امبا ہلدی کیا ہے؟ جانیں سردیوں میں امبا ہلدی کے استعمال کے کچھ ایسے صحت بخش فوائد، جن سے شاید آپ واقف نہ ہوں

Amba Haldi Ke Fayde

ہلدی، طویل عرصے سے آیوروید اور کھانا پکانے کے لیئے استعمال ہورہی ہے۔ لیکن، کیا آپ نے امبا ہلدی کے بارے میں سنا ہے؟ یہ عام ہلدی سے کچھ زیادہ فائدہ مند ہے۔ سردیوں میں امبا ہلدی کے استعمال کے کچھ ایسے صحت سے متعلق فوائد ہیں جن سے شاید آپ واقف نہ ہوں۔ تو آئیے ہلدی کی بنیادی باتوں کے بارے میں جانتے ہیں۔

امبا ہلدی کیا ہے؟

امبا ہلدی، جسے مینگو جنجر بھی کہا جاتا ہے، آپ کی باقاعدہ ہلدی کا ٹربو چارجڈ ورژن ہے۔ یہ تھوڑی سی ادرک کی طرح لگتی ہے لیکن ذائقہ اور خوشبو میں منفرد ہوتی ہے۔

سُوجن؟ اب اور نہیں:

جوڑوں کے درد کو الوداع کہو اور زخموں کے تیزی سے بھرنے کو سلام! امبا ہلدی کی سوزش کی طاقتیں دائمی بیماریوں کے خلاف آپ کا خفیہ ہتھیار ہو سکتی ہیں۔ ماہر غذائیت لونیت بتاتے ہیں، یہ سوزش اور آکسیڈیٹیو تناؤ کو کم کرتا ہے۔ اس سے جوڑوں کے درد اور سوجن کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

قوت مدافعت میں اضافہ:

کیا موسم سرما کے بیکٹیریا آپ کی قوت مدافعت کو کمزور کر رہے ہیں؟ تو بچاؤ کے لیے امبا ہلدی موجود ہے، اینٹی الرجک خصوصیات کے ساتھ جو انکا مقابلہ کرتی ہے، یہ عام سردی اور پریشان کن کھانسی کے خلاف آپ کی ڈھال ہے۔ موسم سرما میں اسکا استعمال لازمی کریں۔

گیس کی تکلیف سے بدہضمی تک:

پیٹ میں درد یا کھنچاؤ ہے؟ امبا ہلدی اسکا کا حل ہے۔ گیس کی تکلیف سے بدہضمی تک، یہ آپ کے ہاضمے کو مضبوط رکھتی ہے۔ ایک خوش پیٹ آپ کے خوش رہنے کے برابر ہے۔

درد دور ہوجائیں گے:

دائمی درد؟ اب نہیں! امبا ہلدی میں ضروری تیل اور کرکومین درد کو الوداع کرنے کی طاقت ہوتی ہے۔ بس اسے اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کریں اور فائدہ اٹھائیں۔

کولیسٹرول کنٹرول کرے:

کولیسٹرول کی سطح سے پریشان ہیں؟ امبا ہلدی آپ کی مدد کو تیار ہے! اس کا عرق آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ ماہر غذائیت لونیت بترا کے مطابق، ہلدی کے عرق کا کولیسٹرول کی سطح پر ممکنہ اثر پڑتا ہے، جس کی وجہ آنتوں میں کولیسٹرول کی مقدار میں کمی اور جگر میں کولیسٹرول کو بائل ایسڈ میں تبدیل کرنا ہو سکتا ہے۔

Amba Haldi Ke Fayde

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Amba Haldi Ke Fayde and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Amba Haldi Ke Fayde to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Salwa Noor  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   14483 Views   |   14 Dec 2023
About the Author:

Salwa Noor is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Salwa Noor is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 18 April 2024)

امبا ہلدی کیا ہے؟ جانیں سردیوں میں امبا ہلدی کے استعمال کے کچھ ایسے صحت بخش فوائد، جن سے شاید آپ واقف نہ ہوں

امبا ہلدی کیا ہے؟ جانیں سردیوں میں امبا ہلدی کے استعمال کے کچھ ایسے صحت بخش فوائد، جن سے شاید آپ واقف نہ ہوں ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ امبا ہلدی کیا ہے؟ جانیں سردیوں میں امبا ہلدی کے استعمال کے کچھ ایسے صحت بخش فوائد، جن سے شاید آپ واقف نہ ہوں سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔