چیا سیڈز اور تخم ملنگا میں زیادہ بہتر کون سے بیج ہیں؟ جانیں گرمی کے موسم میں چیا سیڈز استعمال کرنے کا طریقہ اور ان کے 5 زبردست فائدے

عام طور پر لوگ چیا سیڈز کو تخم ملنگا سمجھتے ہیں۔ سوشل میڈیا پر اکثر ڈائیٹنگ کرنے والی خواتین تخم ملنگا اور چیا سیڈز میں فرق کے بارے میں پوچھتی ہیں۔ چیا سیڈز کو اردو میں تخم شربتی کہتے ہیں جبکہ بیسل سیڈز کو اردو زبان میں تخم ملنگا کہا جاتا ہے۔ اگرچہ یہ دونوں بیج ہی صحت کے لئے مفید ہیں مگر چیا سیڈز زیادہ فائدے مند ہے۔ اس آرٹیکل میں آپ کو چیا سیڈز کے بارے میں تفصیل سے آگاہ کیا جائے گا۔

چیا کے بیج غذائیت کا ایک پاور ہاؤس ہیں جس میں بہت سے ضروری غذائی اجزاء موجود ہیں۔ ایک اونس (28 گرام) چیا سیڈز کی سرونگ میں، 138 کیلوریز، 4.7 گرام پروٹین، اور 8.6 گرام چربی کے علاوہ اومیگا 3 فیٹی ایسڈ، 12.3 گرام کاربوہائیڈریٹ، ریشہ 10.6 گرام بھی پایا جاتا ہے۔ چیا کے بیج کیلشیم کا ایک بہترین ذریعہ ہیں۔ چیا سیڈز میں 177 ملی گرام کیلشیم، 1.6 ملی گرام آئرن اور 95 ملی گرام میگنیشیم پایا جاتا ہے۔

گرمیوں میں چیا سیڈز کے فائدے

چیا سیڈزغذائیت سے بھرپور سپر فوڈ ہیں جنھیں گرمیوں میں کھانے سے یہ ٥ فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

ہائیڈریشن

چیا کے بیجوں میں پانی جذب کرنے اور جیل جیسا مادہ بنانے کی قابل ذکر صلاحیت ہے۔ انھیں استعمال کرنے سے یہ جسم میں نمی برقرار رکھنے میں مدد کر سکتے ہیں، گرمی کے گرم دنوں میں آپ کو ہائیڈریٹ رکھتے ہیں۔

توانائی میں اضافہ

چیا کے بیج پروٹین، صحت مند چکنائی اور غذائی ریشہ جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں۔ یہ غذائی اجزاء ایک پائیدار توانائی کا ذریعہ فراہم کرتے ہیں، جس سے آپ کو دن بھر متحرک رہنے میں مدد ملتی ہے۔ اپنے ناشتے یا ناشتے میں چیا کے بیجوں کو شامل کرنے سے آپ کو قدرتی توانائی ملتی ہے، جو خاص طور پر گرمیوں کی سرگرمیوں اور بیرونی ورزش کے دوران مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔

بھرپور غذائی اجزاء

: چھوٹے سائز کے باوجود چیا کے بیج ضروری غذائی اجزاء سے بھرے ہوتے ہیں۔ وہ اومیگا 3 فیٹی ایسڈز کا ایک بہترین ذریعہ ہیں، جو دماغ کی صحت کو تقویت بخشتی ہے اور سوزش کو کم کر سکتے ہیں۔ چیا کے بیج اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز اور کیلشیم، میگنیشیم اور آئرن جیسے معدنیات سے بھی بھرپور ہوتے ہیں، جو مجموعی طور پر تندرستی اور صحت مند مدافعتی نظام کو فروغ دیتے ہیں۔

ہاضمہ بہتر کرتا ہے

چیا کے بیجوں میں موجود فائبر کی مقدار صحت مند ہاضمہ کو فروغ دیتی ہے اور قبض کو روکتی ہے۔ گرمیوں کے دوران، جب لوگ زیادہ تازہ پھل اور سبزیاں کھاتے ہیں، تو چیا کے بیجوں کو ان شامل کرنا آپ کے ہاضمے کی صحت کو مزید بہتر بنا سکتا ہے۔ چیا کے بیجوں میں موجود فائبر پیٹ بھرا ہونے کے احساس کو بھی فروغ دیتا ہے، جو وزن کو کنٹرول کرنے اور بھوک کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

جلد کی صحت

چیا کے بیج اینٹی آکسیڈنٹس کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ ان میں موجود وٹامن ای، جو سورج کی روشنی کی وجہ سے ہونے والے آکسیڈیٹیو تناؤ سے جلد کو بچانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ چیا کے بیجوں کا استعمال گرمیوں کے موسم میں صحت مند جلد کو برقرار رکھنے میں معاون ثابت ہو سکتا ہے۔ ان کی ہائیڈریٹنگ خصوصیات جلد کی خشکی کو روکنے اور آپ کی جلد کو نمی فراہم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

استعمال کا طریقہ

چیا سیڈز کو استعمال کرنے کے لئے ایک چمچ بیج کو دھو کر پانی میں بھگو دیں۔ انھیں پانی کے ساتھ یوں بھی پیا جاسکتا ہے یا لیموں کا رس اور شہد ملا کر پی سکتے ہیں۔ ملک شیک یا اسموتھی کے علاوہ کٹے ہوئے پھلوں کے اوپر چھڑک کر بھی کھا سکتے ہیں۔

Chia Seeds Benefits In Urdu

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Chia Seeds Benefits In Urdu and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chia Seeds Benefits In Urdu to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Khush Bakht  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   7697 Views   |   18 Jul 2023
About the Author:

Khush Bakht is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Khush Bakht is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 22 May 2024)

چیا سیڈز اور تخم ملنگا میں زیادہ بہتر کون سے بیج ہیں؟ جانیں گرمی کے موسم میں چیا سیڈز استعمال کرنے کا طریقہ اور ان کے 5 زبردست فائدے

چیا سیڈز اور تخم ملنگا میں زیادہ بہتر کون سے بیج ہیں؟ جانیں گرمی کے موسم میں چیا سیڈز استعمال کرنے کا طریقہ اور ان کے 5 زبردست فائدے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ چیا سیڈز اور تخم ملنگا میں زیادہ بہتر کون سے بیج ہیں؟ جانیں گرمی کے موسم میں چیا سیڈز استعمال کرنے کا طریقہ اور ان کے 5 زبردست فائدے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔