دانتوں میں درد ہے یا کیڑا لگ رہا ہے؟ بس اس ایک چیز کو پانی میں ملا کر استعمال کریں اور پائیں دانتوں کی تکلیف اور مسائل سے چھٹکارہ

کیویٹی جسے دانتوں کی خرابی بھی کہا جاتا ہے، ایک سوراخ ہے جو آپ کے دانت میں بنتا ہے۔ یہ چھوٹے پن سے شروع ہوتی ہے اور جب اس کا علاج نہ کیا جائے تو آہستہ آہستہ بڑی ہو جاتی ہے۔ چونکہ یہ شروع میں درد کا باعث نہیں بنتی ہیں، اس لیے یہ سمجھنا مشکل ہوجاتا ہے کہ کوئی مسئلہ موجود ہے۔ دانتوں کی باقاعدہ تقرری دانتوں کی خرابی کا جلد پتہ لگا سکتی ہے۔

کیویٹی یعنی (دانتوں میں کیڑا لگنا، سوراخ ہونا، سڑنا) اور دانتوں کی خرابی دنیا میں سب سے عام صحت کے مسئلہ ہے۔ اور یہ ہر عمر کے فرد کو ہو سکتا ہے بشمول بچوں کے۔ اسلیئے اسے ابتدائی طور پر ہی روک دینا بہتر ہے تا کہ آگے جا کے مسئلہ بڑا نہ ہوجائے کیونکہ یہ پھر دانت نکالنے کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

آج ہم آپ کے لیئے لائے ہیں ایک ایسا آسان طریقہ جس سے آپ کے دانتوں کے کئی مسائل حل ہوسکتے ہیں جیسے کہ درد، سوجن، کیڑا لگنا یا دانت کا خراب ہونا۔ تو آئیے جانتے ہیں وہ کیا ہے

دانتوں کی تکلیف اور مسائل کا بہترین حل:

اس کا طریقہ نہایت ہی آسان اور آپ کے گھر میں موجود اشیاء سے ممکن ہے بس آپ کو کرنا یہ ہے کہ؛

ایک کپ سادے پانی میں ½ چمچ اوریگانو (جو عموماً پیزا میں اوپر سے ڈالا جاتا ہے) اور 2 چٹکی پسی ہوئی لانگ کا پاؤڈر ڈال کر ملائیں، اب اس پانی کو 1 سے 2 منٹ منہ میں رکھ کے چاروں طرف اچھی طرح سے گھمائیں اور پھر کلی کر لیں۔
اس عمل کو دن میں دو بار کریں، اس سے آپ کے دانتوں کی سڑن، سوجن، درد یا دانتوں میں کیڑا لگنا جیسے جو بھی مسائل آپ کو درپیش ہیں ان شاء اللّٰہ ٹھیک ہوجائیں گے۔

Danton Ke Dard Ka Ilaj

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Danton Ke Dard Ka Ilaj and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Danton Ke Dard Ka Ilaj to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2375 Views   |   27 Oct 2022
About the Author:

Salwa is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 February 2024)

دانتوں میں درد ہے یا کیڑا لگ رہا ہے؟ بس اس ایک چیز کو پانی میں ملا کر استعمال کریں اور پائیں دانتوں کی تکلیف اور مسائل سے چھٹکارہ

دانتوں میں درد ہے یا کیڑا لگ رہا ہے؟ بس اس ایک چیز کو پانی میں ملا کر استعمال کریں اور پائیں دانتوں کی تکلیف اور مسائل سے چھٹکارہ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دانتوں میں درد ہے یا کیڑا لگ رہا ہے؟ بس اس ایک چیز کو پانی میں ملا کر استعمال کریں اور پائیں دانتوں کی تکلیف اور مسائل سے چھٹکارہ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔