چیری کا جوس ! 633 افراد پر ریسرچ کی گئی تو انکشاف ہوا کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

چیری کا جوس ایک مقبول اور مزیدار مشروب ہے جس میں صحت کے کئی طرح کے فوائد شامل ہیں، جن میں مدافعتی نظام کو بڑھانا، یادداشت کو بہتر بنانا اور نیند میں مدد ملتی ہے۔ چیری کے جوس کے کپ سرونگ میں شامل ہیں:
159 کیلوریز
33 گرام شکر
قدرتی طور پر ہونے والی شکر
کچھ منرلز جیسے کیلشیم اور پوٹاشیم

چیری کے جوس کے فوائد:۔

1۔ گاؤٹ کی علامات

گاؤٹ گٹھیا کی ایک قسم ہے جو عام طور پر ایک وقت میں ایک جوڑ کو متاثر کرتی ہے۔ اس سے درد، سوجن اورسرخی ہوتی ہے۔ ایک مطالعہ سے معلوم ہوا کہ گاؤٹ میں مبتلا 633 افراد پر ریسرچ کی گئی تو انکشاف ہوا کہ جو لوگ چیری یا چیری کا جوس پیتے ہیں ان میں بار بار گاؤٹ کے حملوں کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ محققین کا خیال تھا کہ اس کی وجہ پھلوں میں موجود اینتھوسیاننز ہو سکتے ہیں۔

2۔ اینٹی آکسیڈنٹس کی موجودگی

اینتھو سیاننزاینٹی آکسیڈینٹ ہیں ۔ اینٹی آکسیڈینٹ ایسے مادے ہیں جو خلیوں کو پہنچنے والے کچھ قسم کے نقصان کو روکنے یا کم کرنے کے قابل ہوسکتے ہیں۔ فری ریڈیکلز کہلانے والے ذرات اس نقصان کا باعث بنتے ہیں۔ فری ریڈیکلز کی تخلیق اس وقت ہوتی ہے جب کوئی شخص کھاتا ہے یا ورزش کرتا ہے۔ وہ ماحول سے فضائی آلودگی کے نتیجے میں بھی پیدا ہو سکتے ہیں۔ فری ریڈیکلز سیلز کو نقصان پہنچاتے ہیں، جو کینسر اور ذیابیطس جیسی بیماریوں کے لیے خطرے کا عنصر ہے ۔

3۔ طاقتورمدافعتی نظام

قدرتی ذرائع سے حاصل ہونے والے اینتھوسیان میں اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہوسکتی ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ چھوٹے جراثیم کا خاتمہ کرتے ہیں۔ جیسے بیکٹیریا، جو بیماری کا سبب بنتے ہیں۔ ماہرین کہتے ہیں کہ چیری میں موجود اینتھوسیانز بیکٹیریا سے لڑنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ یہ نزلہ زکام جیسی معمولی بیماریوں سے لڑکر مدافعتی نظام کو قوت دیتے ہیں۔

4۔ بینائی تیز کرتا ہے

چیری میں موجود اینتھوسیاننزان لوگوں کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں جن کو گلوکوما ہے ۔ گلوکوما آنکھ کے اندر سیال دباؤ کا جمع ہونا ہے جو بینائی کی کمی کا سبب بن سکتا ہے۔ ایک تحقیق میں ان لوگوں کا جائزہ لیا گیا جنہوں نے گلوکوما کے لیے اینتھوسیاننز سے علاج کرایا تھا۔ اس علاج کے بعد کچھ لوگوں کی بینائی میں بہتری آئی۔

5۔ اوسٹیو ارتھرائٹس میں مفید

اوسٹیو ارتھرائٹس گٹھیا کی ایک عام شکل ہے جو جوڑوں میں درد اوراکڑن کا باعث بنتی ہے۔ ایک طریقہ جسے ڈاکٹرزاکڑن، درد، اور جسمانی حرکات کی جانچ پڑتال کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں اسے ویسٹرن اونٹاریو اور میک ماسٹر یونیورسٹیز اوسٹیوارتھرائٹس (وومیک ) انڈیکس کہا جاتا ہے۔2013 کے ایک چھوٹے سے مطالعے میں ان لوگوں کے لیے اسکور میں قدرے بہتری آئی ہے جنہوں نے اس اسٹڈی کے 6 ہفتوں تک چیری کا جوس پیا تھا۔

6۔ شارٹ ٹرم میموری میں مفید

2017 کے ایک چھوٹے سے مطالعے میں ہلکے ڈیمنشیا والے بوڑھےاورجوانوں کو چیری کا جوس پینے کے لئے کہا گیا ۔ وہ لوگ جنہوں نے 12 ہفتوں تک ہر روز چیری کا جوس پیا، ان کی شارٹ ٹرم میموری میں معمولی بہتری آئی۔

7۔ نیند میں بہتری

بے خوابی کے شکارلوگوں کے لئے، چیری کا جوس نیند کے معیار اور نیند کے وقت کوبڑھانے میں مدد کر سکتا ہے۔ چیری کا جوس جسم میں میلاٹونن کی مقدار کو بڑھا سکتا ہے۔ میلاٹونن ایک مالیکیول ہے جو معمول کی نیند کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

چیری کا جوس کیسے بنایا جائے

تازہ چیریوں کو دھو کربلینڈرمیں ڈالیں۔
1 کپ چیری کو ایک چوتھائی کپ پانی کے ساتھ ملائیں۔
فوڈ پروسیسر میں اس وقت تک بلینڈ کریں جب تک کہ چیری بالکل یک جان نہ ہوجائے۔
بوتل یا جار میں چھان لیں۔
5 دن کے اندر پی لیں۔
اگر چیری کا جوس خرید رہے ہیں تو شوگر فری جوس لیں۔

تمام پھلوں کے جوسزمیں قدرتی شکرہوتی ہے۔ ایک شخص کو پتہ ہونا چاہئے کہ بہت زیادہ پھلوں کا جوس پینے سے آپ کی خوراک میں بہت زیادہ چینی شامل ہوسکتی ہے۔ متوازن غذا کے حصے کے طور پر، چیری کا جوس پینا پھل کا ایک حصہ شامل کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہو سکتا ہے۔ اسے گھر پر بنانا یا بغیر چینی کے آپشن کا انتخاب کرنا ایک صحت مند انتخاب ہے۔

By Afshan    |    In Health and Fitness   |    0 Comments    |    1107 Views    |    04 Jun 2022

Comments/Ask Question

Read Blog about چیری کا جوس ! 633 افراد پر ریسرچ کی گئی تو انکشاف ہوا کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (چیری کا جوس ! 633 افراد پر ریسرچ کی گئی تو انکشاف ہوا کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.