روزانہ ایک امرود کھائیں اور جانیں اس سے حاصل ہونے والے 5 ایسے فائدوں کے بارے میں جو آپ کی مشکل بھی آسان کرے

امرود ہلکے سبز یا پیلے رنگ کے ہوتے ہیں اور ان میں خوردنی بیج ہوتے ہیں۔ مزید یہ کہ امرود کے پتوں کو جڑی بوٹیوں والی چائے کے طور پر اور پتیوں کے عرق کو سپلیمنٹ کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔

اس کے منفرد ذائقے اور خوشبو کے علاوہ امرود کو صحت کے بے شمار فوائد کی وجہ سے سپر پھلوں میں سے ایک قرار دیا جاتا ہے۔ یہ واقعی غذائی اجزاء کا پاور ہاؤس ہے، یہ حیرت انگیز طور پر اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن سی، پوٹاشیم اور فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس میں سنترے سے زیادہ وٹامن سی ہوتا ہے، یہاں اس کے چند فوائد درج ذیل ہیں۔

حمل کے دوران مدد کرتا ہے

امرود میں موجود فولک ایسڈ اور وٹامن بی 9 آپ کے بچے کے اعصابی نظام کی نشوونما کو آسان بناتا ہے اور ان میں اعصابی عارضے کو روکتا ہے۔ اس لیے جب حمل ہو تو امرود کھائیں۔

وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے

امرود کو ہر فٹنس ماہر پسند کرتا ہے، کیونکہ اس میں کیلوریز کم اور فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ یہ پھل نہ صرف آپ کی بھوک کو کم کرتا ہے بلکہ آپ کے میٹابولزم کو بھی بڑھاتا ہے۔ دیگر صحت بخش پھلوں جیسے کہ سیب اور نارنگی کے مقابلے میں امرود میں بھی چینی کی مقدار نسبتاً کم ہوتی ہے۔

ہاضمہ بہتر کرتا ہے

امرود میں پائے جانے والے اہم غذائی اجزاء میں سے ایک فائبر ہے۔ فائبر ہاضمے میں مدد کرتا ہے، یہ اسہال اور قبض دونوں کی علامات کو کم کر سکتا ہے۔ بعض ہاضمے کی خرابی میں مبتلا افراد، بشمول چڑچڑاپن آنتوں کے سنڈروم، امرود کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

مدافعتی نظام کو بہتر بنائیں

امرود وٹامن سی کا بھرپور ذریعہ ہے، جو مدافعتی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے اہم ہے۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ وٹامن سی نزلہ زکام کی مدت کو کم کرتا ہے اور بیکٹیریا سے لڑتا ہے۔

جلد کو اچھا کرتا ہے

امرود میں بھرے ہوئے وٹامنز اور اینٹی آکسیڈنٹس کی وسیع رینج آپ کی جلد کے لیے حیرت انگیز کام کرتی ہے۔ اس کے اینٹی آکسیڈنٹس آپ کی جلد کو نقصان سے بچاتے ہیں، اور عمر بڑھنے کے عمل کو سست کرکے جھریوں کو روکنے میں مدد کرتے ہیں۔

By Ambreen  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   503 Views   |   02 Nov 2022
Related Articles
Top Trending
Comments/Ask Question

Read Blog about روزانہ ایک امرود کھائیں اور جانیں اس سے حاصل ہونے والے 5 ایسے فائدوں کے بارے میں جو آپ کی مشکل بھی آسان کرے and health & fitness, step by step recipes, Beauty & skin care and other related topics with sample homemade solution. Here is variety of health benefits, home-based natural remedies. Find (روزانہ ایک امرود کھائیں اور جانیں اس سے حاصل ہونے والے 5 ایسے فائدوں کے بارے میں جو آپ کی مشکل بھی آسان کرے) and how to utilize other natural ingredients to cure diseases, easy recipes, and other information related to food from KFoods.