کارن آئل میں پکا کھانا آپ کی صحت کے لئے مضرثابت ہوسکتا ہے ۔۔ اس میں پکے کھانے آپ کوکس بیماری میں مبتلا کرسکتے ہیں؟

آج کل کوکنگ آئل بھی کئی طرح کے آگئے ہیں ۔ پرانے زمانے میں ایک سرسوں کا تیل ہوتا تھا جسے پکانے میں بھی استعمال کر لیا جاتا تھا، اسی سے سر کی مالش بھی ہو جاتی تھی اور اسی سے جسم کی مالش بھی کرلی جاتی تھی۔ اب نیا زمانہ آگیا، ہر چیز میں ورائٹی کا دور ہے، پکانے کے تیل میں بھی لوگوں کو ورائٹی چاہیے ہوتی ہے۔ کوئی کنولا آئل استعمال کرتا ہے، کوئی زیتون اور کوئی کارن آئل۔ اس کے علاوہ بھی مختلف قسمیں ہیں جو کہ کوکنگ آئل کو منفرد بنانے کے لئے مارکیٹ میں آگئی ہیں۔ یہاں ہم کارن آئل یعنی مکئی کے تیل کی بات کریں گے۔
مکئی کا تیل سبزیوں کا تیل ہے جو کھانا پکانے میں ہم اکثر استعمال کرتے ہیں۔ مکئی کا تیل پیدا کرنے کے لیے مکئی کو ریفائننگ کے پیچیدہ عمل سے گزرنا پڑتا ہے۔ تیل کی تیاری کا یہ عمل مکئی کے تیل کو کئی طریقوں سے فائدہ مند بناتا ہے۔ اس تیل کا باقاعدگی سے استعمال آنکھوں کے مسائل، ہائی کولیسٹرول اور سوزش جیسے مسائل سے نجات دلا سکتا ہے۔ لیکن صحت کے حوالے سے جہاں اس کے فائدے ہیں وہیں اس کے کچھ نقصانات بھی ہیں۔ جو کہ لوگوں کو معلوم ہونا ضروری ہیں۔ تاکہ وہ ان نقصانات کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنے لئے کوکنگ آئل کا انتخاب کر سکے۔

مکئی کے تیل کے مضر اثرات:

مکئی کے تیل کے جہاں فوائد ہیں وہیں مضراثرات بھی ہیں۔ مکئی کا تیل آپ کے لیے کیوں برا ہے؟ مکئی کے تیل اور اسی طرح کے سبزیوں کے تیل کا بنیادی مسئلہ یہ ہے کہ ان میں اومیگا 6 فیٹی ایسڈز زیادہ ہوتے ہیں ۔
اگرچہ ایک صحت مند غذا میں کچھ اومیگا 6 چربی شامل ہوتی ہے، جو کہ ایک قسم کی پولی ان سیچوریٹڈ چکنائی ہوتی ہے، بہت سے لوگ ان میں سے بہت زیادہ چکنائی کا استعمال کرتے ہیں کیونکہ وہ پراسیس شدہ کھانوں میں بہت زیادہ پائے جاتے ہیں (چیزیں جیسے سلاد ڈریسنگ، منجمد کھانے، سینکا ہوا سامان وغیرہ۔ )۔
کسی کی خوراک میں اومیگا 6 اور اومیگا 3 فیٹی ایسڈز کا عدم توازن ، یعنی بہت زیادہ اومیگا 6 اور اومیگا 3 کم، سوزش سے متعلق مسائل میں حصہ ڈال سکتے ہیں ۔ اس بات کے شواہد موجود ہیں کہ اومیگا 6 کا زیادہ استعمال میٹابولک سنڈروم، موٹاپا، قلبی امراض، بعض علمی عوارض اور یہاں تک کہ کینسر کی بعض اقسام کا خطرہ بڑھا سکتا ہے ۔

دل کی صحت:

مکئی کے تیل میں مونوان سیچوریٹڈ اور پولی ان سیچوریٹڈ چکنائی موجود ہو سکتی ہے۔ اس میں اومیگا 6 اور اومیگا 3 کے درمیان توازن بگڑ جاتا ہے، اوراس تیل میں چربی بہت زیادہ ہو سکتی ہے۔ ایک چمچ آپ کے یومیہ چکنائی کے 20 فیصد سے زیادہ پر مشتمل ہوسکتا ہے۔ یہ کچھ لوگوں کے لیے کولیسٹرول کے مسائل پیدا کر سکتا ہے جو زیادہ مقدار میں استعمال کرتے ہیں، خاص طور پر وہ لوگ جو پہلے سے ہی قلبی مسائل سے دوچار ہیں۔

کینسر:

ضروری فیٹی ایسڈز جیسے اومیگا 3 اور اومیگا 6 ناقابل یقین حد تک اہم ہو سکتے ہیں اور انہیں کسی کی خوراک میں شامل کیا جانا چاہیے کیونکہ جسم انہیں خود پیدا نہیں کر سکتا۔ تکنیکی طور پر، انہیں 1:1 کے تناسب میں استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔ تاہم، گزشتہ چند سالوں میں، مغربی خوراک میں تناسب کو بڑی حد تک تبدیلکر دیا گیا ہے، جس سے یہ تقریباً 20:1 ہو گیا ہے۔ مختلف تحقیقی اداروں کی رپورٹ سے یہ نتیجہ اخذ کیا گیا ہےکہ اومیگا 3 کے مقابلے میں بہت زیادہ اومیگا 6 دائمی سوزش کو جنم دے سکتا ہے، جو مزید مختلف قسم کے کینسر کا سبب بن سکتا ہے۔

زہریلا:

زرعی طریقوں میں جڑی بوٹیوں اور کیڑے مار ادویات کے استعمال کی اعلی سطح کی وجہ سے، اور مختلف ممالک جہاں مکئی کا تیل پیدا کیا جا سکتا ہے، وہاں اس تیل میں زہریلا ہونے کا امکان ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کے جگر اور گردوں کےلئے خطرناک ثابت ہو سکتا ہے۔ جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، یہ جاننا ضروری ہے کہ آپ کا مکئی کا تیل کہاں سے آتا ہے۔

موٹاپا:

مکئی کے تیل کے کچھ صحت کے فوائد ہو سکتے ہیں، لیکن اس میں کیلوریز بھی بہت زیادہ ہو سکتی ہیں (120 فی چمچ سے زیادہ، اس کے مقابلے میں 40 فی چمچ زیتون کا تیل )۔ نتیجے کے طور پر، اس تیل کا زیادہ استعمال آپ کی روزانہ کیلوری کی مقدار کو نمایاں طور پر بڑھا سکتا ہے، اور ہو سکتا ہے کہ آپ کو اس کا احساس تک نہ ہو، اس کی وجہ سے آپ کا وزن بڑھ سکتا ہے جس کا آپ کو اندازہ نہیں ہوگا۔

Corn Oil Ke Nuqsanat

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Corn Oil Ke Nuqsanat and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Corn Oil Ke Nuqsanat to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2026 Views   |   02 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 03 March 2024)

کارن آئل میں پکا کھانا آپ کی صحت کے لئے مضرثابت ہوسکتا ہے ۔۔ اس میں پکے کھانے آپ کوکس بیماری میں مبتلا کرسکتے ہیں؟

کارن آئل میں پکا کھانا آپ کی صحت کے لئے مضرثابت ہوسکتا ہے ۔۔ اس میں پکے کھانے آپ کوکس بیماری میں مبتلا کرسکتے ہیں؟ ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ کارن آئل میں پکا کھانا آپ کی صحت کے لئے مضرثابت ہوسکتا ہے ۔۔ اس میں پکے کھانے آپ کوکس بیماری میں مبتلا کرسکتے ہیں؟ سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔