن بعض غذائیں اور غذائی عادات گردے کی پتھری بننے کے بڑھتے ہوئے خطرے سے وابستہ ہیں۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ انفرادی حساسیت بھی ایک کردار ادا کر سکتی ہے۔

آکسالیٹ سے بھرپور غذائیںت

آکسالیٹ ایک ایسا مرکب ہے جو کچھ کھانوں میں پایا جاتا ہے یہ پیشاب میں کیلشیم کے ساتھ جڑ کر پتھری بناتا ہے۔ آکسیلیٹ سے بھرپور کھانوں میں پالک، چقندر، چقندر کا ساگ، شکرقندی، بھنڈی، گری دار میوے (جیسے بادام اور کاجو)، چائے اور چاکلیٹ وغیرہ شامل ہیں۔

نمک کی زیادہ مقدار

سوڈیم یا نمک کی زیادہ مقدار پیشاب میں کیلشیم کی مقدار کو بڑھا سکتی ہے، جو گردے میں پتھری بناتا ہے۔ پروسیسرڈ فوڈز، فاسٹ فوڈ، ڈبہ بند سوپ، اور نمکین نمکین زیادہ سوڈیم کی مقدار کے عام ذرائع ہیں۔

جانوروں کے گوشت سے ملنے والا پروٹین

ایسی غذائیں جن میں جانوروں کا گوشت اور پروٹین پروٹین کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، خاص طور پر سرخ گوشت وغیرہ وہ غذائیں یورک ایسڈ اور کیلشیم کے اخراج میں اضافہ کا باعث بن سکتی ہیں۔ یہ دونوں چیزیں گردے میں پتھری پیدا کرسکتی ہیں۔

پانی کا کم استعمال

پانی کم پینے کے نتیجے میں پیشاب گاڑھا ہو سکتا ہے، جس سے گردے میں پتھری بننے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ پتھری کو روکنے کے لیے مناسب طریقے سے ہائیڈریٹ رہنا ضروری ہے۔

شوگر اور ہائی فریکٹوز کارن سیرپ

زیادہ چینی اور زیادہ فروکٹوز کارن سیرپ پیشاب میں کیلشیم کے اخراج میں اضافہ کا باعث بن سکتا ہے، جو ممکنہ طور پر پتھری کی پیداوار بڑھا سکتا ہے۔

کیلشیم سے بھرپور غذائیں

اگرچہ ہڈیوں کی صحت کے لیے کیلشیم اہم ہے، لیکن ضرورت سے زیادہ استعمال (خاص طور پر سپلیمنٹس کی صورت میں) دوسرے غذائی اجزاء کے ساتھ مل کر گردے میں پتھری پیدا کرسکتا ہے۔ بہتر ہے کہ کیلشئیم قدرتی غذاؤں سے حاصل کیا جائے۔

وٹامن سی سپلیمنٹس

وٹامن سی (ایسکوربک ایسڈ) کی بڑی مقداروں کو جسم میں آکسالیٹ میں میٹابولائز کیا جا سکتا ہے، جس سے ممکنہ طور پر کیلشیم آکسیلیٹ پتھری بننے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔

کولا اور کیفین

کچھ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ کولا اور دیگر کیفین والے مشروبات ان میں کیفین اور فاسفورک ایسڈ کے مواد کی وجہ سے گردے کی پتھری کے زیادہ خطرات ہوسکتے ہیں۔

Foods Cause Kidney Stones

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Foods Cause Kidney Stones and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Foods Cause Kidney Stones to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   1271 Views   |   10 Aug 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 25 February 2024)

گردے میں پتھری کی وجہ سے پیشاب میں تکلیف ہوتی ہے تو۔۔ چند غذائیں جن کا استعمال گردے میں پتھری بننے کا خطرہ بڑھا دیتی ہیں

گردے میں پتھری کی وجہ سے پیشاب میں تکلیف ہوتی ہے تو۔۔ چند غذائیں جن کا استعمال گردے میں پتھری بننے کا خطرہ بڑھا دیتی ہیں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ گردے میں پتھری کی وجہ سے پیشاب میں تکلیف ہوتی ہے تو۔۔ چند غذائیں جن کا استعمال گردے میں پتھری بننے کا خطرہ بڑھا دیتی ہیں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔