دادی جان کے پاندان میں موجود چھالیہ ۔۔ ابھی تک صرف اس کے نقصان سے واقف ہوں گے اب اس کے فائدے جانیے

بیٹل نٹ کیا ہیں؟

چھالیہ، پان گٹکا، یا سپاری کے نام سے بھی اسے جانا جاتا ہے، چھالیہ دراصل اریکا کھجور کے درخت کا پھل ہے۔ یہ سائنسی طور پر اریکا کیٹیچو کے نام سے جانا جاتا ہے اور یہ ہندوستان، ایشیا، فلپائن اور افریقہ کے کچھ حصوں سے تعلق رکھتا ہے۔ یہ پہلی صدی عیسوی سے تفریحی اور طبی طور پر استعمال ہوتا رہا ہے۔

چھالیہ کو روایتی طور پر پتوں میں چونے کے پتھر کے پیسٹ سے لپیٹ کر چبایا جاتا ہے۔ ان کا ذائقہ ہلکا میٹھا اور مزیدار ہے۔ جو چوکنا رہنے کا احساس پیدا کرتا ہے، اور اسے آیورویدک اور روایتی چینی ادویات میں استعمال کیا جاتا ہے۔

چھالیہ کے فوائد:

چھالیہ کے سرفہرست فوائد میں ہوشیاری، توانائی کی سطح میں اضافہ، جوش و خروش، تھوک اور صلاحیت پر اس کے اثرات شامل ہیں۔

بھوک بڑھانا:

چھالیہ چبانے کا استعمال بھوک کو تیز کرنے اور ہضم کے لیے لعاب کے بہاؤ کو بڑھانے کے لیے کیا جاتا ہے۔

توانائی کی سطح میں اضافہ:

چھالیہ کا استعمال ہوشیاری اور قوت برداشت بڑھانے اور صارف کو تندرستی اور خوشی کا احساس دلانے کے لیے ایک محرک کے طور پر کیا جاتا ہے۔ اسے لبیڈو کے محرک کے طور پر اور ضرورت سے زیادہ گرمی کی علامات کو دور کرنے کے لیے بھی استعمال کیا گیا ہے۔

آنکھوں کی دیکھ بھال:

چھالیہ آنکھوں کے امراض جیسے گلوکوما کے علاج کے لیے جانا جاتا ہے۔

جسم کو ڈی ٹاکسیفائی کریں:

روایتی ادویات میں، چھالیہ کو اکثر ایک ڈی ٹاکسیفائیر(جسم سے زہریلے مادے نکالنے والا) کے طور پر استعمال کیا جاتا تھا، اور جراثیم کو دور کرنے اور کیڑے مارنے کے علاج کے طور پر استعمال کیا جاتا تھا۔ یہ معدے کی سرگرمیوں کو تیز کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے، پیٹ پھولنے یا قبض میں مدد کرتا ہے ۔ چھالیہ کا استعمال روایتی طور پر سانس کی بدبو اور بلغم کو روکنے کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔ متلی کو روکنے میں مدد کے لیے انہیں اکثر سفر سے پہلے چبایا جاتا ہے۔

فالج سے بچاؤ:

تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ چھالیہ کا عرق فالج کے شکار افراد کو بولنے، مثانے کے افعال اور طاقت کو بہتر بنانے میں مدد کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

شیزوفرینیا میں مفید:

بیٹل نٹ کو شیزوفرینیا کی علامات پر قابو پانے کے لیے بھی جانا جاتا ہے، حالانکہ یہ کچھ سائڈ ایفیکٹس کے ساتھ آتا ہے۔

خراب موڈ اور اضطراب:

گری دار میوے یا چھالیہ کو کورٹیسول کی سطح کو کم کرکے ڈپریشن کی علامات کے علاج کے لیے بھی استعمال کیا جاتا ہے ، جو بڑھتے ہوئے تناؤ کے لیے جانا جاتا ہے۔

بیٹل نٹ کا استعمال کیسے کریں؟

چھالیہ کو خشک یا تازہ استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ انہیں ناشتہ کرنے کے لیے اُبال سکتے ہیں، پکا سکتے ہیں یا بھون سکتے ہیں۔

چھالیہ کی خوراک

چھالیہ کی خوراک کا انحصار فرد پر ہوتا ہے لہذا اسے اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ہمیشہ اپنے معالج سے مشورہ ضرور کریں۔

مضر اثرات

یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ بہت سے محققین کو لگتا ہے کہ چھالیہ کے زہریلے اثرات ان کے ممکنہ صحت کے فوائد سے کہیں زیادہ ہیں۔ داغدار دانتوں کے علاوہ، دیگر عام ضمنی اثرات میں اسہال ، الٹی، اور سانس کی قلت شامل ہیں۔ تاہم، اگر زیادہ مقدار میں استعمال کیا جائے تو، چھالیہ منفی اثرات پیدا کر سکتی ہے جیسے:

کینسر کا زیادہ خطرہ :

چھالیہ چبانے کا تعلق منہ اور غذائی نالی کے کینسر سے ہے، اور چھالیہ کو ڈبلیو ایچ او نے مضر صحت کے طور پر درج کیا ہے۔

دمہ :

چھالیہ دمہ کی حالت کو خراب کر سکتی ہے۔

نشہ :

تمباکو کے ساتھ لی جانے والی چھالیہ، نشے کا باعث بن سکتی ہے۔ میٹابولک سنڈروم :

چھالیہ کا زیادہ استعمال آپ کے میٹابولک سنڈروم میں مبتلا ہونے کے امکانات کو بڑھا سکتا ہے۔

ذیابیطس :

چھالیہ پہلے سے موجود ذیابیطس کو بڑھا سکتی ہے ۔

پیشاب کی نالی میں رکاوٹ :

چھالیہ پیشاب کی نالی میں کچھ رطوبتوں کو جنم دے سکتی ہے جو رکاوٹ کو خراب کر سکتی ہے۔

منہ اور دانتوں کی صحت :

یہ دانتوں کی حساسیت میں اضافہ اور مستقل استعمال کرنے والوں میں تھوک کی پیداوار کا سبب بن سکتا ہے۔

حاملہ اور دودھ پلانے والی خواتین :

حاملہ یا دودھ پلانے والی خواتین کو کسی بھی شکل میں چھالیہ کا استعمال نہیں کرنا چاہئے، کیونکہ اس کے نتیجے میں اسقاط حمل یا جنین کی خرابی ہوسکتی ہے اور بعض صورتوں میں، بچوں میں پیدائشی وزن بھی کم ہوسکتا ہے۔

Chalia Khane Ke Fawaid

Discover a variety of Health and Fitness articles on our page, including topics like Chalia Khane Ke Fawaid and other health issues. Get detailed insights and practical tips for Chalia Khane Ke Fawaid to help you on your journey to a healthier life. Our easy-to-read content keeps you informed and empowered as you work towards a better lifestyle.

By Afshan  |   In Health and Fitness  |   0 Comments   |   2512 Views   |   15 Sep 2022
About the Author:

Afshan is a content writer with expertise in publishing news articles with strong academic background. Afshan is dedicated content writer for news and featured content especially food recipes, daily life tips & tricks related topics and currently employed as content writer at kfoods.com.

Related Articles
Top Trending
COMMENTS | ASK QUESTION (Last Updated: 20 April 2024)

دادی جان کے پاندان میں موجود چھالیہ ۔۔ ابھی تک صرف اس کے نقصان سے واقف ہوں گے اب اس کے فائدے جانیے

دادی جان کے پاندان میں موجود چھالیہ ۔۔ ابھی تک صرف اس کے نقصان سے واقف ہوں گے اب اس کے فائدے جانیے ہر کسی کے لیے جاننا ضروری ہیں کیونکہ یہ ایک اہم معلومات ہے۔ دادی جان کے پاندان میں موجود چھالیہ ۔۔ ابھی تک صرف اس کے نقصان سے واقف ہوں گے اب اس کے فائدے جانیے سے متعلق تفصیلی معلومات آپ کو اس آرٹیکل میں بآسانی مل جائے گی۔ ہمارے پیج پر کھانوں، مصالحوں، ادویات، بیماریوں، فیشن، سیلیبریٹیز، ٹپس اینڈ ٹرکس، ہربلسٹ اور مشہور شیف کی بتائی ہوئی ہر قسم کی ٹپ دستیاب ہے۔ مزید لائف ٹپس، صحت، قدرتی اجزاء اور ماڈرن ریمیڈی کے فوڈز میں موجود ہے۔