جوان اور حسین بننا چاہتے ہیں تو دیسی گھی لگائیں ۔۔ دیسی گھی صحت کے فائدوں کے ساتھ حسن کے نکھار میں بھی کارآمد

جلد کو خوبصورت بناتا ہے:

گھی جتنا صحت کے لیے فائدہ مند ہے، جلد کے لیے بھی اتنا ہی مفید ہے۔ جلد پر گھی کے استعمال سے جلد سے متعلق کئی مسائل سے نجات مل جائے گی۔ گھی میں توانائی، وٹامن اے، کیلوریز وغیرہ کی خصوصیات ہیں، ہم رات کو سوتے وقت نائٹ کریم استعمال کرتے ہیں۔ البتہ چہرے پر خشکی آجاتی ہے۔ اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ گائے کے دودھ سے بنا گھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اسے اپنے چہرے پر لگائیں تو گھی آپ کی جلد کو کئی طریقوں سے ٹھیک کر دے گا۔ اس کے علاوہ چہرے پر قدرتی چمک بھی آئے گی۔ آئیے جانتے ہیں کہ دیسی گھی جلد کے لیے کتنا فائدہ مند ہے۔

پھٹے ہوئے ہونٹوں کوچکنا کردیتا ہے:

پھٹے ہونٹوں کے مسئلے کو دور کرنے میں گھی فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ گرمیوں میں گرم ہوا کی وجہ سے اکثر ہونٹ پھٹ جاتے ہیں۔ سردیوں میں پھٹے ہونٹ ایک عام مسئلہ ہے۔ اس سے نجات کے لیے رات کو سونے سے پہلے ہونٹوں پر گھی لگائیں۔ دن کے وقت بھی ہونٹوں پر گھی لگا سکتے ہیں۔

سورج کی تپش سے جلنے کا علاج:

زیادہ گرمی میں رہنے سے جلد پر سن برن کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ رات کو سونے سے پہلے چہرے کو فیس واش سے صاف کریں اور جلی ہوئی جلد پر گھی لگائیں اور ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ گھی کے مستقل استعمال سے سن برن کے نشانات ختم ہو جائیں گے۔

خشکی کو دور کرتا ہے:

سردیوں کے آغاز کے ساتھ ہی جلد خشک اور بے جان محسوس ہونے لگتی ہے۔ جلد پر چمک لانے کے لیے رات کو سونے سے پہلے روئی کی بال بنا کر اس کی مدد سے جلد پر گھی کا استعمال کریں۔ زیادہ تر خشکی صرف ایک ہی استعمال سے دور ہو جائے گی۔ اگر خشکی دور نہیں ہوتی ہے تو آپ یہ طریقہ دوبارہ آزما سکتے ہیں۔ جن کی جلد بہت زیادہ خشک ہوتی ہے وہ ہفتے میں ایک بار اپنے چہرے پر گھی لگائیں خاص طور پر سردیوں میں۔

چہرے کے سیاہ دھبے دور کرے:

اگر آپ کو سیاہ دھبوں کا مسئلہ ہے تو رات کو گھی کے استعمال سے آپ اس مسئلے سے ہمیشہ کے لیے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔ آپ گھی کو نائٹ کریم کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ آہستہ آہستہ دھبے ختم ہو جائیں گے۔ اس کے علاوہ جہاں جلد پر خارش، سرخ یا چھالے ہوں وہاں گھی لگائیں۔ یہ ایک ریلیف ہو جائے گا.

سُوجن:

اگر جسم کے کسی حصے میں سوجن ہو تو رات کو سونے سے پہلے اس جگہ گھی لگائیں۔ اگلے دن اس جگہ کو دھو کر سوتی کپڑے سے صاف کریں۔ بہت سے لوگوں کے چہرے پر سوجن بھی ہے۔ انہیں چہرے پر لگایا جا سکتا ہے۔

چہرے کی جھریوں کا خاتمہ:

گھی اینٹی ایجنگ خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ چہرے پر گھی سے مساج کرنے کے بعد اسے 15 سے 20 منٹ تک چہرے پر لگا رہنے دیں۔ پھر اسے روئی سے صاف کریں۔ یہ باریک لکیروں اور جھریوں کو دور کرنے میں مدد کرے گا۔ گھی میں موجود وٹامن ای جلد کو جوان اور چمکدار اثر دیتا ہے۔ لچک کو ختم کرکے جلد کو سخت کرتا ہے۔

By Afshan  |   In Beauty and Skin Care  |   0 Comments   |   778 Views   |   19 Oct 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about جوان اور حسین بننا چاہتے ہیں تو دیسی گھی لگائیں ۔۔ دیسی گھی صحت کے فائدوں کے ساتھ حسن کے نکھار میں بھی کارآمد and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find ( جوان اور حسین بننا چاہتے ہیں تو دیسی گھی لگائیں ۔۔ دیسی گھی صحت کے فائدوں کے ساتھ حسن کے نکھار میں بھی کارآمد) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.